Siis voi hitto mitä kuvia asunnosta Oikotiessä
17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.
Kommentit (294)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:32"]
Jos kämppä on pistetty uudelleen myyntiin eri kuvilla?
[/quote]
tietääkö joku joko kämppä meni?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:43"]
Käykää joku oikeasti kattomassa ja koittakaa ottaa kuvia siitä tänne näytille. On tuo sen verran outo ilmestys että pakko saada tietää!Menisin itse mutta 500 km välissä.
[/quote]
Kuvaamiseen pitää olla asunnon omistajan ja haltijan luvat, sillä luvatta ei saa toisen yksityisasunnossa kuvata.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:49"]
Voisiko joku ystävällisesti esim. laittaa viestiä välittäjälle tai firmaan, ettei kelpaa tämä ilmoitus! Kun me laitoimme oman kämpän myyntiin joitakin vuosia sitten, välittäjä ei viitsinyt räpsätä kuin 4 kuvaa. Kysyin, eikö ota enempää ja sanoi, että ne tulee paikan päälle, joita kiinnostaa. Ensi näytössä oli 10 hlö ja toisella kerralla yksi perhe, joille asunto oli jo lähtökohtaisesti liian pieni, mikä olisi selvinnyt kuvistakin. Vasta 2 näytön jälkeen välittäjä pyysi meitä lähettämään lisää kuvia, ihme kun ei pyytänyt itse lisäämään. Jos ei asioista kukaan valita, esim. kuvien määrästä tai laadusta, eräät menee siitä, missä aita matalin.
[/quote]
Laita itse viestiä
Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:07"]
Mua naurattaa eniten tässä koko jutussa tuo Sirpan uusi lempinimi.
[/quote]
Mua naurattaa eniten eka kommentti "Lähtis Sipe vaihtoon".... :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"]
Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!
[/quote]
Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen.
(Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:49"]Voisiko joku ystävällisesti esim. laittaa viestiä välittäjälle tai firmaan, ettei kelpaa tämä ilmoitus! Kun me laitoimme oman kämpän myyntiin joitakin vuosia sitten, välittäjä ei viitsinyt räpsätä kuin 4 kuvaa. Kysyin, eikö ota enempää ja sanoi, että ne tulee paikan päälle, joita kiinnostaa. Ensi näytössä oli 10 hlö ja toisella kerralla yksi perhe, joille asunto oli jo lähtökohtaisesti liian pieni, mikä olisi selvinnyt kuvistakin. Vasta 2 näytön jälkeen välittäjä pyysi meitä lähettämään lisää kuvia, ihme kun ei pyytänyt itse lisäämään. Jos ei asioista kukaan valita, esim. kuvien määrästä tai laadusta, eräät menee siitä, missä aita matalin.
[/quote]
Ois kannattanu vaihtaa välittäjää heti. Minä ainakin haluan ostajana mahdollissimman paljon tietos ennen näyttöä, muuten voi jäädä näytöt käymättä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:34"]Miksi pitää ottaa kuvia pienistä yksityiskohdista
[/quote]
Minä ainakin valitsen asuntoni avaimen mukaan.
[/quote]
Vihdoinkin järjen sana tähän keskusteluun! Joku tollo jättää tuon lukaalin ostamatta ja piipittää ylihinnasta , koska taloyhtiöön on tulossa mittavia remontteja, vaan ei ei av-mamma, hän ymmärtää ostaa asunnon eteisen komeron avaimien perusteella! Mä olen niin ylpeä susta! Av forever!
Lähtis kyllä Sipe vaihtoon tollasien kuvien jälkeen. Oliks siellä helvetti avaimesta kuva?
Asunto on varmaan ihan pommi, mitä tässä nyt yritetään peitellä. Typerää, koska kyllähän nyt Helsingissä menee kämppä kaupaksi ja saadaan näyttöihin kävijöitä.
"Hurmaava koti korkealla ylimmässä kerroksessa , joka vaatii päivitystä."
Niin onko se vika kerroksessa vai asunnossa?
Mä vieläpä etsin kaksiota tuolta suunnalta ja jopa remontoitavaa, mutta tää pisti vituttamaan, etten tiedä jaksanko edes ottaa yhteyttä. Ei edes pohjapiirustusta voinut laittaa.
Ap
Tän täytyy olla joku narkkarien luukku jota ei ole ehditty tai viitsitty siivota ennen kuvausta. :O
Nauratti tuo "hissi tuo asukkaat ylös asti" :D
Oliko tämä vitsi? Aika surkeita asuntoilmoitusten kuvat on noin yleisestikin, mutta tämä oli jo omaa luokkaansa kehnoudessaan.
Tiesin, että on varmaankin virhe selailla peiton alla salaa av-palstaa muiden nukkuessa :D ollaan vanhempieni mökillä ja herätin naurullani jo mieheni :D yritin tukahduttaa naurua painamalla kasvot tyynyyn mutta epäonnistuin
tää ketju <3