Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi hitto mitä kuvia asunnosta Oikotiessä

Vierailija
27.06.2015 |

17 kuvaa, mutta mulle ei jäänyt mitään käsitystä koko asunnosta.

http://m.asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9516555

Kommentit (294)

Vierailija
101/294 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan iltalehdessä on otsikko: erikoinen myynti-ilmoitus ihmetyttää keskustelupalstalla.

Vierailija
102/294 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin Sipelle viestiä mutta en saanut vastausta. ja nyt on ilmeisesti kadonnut kämppä myynnistä? Harmi. Olisin niin halunnut nähdä ne kuuluisat avaimet!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/294 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava ketju! Kiitos.

Vierailija
104/294 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ollut huikeaa päättelykykyä avaimista ja muista Sipen jättämistä vihjeistä.

Ihanaa luettavaa.

Vierailija
105/294 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut lomalla enkä lukenut av:ta aikoihin, nyt luin tämän ketjun ja ihmettelin onko se apulannan sipe (mikä pukki se oli) ryhtynyt kiinteistövälittäjäksi. Valitettavasti ilmoitusta ei enää näy, jäin todella jostain paitsi.

Vierailija
106/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:34"]

Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!

[/quote]

Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen.

(Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!)

[/quote]

Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D

Vierailija
107/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"]

Ei niillä kuvilla niin paljon tee jos asunto on ihan pommi mutta pohjakuva olis ihan jees niin tietäisi kannattaako edes vaivautua paikalle!

[/quote]

Kun klikkaa "näytä kuvat", niin siellä viimeisenä on pohjapiirros muiden kuvien jälkeen.

(Mua naurattaa nyt tää ketju, aika hyvää analyysiä saadaan yhdestä ilmoituksesta!)

[/quote]

Miten mä en eilen huomannut tuota pohjapiirrosta?? Muutkin valitteli sen puutetta, oisko se voitu lisätä jälkeenpäin..? Meneekö tää jo vainoharhaiseksi?? :D

[/quote]

Hip hei! Ei ollut pohjapiirrosta alunperin!!! Sipe on ollut kärppänä ja lisännyt sen tämän promotuksen ansiosta. Sipe, oot kyllä rankka!

Vierailija
108/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:22"]

Lähtis kyllä Sipe vaihtoon tollasien kuvien jälkeen. Oliks siellä helvetti avaimesta kuva?

[/quote]

Ainakin kaksi kuvaa.

Sipe on tainnut keskittyä vaan peilaamiseen ja huulien maalaamiseen.

[/quote]

Pärstä näyttää lisäksi kuvan perusteella olevan eri sävyä kuin muu kroppa.

Vierailija
109/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin tuon ilmoituksen eilen ja kaipasin siihen pohjapiirustusta, joka nyt jälkeenpäin onkin ilmestynyt. Kuvien puutetta ei tarvitse päivitellä: sisäkuvattomia ilmoituksia on nimenomaan näissä huonokuntoisissa asunnoissa aika usein eikä asukas halua omia asuinolojaan kuvitukseksi.

Avaimen ja ylähyllyjen kuvilla annetaan remontoijille tiedoksi, että 50-luvun elementtejä on jäljellä. Ja nuo ulkokuvat ja porraskäytäväkuvat kertovat maisemasta, sijainnista ja taloyhtiön siisteydestä.

Ihan kivan näköiset kasvot tuolla välittäjälläkin on, joten lopettakaa jo turhista mölyäminen.

Vierailija
110/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 06:07"]

"Hurmaava koti korkealla ylimmässä kerroksessa , joka vaatii päivitystä."

Ylin kerros vaatii päivitystä. Mitäköhän Sipe tällä vihjaa?

[/quote]

Ehkä sen kodin voi päivittää vaikka kuudenteen kerrokseen?

Vierailija
111/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää muutama tosikko jotka pilas hyvän ketjun :D oon nauranu koko aamun ääneen tälle ketjulle! Ihan huippu!!

Vierailija
112/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hip hei! Ei ollut pohjapiirrosta alunperin!!! Sipe on ollut kärppänä ja lisännyt sen tämän promotuksen ansiosta. Sipe, oot kyllä rankka!
[/quote]
:D:D:D:D kahvit tulee nenästä

Vierailija
113/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:02"]Pakko nyt (Sipen puolustukseks) sanoa että joissain vanhemmissa kerrostaloissa hissi jostain kumman syystä ei men ihan ylös asti vaan viimeinen kerros pitää kulkea portaita pitkin. Ja joskus, olisiko ollut 70-lukua oli kumma muoti et hissit pysähtyivät aina kerrosten väliin. Sai ihan itse valita menikö ylemmäs vai alemmas, käveleekö portaat ylös- vai alaspäin.
[/quote]

Ja toisaalta myös onhan paljonkin väkeä joita alkuperäisinä säilytetyt (avaimet, kaapit, ovet

Vierailija
114/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka nyt tuotte järjen ääntä tähän ketjuun niin huomioikaa että me keskustelimme yöllä kahden-kolmen aikaan jolloin helposti ollaan aika hepulissa ja villiinnyimme toistemme vastauksista.

Voitte olla oikeassa mutta meillä oli ihan hulvattoman hauskaa, minä nauroin niin että vesi valui silmistä ja vatsaan koski, onneksi olen yksin mökillä -tai no koirat on mukana ja ne reppulit oli välillä huolissaan mikä mulla on kun oli välillä vaikea hengittää kun naurua tulvi vaan ja kovalla äänellä.. :D

Vierailija
115/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:15"]Minä katsoin tuon ilmoituksen eilen ja kaipasin siihen pohjapiirustusta, joka nyt jälkeenpäin onkin ilmestynyt. Kuvien puutetta ei tarvitse päivitellä: sisäkuvattomia ilmoituksia on nimenomaan näissä huonokuntoisissa asunnoissa aika usein eikä asukas halua omia asuinolojaan kuvitukseksi. Avaimen ja ylähyllyjen kuvilla annetaan remontoijille tiedoksi, että 50-luvun elementtejä on jäljellä. Ja nuo ulkokuvat ja porraskäytäväkuvat kertovat maisemasta, sijainnista ja taloyhtiön siisteydestä. Ihan kivan näköiset kasvot tuolla välittäjälläkin on, joten lopettakaa jo turhista mölyäminen. [/quote] Sipe?

[/quote]

Tuli sama mieleen, mutta... ei kai hän nyt olisi noin itserakas. Ei meidän Sipe.

[/quote]

No en sentään, hieman pohjoisemmassa kaupunginosassa asustelen enkä ole kiinteistönvälittäjä. Jos kuitenkin olisin "Sipe", poistattaisin tämän ketjun ihan henkilöön menevien letkautusten takia. Tai enpä sittenkään, tämä taitaa olla vuoden klikatuin myydään-ilmoitus näillä seuduin. :)

[/quote]

Emmehän me tiedä missä Sipe itse asuu, eihän tuo kai hänen oma asuntonsa ole.

[/quote]

Ajatushäiriö, Sipehän vain työskentelee Kasarmikadulla, ei ehkä asu. Mutta hyötyy takuulla valtavasta kiinnostuksesta.

Vierailija
116/294 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:13"]Ehkä tää on jotain käänteistä psykologiaa ja asunto paljastuukin luksuslukaaliksi. Omistaja haluaa löytää juuri oikean ostajan, sellaisen, joka näkee fuulan läpi ja todella ansaitsee tämän asunnon. [/quote] Veikkaan kanssa, että tämä asunto valitsee omistajansa, ei toisinpäin.

[/quote]Onhan se hurmaava asunto. Näin sanoi itse Sipe. Ei helmiä sioille ja siksi ei kuvia yleiseen jakoon.

[/quote]

Miks kaikilla kiinteistövälittäjillä on helmikaulanauhat?

Vierailija
117/294 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:57"]

Kiva. Mun kommentti on poistunut täältä.

[/quote]

Sanoitko rumasti avaimesta?

Vierailija
118/294 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittely sunnuntaina

Vierailija
119/294 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita välittäjiä on kyllä niin monenlaisia, että kannattaa katsoa kelle asuntonsa haluaa antaa myyntiin. Voi olla sellaisia jotka ottaa huonoja kuvia, kuten aloituksessa että samanlaisia useampi kappale eikä mitään informatiivista, sellaisia jotka tulee näyttöihin myöhässä ja katselevat alaspäin potentiaalisia ostajia ulkoisen olemuksen perusteella, sellaisia jotka sössivät tietoja kauppakirjoihin, eivät osaa sanoa edes positiivia asioita asunnosta ostajille, saattavat unohtaa laittaa kohteen tiedot niistä kysyville, saattavat laittaa myynti-ilmoituksen ilman esittelytekstiä ja tekstit täynnä virheitä ja se teksti voi olla ehkä vain yksi rivi... Onhan niitä monenlaisia joten suosittelen jokaista ottamaan selvää välittäjästä ennen kuin annatte kodin myytäväksi, käykää itse vaikka kyseisen välittäjän parissa eri näytössä ja kysykää vaikka joku hankala kysymys niin näette miten toimivat. Ihan vain vinkkinä kaikille, ettei käy kuten tässä aloituksen tapauksessa. :)

Vierailija
120/294 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, menkää joku tohon sunnuntain esittelyyn!