Mitä mieltä miehestä, joka EI halua kaunista naista, vaikka mahdollisuus olisi?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooo no olen itse kuulema erittäin viehättävä ja eräskin mies viime tapaamisella totesi yhtäkkiä että olet niin hyvännäköinen.
Hän olikin ensin kiinnostunut, mutta kun en ollut ns helppo, ja tarjoillut hänelle huomiota, kiinnostus loppui siihen. Eipä sitten enää ulkonäkö kiinnostanutkaan :D Ja hyvä niin!
Eikös se kuulu "iskurepliikkien top 10" että kehutaan naista, erityisesti ulkonäköä. Ja nämä tavallisimmat kommentit lienee "olet niin kaunis" tai "oot kuuma"? Myös vartaloa arvostellaan mielellään. Ihan jees ja ymmärrettävää, mutta saajan sitä muutakin sanoa mikäli osaa.
Kohdallani tuollaiset repliikit menevät tyrmityksen puolelle. Tekisi mieli vastata pinnallisille ihmisille, että voit mennä kiittelemään ulkonäköäni vanhemmilleni. Itselläni tähän ei ole osaa eikä arpaa.
Miksi muutenkaan lyöttäytyisin yksiin jonkun ulkonäkökeskeisen miehen kanssa, josta voi olla satavarma, että lähtee aina nuoremman ja nätimmän matkaan? Vanhenen joka tapauksessa, en ole tyhmä.
Kerran joku pyysi treffeille siksi, että vaikutan kuulemma aina iloiselta ohi kulkiessani. Sellainen on mukava pelianavaus. Kommentti oli tottakin. Jotkut tuntemattomat ovat kehuneet vaatetustani, jonka olen sentään valinnut tai jopa tehnyt. Se on ihan ok.
Eräs nainen pitää itseään kauniina ja on yrittänyt itseään minulle enempivähempi epäsuorasti tyrkyttää. Olen varmaan hänen silmissään outo kun en hänelle syty, mutta minun silmissäni hän ei vaan ole järin viehättävä etenkin kun hän on yrittänyt vuosientakaisilla kuvillaan tehdä minuun vaikutusta, eikä ole enää nykyään samassa kunnossa.