Mitä mieltä miehestä, joka EI halua kaunista naista, vaikka mahdollisuus olisi?
Kommentit (122)
Taitaa pitää muitakin ominaisuuksia arvossa kuin pelkkää ulkonäköä, se kun on katoavaistakin
Kauniilla naisella ei yleensä ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö. Kaunis nainen tiedostaa olevansa kaunis ja ainoa asia mihin on panostettu ja mikä kiinnostaa on ulkonäkö kun se avulla on menty koko elämä
Moni onkin sen jo todennut, että kauneus on katsojan silmissä. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei se kaikkea ratkaise. Itse olen rumahko mies, mutta silti minusta on ollut kiinnostunut useampikin kaunis nainen ja melkein kaikille heille olen antanut pakit. Tällä hetkellä olen kiinnostunut naisesta, joka ensi kerran nähdessä oli mielestäni ihan ok, ehkä vähän yli. Nyt ihmettelen, millä perusteella silloin arvioin, koska nykyisin kyseinen nainen on mielestäni kauneinta ja parasta mitä on, vaikka tiedostankin muutaman "virheen" hänen ulkonäössään. Ne "virheet" kuuluvat pakettiin, eivätkä häiritse lainkaan.
Luonne ja luontainen tyylikkyys sekä älykkyys olivat heti ilmeisiä, mutta kauneuden oivalsin vasta hiljalleen. Kokonaisuus siis muutti jotenkin käsitykseni myös ulkonäöstä. Näin se voi katsojan silmä oppia näkemään eri asioita. Näen usein muita hyvin kauniita naisia, mutta eivät juuri nyt kiinnosta minua tippaakaan.
Mitä haluan sanoa on, että vaikka ulkonäöllä on väliä, ei se ole läheskään kaikki. Minulla rumahkona miehenä on ollut tarjolla kauniita naisia, joten se ei ole naisille läheskään ainoa kriteeri. Minulle maailman kaunein nainen ei ollut sitä tavatessamme, mutta muuttui sellaiseksi virheistään huolimatta, ottaisin hänet ennemmin kuin 10 maailman kauneimmaksi rankattua naista. Eli voit olla jollekin parasta mitä on, vaikka olisit yleisesti määritellen aivan toista.
Vierailija kirjoitti:
Moni onkin sen jo todennut, että kauneus on katsojan silmissä. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei se kaikkea ratkaise. Itse olen rumahko mies, mutta silti minusta on ollut kiinnostunut useampikin kaunis nainen ja melkein kaikille heille olen antanut pakit. Tällä hetkellä olen kiinnostunut naisesta, joka ensi kerran nähdessä oli mielestäni ihan ok, ehkä vähän yli. Nyt ihmettelen, millä perusteella silloin arvioin, koska nykyisin kyseinen nainen on mielestäni kauneinta ja parasta mitä on, vaikka tiedostankin muutaman "virheen" hänen ulkonäössään. Ne "virheet" kuuluvat pakettiin, eivätkä häiritse lainkaan.
Luonne ja luontainen tyylikkyys sekä älykkyys olivat heti ilmeisiä, mutta kauneuden oivalsin vasta hiljalleen. Kokonaisuus siis muutti jotenkin käsitykseni myös ulkonäöstä. Näin se voi katsojan silmä oppia näkemään eri asioita. Näen usein muita hyvin kauniita naisia, mutta eivät juuri nyt kiinnosta minua tippaakaan.
Mitä haluan sanoa on, että vaikka ulkonäöllä on väliä, ei se ole läheskään kaikki. Minulla rumahkona miehenä on ollut tarjolla kauniita naisia, joten se ei ole naisille läheskään ainoa kriteeri. Minulle maailman kaunein nainen ei ollut sitä tavatessamme, mutta muuttui sellaiseksi virheistään huolimatta, ottaisin hänet ennemmin kuin 10 maailman kauneimmaksi rankattua naista. Eli voit olla jollekin parasta mitä on, vaikka olisit yleisesti määritellen aivan toista.
Hienoa! Olet ymmärtänyt sisäisen kauneuden hienouden ja että miellyttävästä ihmisestä tulee aina vaan kauniimpi!!
Moni ihana ihminen tinderissä (ja muualla) menee ohi (molemmilta sukupuolilta), kun katsotaan liikaa vain pintaa.
Vierailija kirjoitti:
pistää silmään, miten puhut naisesi "virheistä".. aika loukkaavaa vaikka muuten kirjotat hänestä nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pistää silmään, miten puhut naisesi "virheistä".. aika loukkaavaa vaikka muuten kirjotat hänestä nätisti.
Ymmärrätkö lainausmerkkejä? Voi tarkoittaa esimerkiksi hieman vinossa olevaa hammasta tms. pientä. Lainausmerkkejä voi käyttää ilmaisemaan, ettei kyseinen termi oikeasti sitä tarkoita. Eli "virhe" voi ja rivien välistä lukemalla on niitä pieniä juttuja, joita on jokaisessa ihmisessä, mutta eivät millää tavalla häiritse eli ole oikeasti virheitä.
Luultavasti aika harva kahdesta muuten "samanlaisesta" valitsee sitä vaatimattomamman näköistä, jos nyt sellaisen valinnan eteen jotenkin päätyis.
Naisena en haluaisi kuulla mieheltäni, että olisin saanut kauniimmankin, mutta sinä riitit silti minulle.
Kauneus on katsojan silmässä. Ei kukaan tietoisesti valitse rumaa, vaan jokin seikka viehättää, kun ihmiset ihastuvat toisiinsa. Sen jälkeen sitten selviää, syveneekö suhde vai lopahtaako se.
Onko ap katkera, kun mies valitsi toisen eikä sinua? Kurja luonteesi taisi olla syynä häviöön.
Mahdollisia selityksiä:
- On kuin kissa joka kiertää kuumaa puuroa, pelkää että mokaa homman jollain tavalla
- On varattu
- On enemmän kiinnostunut poijista tai joku muu taipumus josta ei halua kertoa
- On kokemusta leuhkoista ämmistä jotka vain pilailee
- Asuu eri paikkakunnalla, välimatka liian pitkä
- On liian köyhä ja huonosti koulutettu tai kuvittelee että on
- On harrastuksia joista ajattelee että naiset pitävät lapsellisina
Mies kuvittelee että kaunis nainen ei ole vapaa
Niin, ap:n mielestä kaunista...
Kaunis nainen tulee kalliiksi. Meikit, vaatteet, kauneushoidot ja muutenkin kallis elämäntyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kauniit naiset, kun pakkaavat saamaan paljon huomiota ja sitä myötä houkutuksia piisaa.
Totta. Pissa nousee päähän. Ei tarvitse yrittää ja sietää niin kovasti kuin muiden. Ei tarvitse olla oman mukavuusalueensa ulkopuolella niin paljon. Silloin ihminen lakkaa kehittymästä. Monet ”kauniit” ovat sen takia jääneet hiukan tyhmiksi.
Oletko kokeillut? Kokemuksesta siis tiedät, tietenkin. Koska muuten et voi tietää, miten helpolla kauniit pääsevät, se on oma oletuksesi. Kohteletko itse kauniita paremmin kuin ei- kauniita? Vai ehkä sittenkin juuri päinvastoin, jos vaikka kaupan tiskille tulisi kaunotar ja hiirulainen, niin palvelisit tarkoituksella hiirulaista eka. Koska kaunotar aina saa parempaa palvelua…eikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo varmaan keskustelua herättää. Että mikähän päällepäin näkymätön vika miehessä on, mahtaako olla housuissa vai missä.
Housusta löytyy 16 senttistä prinssinakkia, jokanen nainen sillä on tyydytetty. Pilveä kuluu gramma pari päivässä. Töissä en ole vuosiin ollut. Ja mahdollisuuksia on ollut ottaa 10 vuotta nuorempi, hoikkia kauniita naisia.
Työtävieroksuva pilvenveikko, mikä unelmien catch.
Itse mietin miten monet hyvännäköiset miehet haluaa lihavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ulisi samasta yhteisille ystäville ja tutuille, kun noin vuosi eromme jälkeen aloin tapailemaan hänen mielestään "tavista". Eromme tapahtui minun aloitteestani, kun vaikeaa oli ollut riittävän pitkään. Exäni on kyllä hyvin kaunis noin yleisillä kriteereillä, mutta sitten parisuhteessa se kauneus on enemmän katsoja silmissä ja nykyiseni on mielestäni hyvin kaunis, vaikkei häntä mihinkään muotikuvauksiin kysytäkään toisin kuin exääni.
Näille kauneudesta kitisijöille muistutukseksi, että exän keskustelu oli tasoa "Mä en tajua miten joku pitää jotain näyttelijää x kauniina, sillä on kauheet silmäpussit", kun taas nykyiseni saattaa aloittaa keskustelun tyyliin "Ootko lukenut tuota kirjaa? Siinä käsitellään ihmisen itsekkyyttä aika mielenkiintoisesta näkökulmasta." Kummankohan kanssa mielummin aikaa vietän...
Yleensä ihmiset kehittyvät elämänsä aikana. Se että lukee kirjoja, ei tee toisesta parempaa; kirjoja lukevakin voi olla kiinnostunut hahmon silmäpusseista! Hänen mielikuvituksensa vain toimii "eri alustalla".
Yksi on kiinnostunut esim. itsekkyydestä (aihe jonka mainitsit) kirjassa, kirjoittajan omalaatuisesta näkökulmasta - ja toinen on kiinnostunut siitä jonkun muun kun kirjailijan näkökulmasta.
Ruma ei puhu ulkonäöstä ehkä siksi, ettei hän ole saanut kokea huumaavaa vaikutusvaltaa, joka ulkonäköön liittyy. Hän kenties pakenee kirjojen maailmaan.
Mutta jos viehätyt säälistä, saat haluamasi.
Toisten silmäpusseja haukkuva ihminen kasvattaa lapsistaan hyvin todennäköisesti ulkonäkökeskeisiä koulukiusaajia. Sukupuolesta riippumatta. Ainakin vanhempi itse on jo kiusaaja vaikka kohde ei aina kuulisikaan. Karttelen parhaani mukaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä, sillä aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin löytävät minustakin jotain epäkohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisella ei yleensä ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö. Kaunis nainen tiedostaa olevansa kaunis ja ainoa asia mihin on panostettu ja mikä kiinnostaa on ulkonäkö kun se avulla on menty koko elämä
Olen eri mieltä. Kaunis voi olla ihan yhtä hyvin fiksu ja mukava ja ruma voi olla tyhmä ja ilkeä. Mutta uskon jonkinlaiseen versioon tasoteoriasta. Eli siihen, että useimmilla taviksilla ei ole saumoja lähes täydellisiin kumppaneihin. Jos se kaunotar on taviksen perään, siihen on yleensä joku syy miksei se ole kelvannut niille huippumiehille. Kyllä kauniita, fiksuja ja mukavia naisia on olemassa, mutta ne valitsee lähes poikkeuksetta komean, fiksun, hauskan, menestyneen ja sosiaalisesti lahjakkaan miehen. Taviksille jää ne muut.
Moni kaunis ei ala kokata,halkoo puita tehä lumitöitä..ei mitään.Semmosta letukkaa kukaan haluis,puupää.Katselis vaan itseään peilistä.Senkun ukkoa juoksettas mökillä tee ukko kaikki.Aja auto oven luo lähden töihin.Kuseta koira.Näitä löytyy...Semmosta puupäätä katso pitkään kukaan.Mut jos asuu vuokraluukussa kerrostalossa voi sen yhden pistää ykköseksi..pil.....u.Sen saanti aikansa niin tärkeää.Hitot muista biletys tietty
Mmmnoh sitte haluaa :)