Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, joka EI halua kaunista naista, vaikka mahdollisuus olisi?

Vierailija
13.02.2022 |

Vaan ottaa mieluummin taviksen näköisen?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään kelpuuta kaunista, vaan vaadin naiselta söpöyttä. Söpöys menee HEITTÄEN kauneuden ohi. M27

Eikö söpö nainen voi olla kaunis? Ja onko kaunis nainen ei-söpö?

Miten tätä voi olla vaikea ymmärtää? Bimbot kyselee tämmössii??

Vierailija
62/122 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

We have both -  trock'n'troll

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen. että sellaiset miehet ovat joko aseksuaaleja tai homoseksuaaleja.

Ööö. Mikä tässä vastauksessa oli pielessä koska niin paljon alapeukkuja?

Oikeasti en tajua.

Miksi mies on mielestäsi homo tai aseksuaali, jos ajattelee pariutumista aivoilla, eikä munalla.

Vierailija
64/122 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä?

Fiksu mies. Kauniilla naisilla harvoin on mitenkään hyvä luonne ja se on se minkä kanssa mies joutuu elämään. Naisen rupsahtaminen kun alkaa 18 vuotiaana ja hääkakku on legendaarinen katalyytti sille.

Täysikasvuisuus (ja itse asiassa se 18-vuotiaskaan ei vielä ole täysin kehittynyt) on siis tämän herran mielestä rupsahtamista. Jep jep.

Vierailija
65/122 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka te kuinka pakotatte, että kaunis nainen olisi jotenkin huono valinta kumppaniksi, niin näin ei kuitenkaan ole.

Tavallisen näköinen voi olla todella ihana kumppani, niin myös kaunis. Tavallinen voi myös olla todella ilkeä, niin myös kaunis.

Tavallisen näköisiä ihmisiä on kuitenkin eniten, joten luulen, että moni ottaa tavallisen näköisen kumppanin ihan vaan siksi koska niitä on saatavilla eniten.

Fakta on, että hyvä ulkonäkö vie aikaa. Jos olisi aikaa liikkua pari tuntia päivässä, kroppa pysyisi kuosissa. Ja istua joka viikko laittamassa kynnet, hiukset ja ripset. Päivä siinä menisi. Mutta jos olet työssäkäyvä lapsiperheellinen, sinulla ei ole aikaa.

Toisaalta hyvätuloisena miehenä voit saada kotivaimon. Mutta yleensä sellaiset ovat hiukan tyhmiä, kun elämänsisältö on oma ulkonäkö. Eikä sellaista arvosta muutkaan. Asetelma on jo vinoutunut, jos toinen elää toisen rahoilla.

Tämähän on oikein projekti tietynlaisille pimuille. Pääasia näyttää mahdollisimman pyntätylle ja olla langanlaiha, joillain peppu sekä tisut hankittu tekemään muotoja. Fitness kuuluu usein kuvioon. Kalastetaan rikasta miestä, ja siinä sitten hymyillään pyntättyinä merkkikuteissa, jotka tämä saalismies pääasiassa kustantaa. Jos se sopii hyvin molemmille, niin se on ookoo. Fiksuille voi herätä myötä häpeää molemmilla sukupuolilla. Ja muun sukupuolisillakin.

Vierailija
66/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet haluavat tavallisen kauniin naisen. Kukaan ei voi tosissaan haluta jumalattoman kaunista naista parisuhteeseen. Siitä ei seuraa mitään muuta, kuin ongelmia.

Mutta aloituksessa oli kyse siitä, kun mies ei halua kaunista. Ei siis edes "tavallisen kaunista".

Vierailija
67/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän aika paljonkin luonnonkauniita naisia, jotka pitää itsestään huolta syömällä kulutuksen mukaan, sekä pitää huolta ihan vaan perushygieniasta.

Sellainen(kaan) ei kelpaa aloituksen miehelle.

Vierailija
68/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän idioottina ihmistä joka valitsee kumppanin vain ulkonäön perusteella, oli se sitten hyvä tai huono, eikä sen takia että toinen ihminen aidosti kiinnostaa ja siihen on ihastunut.

Vierailija
69/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikohtaamisesta tietysti näemme miltä toinen näyttää,

mutta kyllä kai miltä tuntuu olla toisen kanssa, merkitsee enemmän.

Vierailija
70/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauneus on katsojan silmässä. Mies valitsee sen joka miellyttää miehen omia silmiä. Ei kukaan ole sellaisen ihmisen kanssa kenestä ei pidä. Ei kenenenkään ihmisen ulkonäkö miellytä kaikkia ihmisiä. Mielipiteitä kauneudeatakin on yhtäpaljon kuin on ihmisiäkin. Toki myös luonteen pitää olla hyvä eli pelkkä kauneus ei riitä mutta joillekkin riitää.

Kuitenkin minä en huoli ketään naista koska haluan olla yksin.

Vierailija
71/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on yleensä meikin ja hienojen hiusten tekemä illuusio. Ilman meikkiä Hollywood-tähdetkin on tavallisia pallinaamoja, joilla on tyhmiä ilmeitä. Katsokaa vaikka Googlella celebrities without makeup. Katy Perry esimerkiksi niin tavallisen näköinen kuin vaan voi olla.

Viimeistään 40-vuotiaana perheenäitinä harvalla riittää paukkuja "kaunistautua" ja vetää täydet sotamaalaukset naamaan joka päivä, ellei työ sitä vaadi.

Olen aina ajatellut että kauneus mitataan siitä, miltä näyttää ilman meikkiä ja lisäkkeitä. Meikeillä ja lisäkkeillä aikaansaatu kauneus on yhtä tyhjän kanssa eikä ole oikeaa kauneutta. Julkkiksissakin on niitä, jotka näyttävät älyttömän hyvältä myös ilman meikkiä, mutta sitten on paljon niitä, jotka ovat upeita pelkästään meikin kanssa.

Vierailija
72/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, jos nainen on kaunis? Mikäli hakee edustusvaimoa, niin ymmärrän tuon kriteerin, mutta normaaliin parisuhteeseen vaikuttaa niin moni muu juttu. Kumppanin tulee olla itseä viehettävä ulkonäöltään ja tämäkin hyvin yksilökohtaista, mikä kutakin viehettää. Tämän ohella tulee vaihteleva määrä muita juttuja, mitä huomioida.

Vierailija
73/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen on miehelle sopivin ja perheen perustamisen kannalta ainoa oikea. Feministin kanssa vietetyt päivät ovat elämässä hukkaan heitetyt, semmoiseen ei pidä sekaantua missään tapauksessa.

Vierailija
74/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei korreloi imukyvyn kanssa.

Vierailija
75/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kommenteissa sivuttu ajatusta, että kaunis nainen on "vaikea pitää". Eli, että kaunotar saa jatkuvasti huomiota ja potentiaalisesti "parempia tarjouksia".

Tuli vaan mieleen, etä aika klassikko taitaa olla, että miss Suomeksi valittu eroaa poikaystävästä missivuoden aikana. Mistä lie johtuu.

Vierailija
76/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä riski, että jos saa kauniin naisen, ja ei itse ole aivan samalla tasalla, että kauniilla naisella riittää vientiä siinä tapauksessa, että mies ei enää kiinnosta. Jos mies taas ottaa itseään ns. rumemman naisen, niin mies voi kohdella naista huonomminkin, ja ei ole niin suurta pelkoa, että nainen lähtee.

Vierailija
77/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo no olen itse kuulema erittäin viehättävä ja eräskin mies viime tapaamisella totesi yhtäkkiä että olet niin hyvännäköinen.

Hän olikin ensin kiinnostunut, mutta kun en ollut ns helppo, ja tarjoillut hänelle huomiota, kiinnostus loppui siihen. Eipä sitten enää ulkonäkö kiinnostanutkaan :D Ja hyvä niin!

Vierailija
78/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä riski, että jos saa kauniin naisen, ja ei itse ole aivan samalla tasalla, että kauniilla naisella riittää vientiä siinä tapauksessa, että mies ei enää kiinnosta. Jos mies taas ottaa itseään ns. rumemman naisen, niin mies voi kohdella naista huonomminkin, ja ei ole niin suurta pelkoa, että nainen lähtee.

Hyvin yksinkertaista ajattelua. Itsetunto ei ole riippuvainen ulkonäöstä. Se rumempi nainen saattaa olla paljon paremmalla itsetunnolla varustettu kuin kaunis ja odottaa mieheltä hyvää kohtelua eikä siedä mitään pskaa. Kaunis saattaa sitää hyvin paljon enemmän.

Vierailija
79/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ulisi samasta yhteisille ystäville ja tutuille, kun noin vuosi eromme jälkeen aloin tapailemaan hänen mielestään "tavista". Eromme tapahtui minun aloitteestani, kun vaikeaa oli ollut riittävän pitkään. Exäni on kyllä hyvin kaunis noin yleisillä kriteereillä, mutta sitten parisuhteessa se kauneus on enemmän katsoja silmissä ja nykyiseni on mielestäni hyvin kaunis, vaikkei häntä mihinkään muotikuvauksiin kysytäkään toisin kuin exääni. 

Näille kauneudesta kitisijöille muistutukseksi, että exän keskustelu oli tasoa "Mä en tajua miten joku pitää jotain näyttelijää x kauniina, sillä on kauheet silmäpussit", kun taas nykyiseni saattaa aloittaa keskustelun tyyliin "Ootko lukenut tuota kirjaa? Siinä käsitellään ihmisen itsekkyyttä aika mielenkiintoisesta näkökulmasta." Kummankohan kanssa mielummin aikaa vietän...

Vierailija
80/122 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seksuaaliset mieltymykset ratkaisee. Voi myös olla ajatus: "Olenko ruman kanssa haluttavampi?"

Ja jätetyksi tulemisen pelko! "Jumaloiko ruma minua - eikä HÄN ikinä jättäisi minua?" Tai "Rankaistaanko minua, jos tavoittelen kaunista, kuten itse olen?" (Usko tai älä, mutta on vanhempia, jotka pohjimmiltaan halveksuvatkin lapsensa kauneutta.)

Voi olla myös viehtynyt toisen intoon, vaikka toinen on ruma.

Jos itearvostus on erityisen heikko, voi myös olla vain helppo suhde, joka saatavilla.

On myös miehiä, joilla maksullinen suhde naiseen. ("Sugar-Mama"?) Vakio-asiakas saattaa olla ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän