Mitä mieltä miehestä, joka EI halua kaunista naista, vaikka mahdollisuus olisi?
Kommentit (122)
Keskinäinen kemia, huumorintaju ja arvomaailma vaikuttavat loppupeleissä enemmän kuin ulkonäkö. Kyllä mä olen mieluummin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa klikkaa ja on helppo ja kiva olla, kuin sellaisen kanssa, joka on hyvännäkönen, mutta oleminen ei ole niin luonnollista ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te kuinka pakotatte, että kaunis nainen olisi jotenkin huono valinta kumppaniksi, niin näin ei kuitenkaan ole.
Tavallisen näköinen voi olla todella ihana kumppani, niin myös kaunis. Tavallinen voi myös olla todella ilkeä, niin myös kaunis.
Tavallisen näköisiä ihmisiä on kuitenkin eniten, joten luulen, että moni ottaa tavallisen näköisen kumppanin ihan vaan siksi koska niitä on saatavilla eniten.
Fakta on, että hyvä ulkonäkö vie aikaa. Jos olisi aikaa liikkua pari tuntia päivässä, kroppa pysyisi kuosissa. Ja istua joka viikko laittamassa kynnet, hiukset ja ripset. Päivä siinä menisi. Mutta jos olet työssäkäyvä lapsiperheellinen, sinulla ei ole aikaa.
Toisaalta hyvätuloisena miehenä voit saada kotivaimon. Mutta yleensä sellaiset ovat hiukan tyhmiä, kun elämänsisältö on oma ulkonäkö. Eikä sellaista arvosta muutkaan. Asetelma on jo vinoutunut, jos toinen elää toisen rahoilla.
Mitä mieltä?
Fiksu mies. Kauniilla naisilla harvoin on mitenkään hyvä luonne ja se on se minkä kanssa mies joutuu elämään. Naisen rupsahtaminen kun alkaa 18 vuotiaana ja hääkakku on legendaarinen katalyytti sille.
Kauneus on yleensä meikin ja hienojen hiusten tekemä illuusio. Ilman meikkiä Hollywood-tähdetkin on tavallisia pallinaamoja, joilla on tyhmiä ilmeitä. Katsokaa vaikka Googlella celebrities without makeup. Katy Perry esimerkiksi niin tavallisen näköinen kuin vaan voi olla.
Viimeistään 40-vuotiaana perheenäitinä harvalla riittää paukkuja "kaunistautua" ja vetää täydet sotamaalaukset naamaan joka päivä, ellei työ sitä vaadi.
Ajattelen, että
- kerrankin mies, joka arvostaa sisäistä kauneutta. Paljon paremman puolison saa ns. tavallisen näköisestä, kivasta, järkevästä ja hyväluontoisesta ihmisestä kuin hyvännäköisestä ja huonoluonteisesta ihmisestä.
Ja/tai
- mies pitää kyseistä naista kauniimpana ja kiinnostavampana kuin tätä stereotyyppisesti kaunista naista, makuja kun on monia.
Tai sitten en ajattele mitään, ole huomannut että ulkopuolisen on mahdotonta ymmärtää miksi tietyt ihmiset kiinnostuvat toisistaan.
Itse en myöskään kelpuuta kaunista, vaan vaadin naiselta söpöyttä. Söpöys menee HEITTÄEN kauneuden ohi. M27
-Vai että ihan VAADIT :'DD lol..
mun mielestä pinnallisuus kaikin tavoin on huono, ei se ulkonäkö saisi olla keskiössä että alkaako suhteeseen vai ei, vaan nimenomaan se luonne, ja toki ulkonäkö voi olla plussaa , mut toi että toitotetaan että ei ikinä ottaisi kaunista, eikä edes suostuta tutustumaan, nii mulla tulee mieleen että oletko dsaanut pakit kauniilta ja nyt inhoat niitä kaikkia. :D koska toi on ihan samanlailla pinnallisuutta kun se jos sanoo ettei ota rumaa.
tuskin se ei halua sitä naista, koska se on liian kaunis
naisessa on vaan jotain muuta epämiellyttävää
No odotatko tästä jotain mitalia, ap?
En halua kaunista, haluan henkevän. Entä kun kaksi henkevää, kaunis ja ruma, niin mitä luulette kumpi valitaan ensin.
Nuorempana sitä aina himosi ulkoisesti kauniin naisen perään, vaikka oma taso ei edes heille riittänyt, mutta iän karttuessa sitä alkaa arvostaa henkistäkin kauneutta, nämä eivät tokikaan ole välttämättä toisiaan poissulkevia ominaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
En halua kaunista, haluan henkevän. Entä kun kaksi henkevää, kaunis ja ruma, niin mitä luulette kumpi valitaan ensin.
Kaunis valitaan aina, vaikkei olisi henkevä.
Kaunis nainen luo hohtoa, sellaisen glorian miehen ympärille. Kannattaa ottaa sellainen. Henkevällä ei tee mitään-henkevyys piilee ystävissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään kelpuuta kaunista, vaan vaadin naiselta söpöyttä. Söpöys menee HEITTÄEN kauneuden ohi. M27
Eikö söpö nainen voi olla kaunis? Ja onko kaunis nainen ei-söpö?
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen. että sellaiset miehet ovat joko aseksuaaleja tai homoseksuaaleja.
Ööö. Mikä tässä vastauksessa oli pielessä koska niin paljon alapeukkuja?
Oikeasti en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet haluavat tavallisen kauniin naisen. Kukaan ei voi tosissaan haluta jumalattoman kaunista naista parisuhteeseen. Siitä ei seuraa mitään muuta, kuin ongelmia.
Niin miksi ei halua kaunista naista?
Kyllä mä tiedän aika paljonkin luonnonkauniita naisia, jotka pitää itsestään huolta syömällä kulutuksen mukaan, sekä pitää huolta ihan vaan perushygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän harva ihminen on oikeasti todella kaunis. Useat kaunottariksi julistetut ovat mielestäni ihan taviksia. Samoin komeiksi sanotut miehet eivät useinkaan mielestäni ole.
Samaa miettinyt, että joissain iltapäivälehdissä lähes jokainen on "kuvankaunis" tai uskomattoman "upea ilmestys"- todella huvittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet haluavat tavallisen kauniin naisen. Kukaan ei voi tosissaan haluta jumalattoman kaunista naista parisuhteeseen. Siitä ei seuraa mitään muuta, kuin ongelmia.
Niin miksi ei halua kaunista naista?
No tämän voisi ymmärtää monella tavalla. Esimerkiksi näitä vilauttelijoita ei monikaan haluaisi, ovat vissiin kauniita. Ja niinku joku kirjoitti tässäkin ketjussa, että Maisa on ällötys hänelle, monillehan tuo kelpaisi? Kauneus, hmmmm. mitä se onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Homoksi epäilisin.
Homokaverini ovat kyllä kännissä pariin kertaan ehdotelleet, olen vain nauranut ehdotuksilleen. Seksikkään näkösiltä trans-ihmisiltäkin olen useat ehdotukset torpannut, kun ei mittari siihen suuntaan värähdä. Pohjimmiltaan en halua kaunista naista, koska se tuo turhia paineita parisuhteeseen, enkä koe kykeneväni pitämään kaunista naista aisoissa, heillä kun sitä vientiä riittää korkeamman statuksen miehistäkin. Jos rahaa olisi, en varmaan asiaa miettisi sen enempiä, mutta kun ei ole, en ota riskiä aikani tuhlaamisesta ihmiseen, jola saattaa vetää maton altani ja hypätä paremman miehen kelkkaan. Eli lähinnä pelko menetyksestä estää lähestymästä, toki taviksempikin voi näin tehdä, mutta todennäköisyys on huomattavasti alhaisempi.ja suhdekin on luontevampi, kun olemme ns. samantasoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö söpö nainen voi olla kaunis? Ja onko kaunis nainen ei-söpö?
Söpöys on mielestäni olemuksesta kiinni, ei niinkään ulkonäöstä. Ilmeet, ääni jne.
Kauniin mukana tulee vaan riesana muita miehiä ja erilaisia plan b-ratkaisuja, jotka ovat jääneet naisen sinkkuajoilta pyörimään puhelimen yhteystietoihin ja kiihkeisiin muistoihin. Minun itsetuntoni ei kestäisi olla erittäin kauniin naisen kanssa, eikä onneksi tarvitsekaan.