Mitä mieltä miehestä, joka EI halua kaunista naista, vaikka mahdollisuus olisi?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ulisi samasta yhteisille ystäville ja tutuille, kun noin vuosi eromme jälkeen aloin tapailemaan hänen mielestään "tavista". Eromme tapahtui minun aloitteestani, kun vaikeaa oli ollut riittävän pitkään. Exäni on kyllä hyvin kaunis noin yleisillä kriteereillä, mutta sitten parisuhteessa se kauneus on enemmän katsoja silmissä ja nykyiseni on mielestäni hyvin kaunis, vaikkei häntä mihinkään muotikuvauksiin kysytäkään toisin kuin exääni.
Näille kauneudesta kitisijöille muistutukseksi, että exän keskustelu oli tasoa "Mä en tajua miten joku pitää jotain näyttelijää x kauniina, sillä on kauheet silmäpussit", kun taas nykyiseni saattaa aloittaa keskustelun tyyliin "Ootko lukenut tuota kirjaa? Siinä käsitellään ihmisen itsekkyyttä aika mielenkiintoisesta näkökulmasta." Kummankohan kanssa mielummin aikaa vietän...
Kaunis ei välttämättä ole tyhmä ja pinnallinen, vaikka sinun tapauksessasi niin ilmeisesti oli. Eikä vaatimattomampi ulkonäkö automaattisesti tarkoita henkevyyttä, vaikka sinun tapauksessasi ilmeisesti tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen. että sellaiset miehet ovat joko aseksuaaleja tai homoseksuaaleja.
Ööö. Mikä tässä vastauksessa oli pielessä koska niin paljon alapeukkuja?
Oikeasti en tajua.
Nooh, joku voisi kuvitella että esimerkiksi luonteella on väliä.
Okei, myönnän että naisilla on taipumus langeta komeisiin, mutta väkivaltaisiin sekopäihin, ja ihmetellä jälkikäteen että sehän lupasi ettei se enää toimita naista sairaalaan ja se rakastaa sitä niin kovasti.
Koska hei, jos nainen ei levitä haarojaan sille komistukselle niin sehän on aseksuaali tai lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ulisi samasta yhteisille ystäville ja tutuille, kun noin vuosi eromme jälkeen aloin tapailemaan hänen mielestään "tavista". Eromme tapahtui minun aloitteestani, kun vaikeaa oli ollut riittävän pitkään. Exäni on kyllä hyvin kaunis noin yleisillä kriteereillä, mutta sitten parisuhteessa se kauneus on enemmän katsoja silmissä ja nykyiseni on mielestäni hyvin kaunis, vaikkei häntä mihinkään muotikuvauksiin kysytäkään toisin kuin exääni.
Näille kauneudesta kitisijöille muistutukseksi, että exän keskustelu oli tasoa "Mä en tajua miten joku pitää jotain näyttelijää x kauniina, sillä on kauheet silmäpussit", kun taas nykyiseni saattaa aloittaa keskustelun tyyliin "Ootko lukenut tuota kirjaa? Siinä käsitellään ihmisen itsekkyyttä aika mielenkiintoisesta näkökulmasta." Kummankohan kanssa mielummin aikaa vietän...
Yleensä ihmiset kehittyvät elämänsä aikana. Se että lukee kirjoja, ei tee toisesta parempaa; kirjoja lukevakin voi olla kiinnostunut hahmon silmäpusseista! Hänen mielikuvituksensa vain toimii "eri alustalla".
Yksi on kiinnostunut esim. itsekkyydestä (aihe jonka mainitsit) kirjassa, kirjoittajan omalaatuisesta näkökulmasta - ja toinen on kiinnostunut siitä jonkun muun kun kirjailijan näkökulmasta.
Ruma ei puhu ulkonäöstä ehkä siksi, ettei hän ole saanut kokea huumaavaa vaikutusvaltaa, joka ulkonäköön liittyy. Hän kenties pakenee kirjojen maailmaan.
Mutta jos viehätyt säälistä, saat haluamasi.
Sitä mieltä, että mies ois liian mustis, ku ei kestö että joku muukin saattaa katella omaa naista. Plus huono itsetunto ja kokee ettei "ansaitse" kauniimpaa. ja mitä insta"kaunottariin"tulee.... voi ku miehet tietäsitte miten paljon niitä kuvia käsitellään.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ei välttämättä ole tyhmä ja pinnallinen, vaikka sinun tapauksessasi niin ilmeisesti oli. Eikä vaatimattomampi ulkonäkö automaattisesti tarkoita henkevyyttä, vaikka sinun tapauksessasi ilmeisesti tarkoitti.
Aivan! Itsekin olen kuulema kaunis, asia ei kylläkään omassa mielessä juuri pyöri. Mutta en ole ollenkaan kiinnostunut pinnallisista aiheista. Vaan esim psykolgiasta.
Ei kannata olettaa mitään.
Vastaus aloituksen kysymykseen: Ajattelen että mies pitää enemmän siitä "normaalimmasta" naisesta. On naisessa muitakin ominaisuuksia kuin pelkästään se ulkonäkö joten ajattelen siis että mies on vain tehnyt valintansa sen mukaan kumpi nainen tuntuu hänelle paremmalta. Normaali mies siis.
Miten määrittelet kuka on kaunis ja kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te kuinka pakotatte, että kaunis nainen olisi jotenkin huono valinta kumppaniksi, niin näin ei kuitenkaan ole.
Tavallisen näköinen voi olla todella ihana kumppani, niin myös kaunis. Tavallinen voi myös olla todella ilkeä, niin myös kaunis.
Tavallisen näköisiä ihmisiä on kuitenkin eniten, joten luulen, että moni ottaa tavallisen näköisen kumppanin ihan vaan siksi koska niitä on saatavilla eniten.
Fakta on, että hyvä ulkonäkö vie aikaa. Jos olisi aikaa liikkua pari tuntia päivässä, kroppa pysyisi kuosissa. Ja istua joka viikko laittamassa kynnet, hiukset ja ripset. Päivä siinä menisi. Mutta jos olet työssäkäyvä lapsiperheellinen, sinulla ei ole aikaa.
Toisaalta hyvätuloisena miehenä voit saada kotivaimon. Mutta yleensä sellaiset ovat hiukan tyhmiä, kun elämänsisältö on oma ulkonäkö. Eikä sellaista arvosta muutkaan. Asetelma on jo vinoutunut, jos toinen elää toisen rahoilla.
Tuo "fakta" on oikeasti vain sinun mielipiteesi. Sinulle hyvä ulkonäkö tarkoittaa ilmeisesti pyntättyä. Minä taas ajattelen ettei kaikkien tarvitse laittautua tunteja näyttääkseen hyvältä. Osa on luonnostaan kauniita, eikä heidän tarvitse laittautua oikeastaan ollenkaan.
Kuka mies ei haluaisi todella kaunista naista???
Sillähän ei ole mitään merkitystä että se on joku mustasukkainen hullu jota ei kuitenkaan seksi kiinnosta kuin kerran vuodessa ja muutenkin luonne muistuttaa räkyttävää puudelia.
Ei sillä väliä, kunhan se on nätti sen aikaa mitä nainen nyt voi olla nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te kuinka pakotatte, että kaunis nainen olisi jotenkin huono valinta kumppaniksi, niin näin ei kuitenkaan ole.
Tavallisen näköinen voi olla todella ihana kumppani, niin myös kaunis. Tavallinen voi myös olla todella ilkeä, niin myös kaunis.
Tavallisen näköisiä ihmisiä on kuitenkin eniten, joten luulen, että moni ottaa tavallisen näköisen kumppanin ihan vaan siksi koska niitä on saatavilla eniten.
Fakta on, että hyvä ulkonäkö vie aikaa. Jos olisi aikaa liikkua pari tuntia päivässä, kroppa pysyisi kuosissa. Ja istua joka viikko laittamassa kynnet, hiukset ja ripset. Päivä siinä menisi. Mutta jos olet työssäkäyvä lapsiperheellinen, sinulla ei ole aikaa.
Toisaalta hyvätuloisena miehenä voit saada kotivaimon. Mutta yleensä sellaiset ovat hiukan tyhmiä, kun elämänsisältö on oma ulkonäkö. Eikä sellaista arvosta muutkaan. Asetelma on jo vinoutunut, jos toinen elää toisen rahoilla.Tämähän on oikein projekti tietynlaisille pimuille. Pääasia näyttää mahdollisimman pyntätylle ja olla langanlaiha, joillain peppu sekä tisut hankittu tekemään muotoja. Fitness kuuluu usein kuvioon. Kalastetaan rikasta miestä, ja siinä sitten hymyillään pyntättyinä merkkikuteissa, jotka tämä saalismies pääasiassa kustantaa. Jos se sopii hyvin molemmille, niin se on ookoo. Fiksuille voi herätä myötä häpeää molemmilla sukupuolilla. Ja muun sukupuolisillakin.
Youtubessa noiden määrä on kasvanut viimeaikoina valtavasti. Lähinnä taitavat olla venäläisiä ja ukrainalaisia. Videoiden aiheena jooga ja fitness, mutta todellisuudessa armotonta pyllistelyä ja levittelyä suoraan kameralle vähissä vaatteissa tai lähes läpinäkyvissä sukkahousuissa.
Fasessa ja tiktokissa näkyy sitten aasialaisten ja ilmeisesti jenkkien p*rseen keikuttamista ja paidan ylös rullaamista ilman liivejä. Tuntuu ikähaarukka olevan 15-25 ja sugar daddy kiikarissa.
Järki jätkä.
Harva oikeasti kaunis nainen ei ole ihan järkyttävä pikku prinsessa. On parempi olla suhteessa tavoiteltu kuin se,joka tavoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä riski, että jos saa kauniin naisen, ja ei itse ole aivan samalla tasalla, että kauniilla naisella riittää vientiä siinä tapauksessa, että mies ei enää kiinnosta. Jos mies taas ottaa itseään ns. rumemman naisen, niin mies voi kohdella naista huonomminkin, ja ei ole niin suurta pelkoa, että nainen lähtee.
Hyvin yksinkertaista ajattelua. Itsetunto ei ole riippuvainen ulkonäöstä. Se rumempi nainen saattaa olla paljon paremmalla itsetunnolla varustettu kuin kaunis ja odottaa mieheltä hyvää kohtelua eikä siedä mitään pskaa. Kaunis saattaa sitää hyvin paljon enemmän.
Aika sairas lähtökohta ylipäänsä miettiä ketä voi kohdella huonosti. Hyi.
Henkisesti terveillä ei pyöri kokoajan oma tai muiden ulkonäkö mielessä. Jokaisen kannattaisi valita kumppani, jonka kanssa jakaa samat arvot ja elämäntavat. Ulkonäkö ei tee ketään onnelliseksi. Itse on voisi ottaa tyhmää, saitaa, laiskaa tai persua kumppaniksi vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.
Siis ovatko kaunis ja tavis samaan aikaan "tarjolla"? Vai niin että mies seurustelee taviksen kanssa mutta ei vaihda vaikka saisi kauniimman?
Kummassakaan tapauksessa en ole mitään mieltä, mutta tavallaan kiinnostaa myös naisten keskuudessa ilmeisesti yleinen ajatusmalli, että on normaalia erota jos löytää "paremman" (parempi ei välttämättä tarkoita pelkää ulkonäköä).
Vierailija kirjoitti:
Ooo no olen itse kuulema erittäin viehättävä ja eräskin mies viime tapaamisella totesi yhtäkkiä että olet niin hyvännäköinen.
Hän olikin ensin kiinnostunut, mutta kun en ollut ns helppo, ja tarjoillut hänelle huomiota, kiinnostus loppui siihen. Eipä sitten enää ulkonäkö kiinnostanutkaan :D Ja hyvä niin!
Eikös se kuulu "iskurepliikkien top 10" että kehutaan naista, erityisesti ulkonäköä. Ja nämä tavallisimmat kommentit lienee "olet niin kaunis" tai "oot kuuma"? Myös vartaloa arvostellaan mielellään. Ihan jees ja ymmärrettävää, mutta saajan sitä muutakin sanoa mikäli osaa.
Ap, en osaa kuvitella miksi mies ei haluaisi kaunista naista, JOS tämä nainen on mukava ja sopii arvoiltaan miehelle. Ja tietysti että molemmat ovat vapaita. Ulkonäköön kuitenkin ekana kiinnitetään huomiota, joten totta kai kauneus on valttia, mutta ei sillä pelkästään pärjää.
Ajattelen, että se mies ei ole koskaan rakastunut eikä sillä ole kokemusta ihmissuhteista. Näkee siitä, että hän kuvittelee, että on olemassa joku naispooli, mistä hän päättää jonkun ottaa.
Miehelle ei ole naisen ulkonäöllä mitään merkitystä. Ainoastaan naisen luonne, sivistys, maailmankuva sekä eri taidot vaikuttavat siihen, millaisesta naisesta mies pitää.
En nuorena seurustelukumppania etsiessäni (ok, en etsimällä etsinyt, mutta siis kuljin ns. silmät auki) oikeastaan tarkoituksellakaan ollut kiinnostunut ns. kauniista tytöistä/naisista. Ennemminkin haaveilin sellaisesta miellyttävän näköisestä, "tavallisesta" tytöstä, joka olisi kiinnostunut samanlaisista asioista ja elämänasenne olisi samanlainen kuin minulla, ja pitäisi samanlaisia asioita tärkeinä.
Erehdysten kautta ymmärsin tämän lopulta. Yritin lukioikäisenä piirittää erästä hyvin kaunista tyttöä, joka kyllä oli kiinnostunut samoista asioista (sama harrastus), mutta koin, että minulla ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia. Ei ollutkaan, toden totta.
Sen jälkeen tapailin nuorta naista, jolla ei ollut yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Huolestuttavaa oli, että hän oli kiinnostunut mm. päihteistä. Pidin häntä rentona ja hauskana, kunnes huomasin, että en voi yrittää aidosti seurustella hänen kanssaan, koska hänellä selkeästi oli jo muodostumassa päihdeongelma. Hän ei myöskään pyrkinyt elämässään saavuttamaan sellaisia asioita kuin itse, ja myös ajatukset koulutuksesta ym. olivat aivan vastakkaiset.
Sitten tapailin nuorta naista, joka oli kyllä kiinnostunut samanlaisista asioista, piti samoja asioita tärkeinä, mutta koko elämänasenne oli aivan erilainen. Hän oli tavallaan ikäisekseen (juuri 18 täyttänyt) hyvin kypsä, mutta toisaalta hän oli hyvin kehittymätön. Halusi pyöritellä muita poikia jne. Sksi oli hänen kanssaan loistavaa, mutta vaistoni oli oikeassa: hän ei ollut luotettava.
Sitten tapasin nuoren naisen, joka oli kaikkea mitä toivoin. Kiinnostunut samanlaisista asioista, samanlainen elämänasenne, luotettava, järkevä, rakastettava. Etenin järkevästi ja rauhallisesti hänen kanssaan, ja kaikki on mennyt oikein hyvin, nyt jo viimeiset 20 vuotta. Hän on elämäni nainen.