Kerron teille miten varattu nainen isketään
Moni varattu nainen saattaa toivoa että ne isketään, jos niillä on huono suhde tai jos ihastuvat johonkin toiseen mieheen. Ihan olennainen juttu varatun naisen iskemisessä on se, että sen pitää tapahtua ikään kuin huomaamatta, muuten se tuntuu naisesta pettämiseltä, vaikka nainen olisi juuri sitä halunnut kaiken aikaa. Eli minkäänlaisia treffikutsuja tai liian suoria lähestymisiä ei kannata tehdä, vaan tehdä tuttavuutta vähän muilla verukkeilla. Miehen pitää olla se yks vaan se kiva mies joka aina välillä juttelee ja jonka kanssa on kivaa. Sellainen että jos se oma mies kysyy että kuka se mies oli jota tervehdit kaupassa, niin nainen voi hyvällä omalla tunnolla sanoa että yks tuttu vaan ilman että tuntee syyllisyyttä, vaikka samaan aikaan olisi ikään kuin toinen jalka jo uuden miehen matkassa. Tilannetta pitää siis tällä tavalla kehitellä pikku hiljaa, koska tällainen on tavallaan sallittua naisellekin, koska kyse ei ole pettämisestä jos vaan vähän viettää aikaa jonkun kivan miehen kanssa, joka on "vain ystävä" tms. Sitten jossain vaiheessa mennään niin pitkälle että tilannetta ei voi enää nainenkaan kieltää ja sitten onkin jo mies vaihtunut ja kaikki muka "vain tapahtui", mitään pettämistä tai vispilänkauppaa ei ollut. Sitä vaan ihastui toiseen mieheen ja kaikki oli ikään kuin luonnollista asioiden kulkua naiselle, vaikka miehelle olisi ollut hyvinkin suunnitelmallista iskemistä.
Tässä siis teille pientä vinkkiä miten varattua naista kannattaa lähestyä.
Kommentit (65)
Kun olen parisuhteessa, kukaan ei pysty minua iskemään. Puhun kokemuksesta, ja itsekään en ole yrittänyt silloin alkaa muita iskemään. Oletan, että vastaavanlaisia naisia on maailma täynnä vastapainona suhteista ristiin rastiin hyppijöille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varattu nainen ja mut voisi saada kellistettyä todella kovalla ja tatkoituksellisella flirtillä ja iskemisellä. Siis kunnon röyhkeällä asenteella ja suoralla toiminnalla. Ei missään tapauksessa millään hienovaraisella pikkuhiljaa hivuttautumisella.
Ap on onnistunut menetelmällään iskemään niitä naisia, jotka pitävät hienovaraisesta tyylistä. Tällä suoralla avoimen seksuaalisella tyylillä hän saisi iskettyä ne loputkin, jotka pitävät tästä toisesta tyylistä. Vaikeus on vain siinä, että pitää osata tunnistaa, millainen nainen on kyseessä. Siihen vaaditaan varmaan todella harjaantunut pelimies.
Entinen työkaveri yritti iskeä minua, varattua naista, vuosikausia. Oli vain niin hienovarainen että en tajunnut kuin vasta jälkikäteen. Hän ei kai tajunnut että mulla on todella huono itsetunto niin ei tullut pieneen mieleenkään että hän, pitkä tumma ja komea, voisi olla musta silleen kiinnostunut. Ehdotteli koko ajan vapaa-ajan toimintaa, yhdessä vaiheessa hengasin hänen kanssaan enemmän kuin poikaystäväni kanssa. Juteltiin kaikkea seksuaalissävytteistä läppää mutta kuvittelin et just sen takia juttelee sellaisia kun en kiinnosta siinä mielessä, vaan oon yksi jätkistä... jälkeenpäin tajusin että oli yrittänyt suorempiakin vihjauksia että kiinnostaisi mutta en vaan millään osannut uskoa että olisin hänen mielestään hyvännäköinen vaikka näytti mulle kerran alastonkuvia eksästään joka oli hyvin samantapainen kuin minä ruumiinrakenteeltaan ja hiustenväriltään. Ei silti, jos olisin tajunnut niin ei hänen iskemisensä silti olisi onnistunut, olin ja olen edelleen onnellinen nykyisen aviomieheni kanssa. Mutta jäi sellainen huijattu olo kun luulin että oli mun paras kaveri ja oikeesti varmaan koko ajan vaan ootti että milloin pääsee panemaan... brrr....
Mies tai nainen ei vaihtamalla parane, paitsi jos se lyö tai pettää. Mutta ennemmin olen ilman suhdetta, ku rikon toisen onnen ❤️.
Varattu on varattu, paitsi jos anosekunnissa pistää puhelua tai viestiä, jättää toisen.
Mutta siihen harva pystyy.
Mutta maailma on täynnä sinkkuja 💁
Tarjotin on katettu. Ota mitä haluat, mutta anna varatun olla ❤️👌
Näinhän tuo menee. Alkaa viattomasti ja päättyy ikävästi.
mies53v
Varatun naisen iskeminen on kyllä hankalin homma silloin jos ei yhtään tiedä mitä nainen ajattelee kun ei tuo sitä selkeästi ilmi. Joutuu sitten miettimään että kokeillakko kepillä jäätä ja suudella vai jos se toinen ei olekkaan samalla linjalla niin menee ne kaverivälitkin samalla pilalle. Seksi varatun kanssa taas on huomattavasti kiihottavampaa kuin sinkun. Oli todella kiihottava ja tuhma fiilis kun viimeksi pantiin varatun kanssa ja hän kävi vain nopeaa pesaisemassa pillun puhtaaksi spermoista ennen kuin oma mies tuli autolla hakemaan :))