Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hypännyt metron alle, taas?

Vierailija
26.06.2015 |

Henkilövahinko Itäkeskuksessa, metrot ei kulje.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:14"]Oliko tosiaan horjahtanut vahingossa niin kuin sanottiin? Ei käynyt kuinkaan? Vaikea uskoa ettei yhtään naarmua tule jos alle joutuu [/quote] Kerran joku makasi x:nä kiskojen välissä, kädet (ranteesta) ja jalkaterät meni, mutta jäi henkiin. Voi olla urbaanilegenga. En tiedä paljonko metron alla on tilaa.

[/quote]

Kyllä joidenkin junien alla on sen verran tilaa, että jos makaa raiteilla oikeassa asennossa niin voi selviytyä hengissä ilman naarmuja jos osaa maata oikeassa asennossa ja saapuva juna on sellaista tyyppiä jonka alle mahtuu. Aina on tosin riski, että  junan alla on jokin riippuva kiinnike ja saa siitä lopullisen osuman. USA:ssa jotkin extreme temppuilijat harrastaa tätä ja siitä on ollut jotain videoitakin. Suomessa tuskin junilla on niin paljon maatilaa (kenenkään ei todellakaan pitäisi kokeilla, koska yrittäminen = itsemurha). Ihmettelen itsekin että miten tuli yhtenä palana ulos, koska metro vaikuttaa niin matalalta.

Vierailija
22/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytiin perheen kanssa ostoksilla Itiksessä ja kyllä oli siistiä ja mukavaa! Ilkeilijätkin voisivat joskus itse uskaltaa paikan päälle katsomaan millaista "ghetoissa" on niin ei tarvitsisi pelätä turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten metro joutui sitten seisomaan asemalla puoli tuntia jos naiselle ei kerran käynyt mitään? Jäikö nainen jumiin kuitenkin jotenkin?

Vierailija
24/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:22"]Sen enempää tapaukseen ottamatta kantaa aloin ihmettelemään iltalehden uutisointia asiasta.
Otsikkona tosiaan "Nainen jäi metron alle itäkeskuksessa" (tjsp) ja silti se on laitettu ulkomaan uutisten alle. Ainakin näin oli iltalehden mobiili appsissa. Onko tämä vihje, että Venäjä aikoo vallata Suomen?
[/quote]

No Itäkeskuksesen metroaseman käyttäjistä suurin osa on ulkomaalaisia.

Vierailija
25/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:45"]

Just käytiin perheen kanssa ostoksilla Itiksessä ja kyllä oli siistiä ja mukavaa! Ilkeilijätkin voisivat joskus itse uskaltaa paikan päälle katsomaan millaista "ghetoissa" on niin ei tarvitsisi pelätä turhaan.

[/quote]

On siellä suunnalla tosi paljon hulluja, vaikka itse asuinalueet saattavat näyttää ainakin ostareiden ulkopuolella ihan normaaleilta. Olen itse asunut juurikin tuolla suunnalla ns. pahimmalla alueella. Päällepäin osittain ihan idyllistä ja rauhallista, mutta kyllä siellä vaan sattuu ja tapahtuu. Tietenkin osa taloyhtiöistä tosi hyviä ja rauhallista, mutta kaikenlaista epämiellyttävää ja joskus uhkaavaakin porukkaa tulee usein vastaan kun alueella liikkuu.

Olen muuttanut ihan toiselle suunnalle Helsinkiin ja täällä on paljon kivempi asua, kun ei ole niitä ahdistavia sekoja joka nurkalla tällä alueella.