Tie Suomalaisen naisen sydämeen vie vatsan kautta
ja sen kyllä huomaa. Joka kesä yllätyn, kun naiset vähentävät vaatetustaan ja sieltä paljastuukin toppakerroksen alta hyllyvä pönppis melkein jokaiselta.. Nyt ylös ulos ja lenkille muijat.
M25
Kommentit (7)
No voi vittu taas. Suomalaisella miehellä ei oo yhtään varaa arvostella.
Ei, kyllä sydänleikkaus tehdään useimmiten ihan avaamalla raa'asti rintalasta. Vatsan kautta ei mennä.
Tätä juuri tarkoitan, suomalainen mies ei kehu, sen sijaan löytää ja jotain ilkeää sanottavaa ja päästää sen ilmoille. No respect.
Onko kaikissa maissa tätä samaa ilmiötä, että miehet haukkuvat maansa naiset maanrakoon? Vai ovatko vain suomalaiset miehet tällaisia viallisia? Täysin samaa kulttuuria ja geeniperimää edustavat, ei todella ole varaa valittaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:08"]Onko kaikissa maissa tätä samaa ilmiötä, että miehet haukkuvat maansa naiset maanrakoon? Vai ovatko vain suomalaiset miehet tällaisia viallisia? Täysin samaa kulttuuria ja geeniperimää edustavat, ei todella ole varaa valittaa.
[/quote]
Kyllä on. Ja samoin kaikissa maissa naiset haukkuvat oman maansa miehet. Mene joskus vaikka Turkkiin ja kysy paikallisilta naisilta mielipidettä turkkilaisista miehistä. Ei tule kaunista sanaa sieltä. Suomessa ollaan vielä kohtuullisen kilttejä kun kuitenkin vähän heitetään läpällä näitä kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:08"]Onko kaikissa maissa tätä samaa ilmiötä, että miehet haukkuvat maansa naiset maanrakoon? Vai ovatko vain suomalaiset miehet tällaisia viallisia? Täysin samaa kulttuuria ja geeniperimää edustavat, ei todella ole varaa valittaa.
[/quote]
on niitä. olen aina sanonut että mulle kelpaa ulkomaalainen mies vain siinä tapauksessa että ei joka välissä "palvo" minua haukkumalla oman maansa naisia lyttyyn. kahdesta ulkkis exästäni kumpikaan ei läpäissyt testiä.
Suomalainen kirjoitetaan pienellä.