Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö yksinäisyyttä peitellä treffeillä?

Vierailija
26.06.2015 |

Olen hyvin yksinäinen mies. Minulla ei ole yhtään ystävää, ei yhtään numeroa puhelimessa, jonka päästä tavoittaisin ihmisen, jonka kanssa voisin mennä kaljalle. Joskus kärsin yksinäisyydestäni ankarastikin, mutta yleensä siedän sitä hyvin. Viihdyn omissa oloissani  lukien, kirjoittaen, liikuntaa harrastaen ja töllöä katsellen. Joskus käyn museossa tai näyttelyssä, harvoin oopperassa tai baletissa, mutta bilettämässä tai vastaavissa sosiaalisissa tapahtumissa en koskaan.

Olen kahden sinkkuvuoden jälkeen menossa sokkotreffeille (nettideitti). Nainen vaikuttaa kirjoittelun perusteella mukavalta ja rehelliseltä, ei epäile kertoa heikkouksistaan, mutta ei niitä kyllä korostakaan. Jos huomaan treffeillä, että pidän naisesta ja kumpikin meistä tahtoisi tavata uudestaan, niin pitäisikö minun kertoa naiselle yksinäisyydestäni? Onko se ehdoton turn off?

Minusta itsestäni tuntuu, että mitä nopeammin elämänsä peruspalikat avaa, sitä helpompaa olisi jatkossa, mutta kuinka lie?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:31"]

Naiset ovat kummallisia, koska he korostavat rehellisyyttä, mutta kuitenkin kehottavat pelailemaan pelejä totuuden loiventamiseksi.

Älä pelaa. Kerro asia suoraan ja kiertelemättä mutta päin näköä tunkematta. Aloitusviestisi perusteella olet sen verran fiksu, että osaat sen varmasti tehdä. 

Jos nainen esimerkiksi tahtoo toisille treffeille ja kyselee aikatauluista, voit sanoa, että sosiaalinen elämäsi on niin hiljaista tai olematonta, että sulle sopii joustavasti eri ajat. 

Älä ala peitellä, koska helposti käy niin, että kun peittelyn aloittaa, alkaa tuntea pakottavaa tarvetta sen jatkamiseen.

[/quote]

Ei se ole mitään pelaamista, vaan toisen huomioon ottamista. Sitä, että korostaa omia parhaita puoliaan, jotta toisella olisi mukava olla. Ei ensitreffien tarkoitus ole olla mikään terapiaistunto, jossa voi tilittää kaiken yksinäisyydestä lapsuustraumoihin - ensitreffeillä on tarkoitus herättää toisen (seksuaalinen) kiinnostus.

Ap:lle suosittelisin siis samaa kuin valtaosa ketjuun vastaajista: anna naiselle aikaa tutustua sinuun, älä läväytä heti kaikkia negatiivisia kortteja pöytään.

Vierailija
42/43 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:36"]Ei se ole mitään pelaamista, vaan toisen huomioon ottamista.[/quote]

Eikö ensitreffeillä olisi kuitenkin hyvä luoda itsestään totuudenmukainen kuva, jota ei tarvitse myöhemmin perua tai kömpelösti selitellä?

Minulle tulee inhottava olo, jos huomaan, että mies yrittää piilottaa itsestään ja elämästään jotain ilmeisiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi