Turvallisuuskysymys Fitness24seven
Onko mielestänne kohtuullista, että eräällä ko. salilla naisten pukuhuoneen ovi pidetään näennäisesti lukossa? Ovi näyttää siis olevan lukittu, mutta avautuu ilman korttia. Olen myös miettinyt, että saavatko myös miesasiakkaat naisten puolen pukuhuoneen kortillaan auki - yösalikäyntiä yksin suunnitellessa.
Kommentit (17)
Onko tämä se paikka missä joutuu antamaan sormenjälkensä? Mies kielsi minua menemästä sinne, on siis töissä sisäministeriössä.
ok, kuulostaa hyvältä paikalta peukuttamiselle. Pitää laittaa osoite ylös.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:24"]
Onko tämä se paikka missä joutuu antamaan sormenjälkensä? Mies kielsi minua menemästä sinne, on siis töissä sisäministeriössä.
[/quote]
Miksi kielsi menemästä? Kävin aikaisemmin Töölö gymillä ja siellä oli sormenjälkeen perustuva tunnistus. Hmm, onko se joku turvallisuusriski?
Tämän ketjun on lukenut jo 100 pervoa jotka tästä viisastuneena tulee sinne nyt ahdistelemaan.
En ole koskaan käynyt missään missä olisi lukitut pukuhuoneet. Miksi niiden pitäisi olla lukossa?
Salilla jossa itse käyn on lukossa pukuhuoneet ja pääsee ainoastaan kulkukortilla.
Niimpä, miksi lukitut pukuhuoneet! Eipä ole mun mieleeni koskaan juolahtanut että myöhään illalla salilla käydessäni joku apina tulis mua pukuhuoneeseen raiskaamaan! Nytpä olen ajatellut ja menen tästä lähtien vain pippurisumutteen kanssa salille.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:00"]
Niimpä, miksi lukitut pukuhuoneet! Eipä ole mun mieleeni koskaan juolahtanut että myöhään illalla salilla käydessäni joku apina tulis mua pukuhuoneeseen raiskaamaan! Nytpä olen ajatellut ja menen tästä lähtien vain pippurisumutteen kanssa salille.
[/quote]Salilla näkyy hyvännäkösiä naisia, stalkkerin unelma paikka.
Siellä missä itse käyn on vain naisten pukuhuoneen ovi suljettuna, varmaan koska sieltä kuljetaan myös naisten puolelle. Ei toimi miesten kortti oveen, kokeilin vahingossa mieheni kortilla ovea ja se ei auennut. Avainkortit koodattu varmaan sukupuolen mukaan.
Käy itse kokeilemassa saatko miesten pukuhuoneen oven auki omalla kortillasi.
Ota sieltä miesten pukuhuoneesta myös kuvia ja laita nettiin.
Siis jos ovi aukeaa ilman korttia niin miksi miesasiakas ei voisi halutessaan avata ovea? En ihan tajunnut
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:54"]
Käy itse kokeilemassa saatko miesten pukuhuoneen oven auki omalla kortillasi.
[/quote]
Miesten pukuhuoneeseen ei tarvita korttia
Salilla käy hirveästi sotalapsukaisia ja muita matuja joten kandee varoa varsinkin yö aikaan
eikös lukittava ovi ole vaarallisempi jos olet ainoa nainen salilla?? Näin mies jos tulee samalla ovenavauksella niin kukaan ei voi auttaa sinua pitkään aikaan.
Iltasin ainakin siellä fitness27sevenin salilla missä käyn on monenmoista hiihtäjää, olen miettiny samaa mut näiden 2v aikana ei oo kyl ollu ongelmia yöaikaan :)