Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 39

25.09.2006 |

Uusi viikko ja tässä uusi pino olkaa hyvät.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalle paljon onnea kaksosraskaudesta! Minulla tuttavapiirissä kaksosperhe, lapset nyt 10kk ja heillä ätiti ollut aivan kummissaan, että voiko se olla näin helppoa =0) ! Joten älä vaivu epätoivoon !

Meilläkin on täällä ollut sitkeä kuumetauti, kuume ollut siinä 38-39,5. Kuopuksella kesti viisi päivää ja nyt on kolmosella ollut muutaman päivän. Tänään näyttää hieman paremmalta. Saa nähdä tuleeko vielä isommillekin, yleensähän nuo taudit tuppaa kiertämään koko perheen.

Leannan galluppiin, minulla on kyllä tuollainen moninainen kuume =0), elikkäs haaveilen odotuksesta ja niistä ihanista ensimmäisistä liikkeistä. Sitten tietysti siitä ihanasta vauvasta, tuoksusta joka ihanasta nyytistä lähtee, mutta sitten haluaisin vielä nähdä kuinka yksi pienokainen kasvaa ja kehittyy. Toivottavasti tässä nyt oli jotain tolkkua =0) ?!

Sitten oli vielä sisarusgallup, minulla yksi vanhempi sisko ja kaksi nuorempaa veljeä ja kolme siskoa. Mieheni on ainut lapsi ja heidän suvussaan taidamme olla hieman kummajaisia =0) .

Eipä sitten muuta, rentouttavaa sunnuntaita kaikille !

Mami ja neidit

Vierailija
42/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppikselle vielä pahoittelut negasta ! On outoa kuinka olen nyt monelta kuullut, että ovat saaneet haamun ja sitten tullut jatkossa vain negaa ?!

Isotikrulle jaksuja alkuraskauden pahoinvoinnissa ja onnea raskaudesta =0) !!

Mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalle minultakin tuplaonnea!!Ja sitten Neppikselle pahoittelut; onpas omituista!?

Meilläkin on nyt sairasteltu, kuopus on ollut nyt viikon putkeen kuumeessa ja flunssainen eikä loppua tuolle nenänvuotamiselle ja rohinalle näy. Huomenna olisi valokuvaus päiväkodissa, saas nähdä voiko pikkuista viedä sinne. Itse olen ollut niin paljon jo töistä, että ihan pahaa tekee. Mutta minkäs teet, kun mies ei voi aina olla kotona ja mummikaan ei ihan joka kerta apuun huutaessa pääse sairasta lasta hoitamaan. Välillä vaan tuntuu epätoivoiselta; pitikin lähteä töihin!

Ja omaan napaan. Harjoiteltu on ahkerasti, joten odottelen innolla piinaviikkoa. Vähän reilu viikko vielä... Omituinen vaan tuo mies, kun taas eilen pohti, että josko ei ihan vielä sittenkään yritettäisi uutta!!!!Totesinpa vaan, että voipi olla, että liian myöhään taas tuon keksit...Ota nyt tuosta selvä sitten!!??Olo on kuitenkin sellainen, että olisi voinut osuakin. Tai sitten vaan kuvittelen, kun toivon niin kovasti!

Mutta nyt jätän areenan muille ja lähden pesemään pikkuista, joka otti juuri vaipan pois ja juoksentelee nakupellenä pitkin sohvia...

Suviruusu

Vierailija
44/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata sellaista. Kyllä on pari päivää ollutkin synkkää ja syksyistä. Täällä ollaan jo paremmalla mielellä. Perjantaina ei kuulunut sairaalalta mitään, eli oletettavasti röntgenlääkärikään ei nähnyt kuopuksen sydämen muodossa/koossa mitään erityistä. Muuten olisivat soitelleet. Nyt jo alkaa järkikin pelata ja osaa suhtautua asiaan rauhallisesti. Mutta kiitos kaikille lohduttavista sanoistanne! Erityisesti Isotikrun vastaava kokemus auttoi minua.

Täällä " kärsitään" myös monensuuntaisesta kuumeesta. Eli se odotus ja vastasyntynyt-kuume on tietysti se ensimmäinen ajatus aina. Juuri se masun kasvatus ja raskaana olo sekä se vastasyntyneen tuoksu ja se, kuinka isommat sisarukset tulevat ensi kertaa nnoissaan katsomaan uutta perheenjäsentä :) Plus monta muuta juttua. Mutta myöskin tuo, mistä Leannakin puhui, että olisi niin hienoa vielä nähdä, kuka sieltä tulisi. Millainen ihminen.

Muitakin gallupeja oli. Minä tunnustaudun myös jouluihmiseksi. Jos saa rauhassa keskittyä kaikkiin tuoksuihin ja tunnelmiin ja viettää rauhallisen joulun oman perheen kesken, niin muuta en toivo. Lasten silmien loiste ja jännittyneet ilmeet ovat minulle sitä parasta joulun antia.

Sisaruksista. Minulla on yksi sisko ja yksi veli. Miehellä yksi sisko. Serkkuja meidän lapsilla kokonaista kaksi kappaletta :) Isovanhemmat ovat kaikki vähintään 3 lapsisista perheistä. Minun isälläni ja anopilla on ollut 6 lapsiset katraat. Kummitädilläni on 4 lasta, mutta sen isompia perheitä ei ihan lähipiiristä löydy. Mutta minä olen pienestä tytöstä asti ilmoittanut, että haluan 6 lasta. Eli 2 enää uupuu :)

Pipsalle täältäkin tsemppiä tulevaan! Varmasti kaksi lasta kerralla antaa jotakin sellaista, mitä me muut emme osaa edes kuvitella.

Neppis: onhan outo juttu. Minä testailin kuopuksesta ensin predictorilla selvän negan ja myöhemmin samana päivänä clearbluella selvän plussan. Mutta sinullahan siis tilanne toisinpäin. Toivottavasti selviää, mistä kiikastaa.

Isotikrulle jaksuja! Minulla auttoi iltapahoinvointiin aina se, jos sain nukutuksi päikkärit. Mutta töissä ollessa se tietysti on vähän hankalaa toteuttaa :) Oletko kokeillut b-vitamiinia tai inkivääriteetä? Kuulemma auttavat.

Mutta ennen kuin tämä muuttuu romaanikis, häivyn hommia tekemään. Loppuperhe on lähdössä koiran kanssa match showhun, minä jään kuopuksen kanssa pitämään kotia pystyssä.

Hauskaa sunnuntain jatkoa kaikile!

M + 4

Vierailija
45/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täälläkin kovin hiljaista.

Kävin tuolla pe-su:n sivuilla ja yllätyksekseni lueskelin, että jopa 5 vk viimeisistä kuukautisista saattaa hcg-pitoisuus olla 18-7340mIU/ml. Ymmärsinkö oikein, että näinollen tavalliset kotitestit eivät voi näyttää positiivista tulosta??

No senkin sain selville, että kemiallinen raskaus antaa hyvinkin selvän plussan mutta vuodonkin pitäisi alkaa ihan kohta.

Vierailija
46/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistille jaksuja,kunpa ois ollut vain väärä hälytys.Ihan varmasti säikäytti kuitenkin.Meillä yhdellä lapsista (9v) oli pienenä myös sivuääni sydämmessä,joka hävisi ajan myötä kokonaan.Ikinä ei vaivannut mitenkään.

Pipsalle lämpimät onnittelut tuplaraskaudesta!Ihana uutinen!

Voi mä oon varma,et unohdin jotain mainita...

Gallupissa oli kyselty sisaruksista:Mulla on yx nuorempi veli(hällä 2 omaa lasta ja 2 tyttöystävän lasta,joita kyl kohdellaan,kuin ois yhteisiä ja isoksi iloksi heille odotetaan myös yhteistä lasta syntyväksi keväällä)ja miehellä on 2 veljeä ja yx velipuoli,heillä ei lapsia vielä olekaan.

Mulla alkaa huomenna työt ja oon ihan sydän sykkyrällä,kun samalla pitää viedä kuopus perhepäivähoitoon ja se on hirmu kova pala.Oisin viihtynyt vielä kotonakin tuon ihanuuden kanssa.6v tyttö menee puolipäiväiseksi päiväkotiin,käyn heittämässä tytön kesken työpäivän keskustan päiväkotiin eskarin päätyttyä.

Vähään aikaan en varmaan kirjoita,ennenkuin totun työn ja kodin yhteen sovituksessa.Mul työaika on klo 9-17 ja klo on liki 18,ennenkuin tytöt on haettu hoidosta(ne kun menee siis eri paikkoihin)sit ruuanlaitot ja saunomiset,poikien läksyjen tarkistukset ja siinäpä se päivä sit onkin.

Täällä on ikuinen vauvakuume,mut lisäx poden kyl lapsikuumetta sillä meillä on joka lapsi omanlainen persoona,toki pieniä yhtäläisyyksiäkin löytyy...Se on vaan aina yhtä kiehtovaa nähdä millainen persoona lapsesta kehittyy.

Täällä on ilmassa paitsi se vauva/lapsi kuume,myös hillitön autokuume,mikä tuli ensin minulle ja sittemmin on tarttunut mieheenkin.

Näil näkymin haaveissa on ostaa Amerikasta uusi 9hlön auto,joka laitettas merikontissa Suomeen,se kun ois siellä liki 3 krt halvempi kuin vastaava Suomessa ja koska se ois rekisteröity kuorma-autox,siitä ei tarvitsis maksaa kuin arvolisävero,ei menis siis sitä veroa mikä henkilöautoista joudutaan maksamaan....

ehdotin jo miehelle,et voitas vauvahaaveita siirtää muutamalla vuodella ja säästää niin,et saadaan auto ostetux,niin hän sanoi,ettei vauvahaaveita tarvitse lykätä,kun eihän pikkuiset kuluta juuri mitään ensi elinvuosinaan...Joten täällä haaveillaan sit molemmista.

Ainut,et mua oikeasti rupes surettaan,kun meidän taapero oli niin mustis kun käytiin katsoon ystävien vauvaa ja kun pidettiin sitä sylissä,niin hän läpsi meitä.En mä halua sellaista ikäeroa,et kuopus kärsis vauvan tulosta.

Eilen illalla katsoin subilta jonkun uuden sarjan jossa oli synnytyksiä ja muutakin ja mä itkeskelin,kun se oli niin liikuttava jakso,vaikka tiesin,ettei se oo totta.

No viime yönä se jakso tunki mun uniinkin.

Näin unta,että meille syntyi rv 30,pieni vain kilon painoinen tyttö.

Nyt sohvalle nauttiin muun perheen seurasta!

Lumina

Vierailija
47/47 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalle onnea tuplaodotukseen. Varmasti mielessä pyörii monenlaista. Pidähän hyvää huolta itsestäsi.

Neppis. Toivottavasti asia selviää pian. Mulla ei oo tuollaisesta tietoa, kun oon aina vaan yhden testin tehny. No, esikoisen odotus varmistettiin vielä neuvolassa lapsettomuustutkimusten takia.

Leanna. Haluaisin vielä joskus yhden vauvan (ja jos ikäero näihin tulee pitemmäksi , myös sille kaverin). Muuta nyt mullla onneksi vielä on vauva ja muutkin on vielä aika pieniä.

Nyt painun kyllä nukkumaan, kun kirjaimet hyppii vain silmissä.

T@hti