Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 39

25.09.2006 |

Uusi viikko ja tässä uusi pino olkaa hyvät.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot menevät huimaa vauhtia. Miehellä alkaa ensi viikolla kahden viikon kesäloma joten tämäkin viikko saisi mennä yhtä nopeasti. Paljon on ohjelmaa tälle viikolle tiedossa joten...

Täti perhana saapui paikalle tänään. Ja vielä päivän etuajassa,plääh. Nyt sitten odotellaan pari kuukautta ja uudella innolla uuteen yritykseen sitten. Kyllähän mä tiesin että täti sieltä tulee kun ei päästy touhuilemaan oikeaan aikaan, mutta silti sitä kummasti toivoi...

Mitäs kaikki aikovat tällä viikolla tehdä? Syyskuun viimeinen viikko ja sitten ollaan jo lokakuussa. Pikkuhiljaa alkaa illat pimenemään ja varmasti ilmatkin kohta viilenevät. Alkaa hiipiä joulu mieleen. Täytyy myöntää että olen ehdottomasti jouluihminen ja tykkään hirmuisesti laittaa kaikkea joulujuttuja. Mites muut? Tykkäättekö joulutouhuista vai onko se pakkopullaa ja viimetipan touhuilua? Harmi ettei kynttilöitä voi pahemmin tänävuonna kaivaa esille, on tuo kuopus parhaillaan sen verran kerkiäväinen että tiedän etten voi hetkeksikään jättää näkyvistä.

Nyt me lähdemme kauppaan, jääkaapissa ei paljon muuta ole kuin valo joten pakko lähteä heti kun kaupan ovet aukeaa.

Medison+5

Vierailija
2/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se on maanantai taas enpä ole sitten plussauutiseni jälkeen kerennyt täällä pyöriä!

medison kyseli mitä tälle viikolle on ohjelmaa, minulla pientä hauskaa nimittäin muutto! lisäksi eka neuvola keskiviikkona mitenhän se voi olla vieläkin yhtä jännää vaikka on viides tulossa?

Tänä aamuna tuli ensimmäiset kunnon yökit ja viikonloppuna vetelin 13h yöunet!

Onko täällä ketään muita ylipainoisia ja miten ajattelitte selvitä kilojen ja raskauden kanssa?

Minulla selainen tilanne että mikäli lihon raskauden aikana yli kymmenen kiloa paukkuu sata rikki! Olen yrittänyt joka raskauden jälkeen laihduttaa mutta heikoin tuloksin ja tuntuu että aina kun pääsen vauhtiin tulenkin jo raskaaksi taas!

Ilosta viikon alkua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti kävin eilen lukemassa viime viikon pinon, mutta kirjoitella en ole ehtinyt, mikä lie syynä. Nyt nopsasti kuitenkin muutama rivi ennenkuin hoitolapsi tulee.

Meillä ei kummempaa ohjelmaa tälle viikolle, normaalia siivousta (yläkerta ihan kaaoksen vallassa, eilen jo kyllä aloittelin). Lisäksi pitäisi kirpparikamoja lajitella, katsoa laitanko jotain huuto.nettiin vai vienkö läheiselle itsepalvelukirppikselle. Heikommat UFFiin ja huonot roskiin. Muutama laatikollinen tuota tavaraa (=vaatetta) taas olisi. Niin, ja rivariasuntomme pitäisi vielä maalata takapihan puolelta (ulkoa), jokainen osakas maalannut oman pätkänsä tänä kesänä, tai ainakin olisi pitänyt. Meillä vielä takaa maalaamatta, ja nyt vielä olisi maalauskelejä ellei rupea satamaan.

Mulla outo vaihe kuumeilussa, välillä jo mietin millaista olisi jos kuopus jäisikin viimeiseksi eli kuinka helpolla parin vuoden päästä jo pääsisin. Taitaisin tuntea itseni tarpeettomaksi! :) Luulenpa (tai tiedän) että sen yhden vielä haluan, muuten jään miettimään sitä lopunelämää. Voihan se olla ettemme sitä saa, mutta haluan ainakin antaa sille viitoselle mahdollisuuden. Aiemmat raskaudet alkaneet tosi helposti, joten toivoa on. Tokihan sitä on itsekin taas muutaman vuoden vanhempi. Luinkin jostain että 30-vuotiaana raskautuminen yleensä vielä kohtuuhelppoa (keskimäärin), mutta jo parin vuoden päästä huomattavasti (?) vaikeampaa. Itse täytän kohta 33v, eikä tullut aiemmin mieleen että raskautuminen olisi jo vaikeampaa kuin pari vuotta sitten.

Nyt täytyy mennä, tyttö tuodaan hoitoon varmaan ihan kohta.

Hilmis + nelikko

Vierailija
4/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medison:Täällä toinen joka tykkää joulusta ja sen laittamisesta,lahjojen ostelun aloitan yleensä jo syys-lokakuussa....

Me käytiin eilen tutustumassa tulevaan hoitopaikkaan,saatiin se hoitopaikka ja hoitaja jolle nimenomaan haettiin,mut silti mulle on tosi kova pala viedä kuopus hoitoon.

Autokuumetta aloin potemaan ja sain miehenkin jo samaan kuumeeseen(ihan kuin vauvakuume ei ois jo riittänyt)Eli aina oon ollut sitä mieltä,et ikinä ei uutta autoa osteta,mut nyt sellaisesta haaveillaan.Kyseessä ois sellainen kuin Chevrolet Suburban.joka on muunneltavissa jopa 9 hlön autoksi.Suomessa hintataso on ihan liian kalllis meille,mut pohditaan nyt ensin,ollaanko valmiita tinkimään elintasosta(lähinnä ruuasta ja uusista vaatteista)pidemmäksi aikaa.

Mikään mahdottumuus se ei suinkaan ole...

Sanoin jo miehelle,et täähän on melkein pahempaa kuin vauvakuume,iltaisin nukkumaan mennessä ja aamuisin heti herättyään miettii ensimmäisenä miten kiva oiskaan ostaa parempi auto...

Juu,nyt on siivottava loppuun ja lähdettävä hakemaan koululaisia kotiin,tänään on taas harrastuspäivät,joten illalla on taas tiedossa melkoistä sutinaa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Lumina ja lapset

Vierailija
5/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole täällä käynyt pyörimässä ja taidankin olla aivan poissa kärryiltä kuka on plussannut, mutta tuhannesti onnea kaikille kahden viivan saaneille (0= !!

Meillä kuopus hirveässä kuumeessa, nyt kolmas päivä meneillään, oten jos ei huomiseen mennessä laannu niin sitten lääkäriin Neito sai tuon 1v 6kk rokotteen 15 päivä joten kuumeilu voi johtua siitä. Soitin aamusella neuvolaan ja kysyin voiko kestää useamman päivän ja olla näin korkea kuume.

Tyttö nukkuu tässä sylissä joten kirjoittelu ei oikein tahdo onnistua tai asento hieman hankala , joten toivotan kaikille oikein hauskaa maanantaita !! Täytyy yrittää palata lukemaan kuulumisia hieman paremmalla hetkellä.

Mami ja neidit

p.s minulla on tainnut mennä leannan ultrauskin ohi... kaikki oli toivon mukaan hyvin?

Vierailija
6/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi Medison, kurjaa, että täti saapui sittenkin.

Minäkin olen jouluihminen, rakastan kaikkea siihen liittyvää aina kunnes kauppojen tipetipetiptappia huutavat soittokoneet saavat mut oksentamaan joulun yliannostusta. Niin kauan kun saan nauttia jouluntuoksusta, lahjoista, salaperäisyydestä rauhassa, ilman sitä kaupallista hössötystä, on tunnelma tallella. Se hirveä hässäkkä ja paniikki tarttuu jo ihan ruokakaupassa marraskuun alkupäivinä.

Vatsatauti ei ole vielä tarttunut muihin, joten kauhuntasapainossa elellään. Tälle viikolle olis aikalailla ohjelmaa joten sairastuminen kyllä pilaa kaiken.

Itsellä kyllä on ollut pikkulämpöä 37.2-37.4 ja vatsaa juilii ja väsyttää... Tänään on ollu kurja fiilis, empatiaa kai se on ja valvottuja öitä. Hassua kyllä, kyllä vaikuttais alkuraskauden oireilta, tätikään kun ei ole vielä haalannut kamojaan meille .. Ja hiiva se sitten alkoi kiusata, taitaa olla viisainta ostaa kuuri ja jos samalla sen testinkin, ihan varalta.

Aurinkoista viikon alkua kaikille :)

Vierailija
7/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että outoa olis jos olis tärpänny kun ollaan harrastettu avaruusseksiä: kerran tässä kuussa. Enkä usko siihen neitseelliseen sikiämiseen..

Vierailija
8/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppiskö meinas ettei kerran kuussa voi raskautua,siis yhdynnästä kerran kuussa=)

Mulla on 3 lasta saanut alkunsa tyyliin yksi kerta ilman ehkäisyä ja siinä se.Tämä viimisin sai alkunsa jommasta kummasta,peräti 2:sta kerrasta jotka siihen kiertoon osui!!=)Että kyllä mahdollista on!

Toivottavasti Levinialle on tätöset tulleet jo kylään!!!

Isotikrun diettiohjastusta odotellessa,leanna

Vierailija
9/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medison. Ei muuta kuin uuden alku taas!

Joulujutuista tykkään, mutta toisaalta lahjajutut stressaa. Ensinnäkin niitten hankkiminen. Ja sitten se, kun lapset toivoo kaikkea mahdollista ja sitten pettyy kuitenkin, kun eivät saa kaikkea. Oppivat naapurista, että pukille voi leikellä ja liimata lelulehdistä kuvia.

Meillä on muutenki ongelmana neiti4v:n kanssa, kun hän on jotenkin niin tyytymätön. En muista, että esikoisen kanssa ois ollu samaa, mutta hänellä ei tietysti ollu niin vertailukohtiakaan.

Neppis. Jospa kuitenkin.

Leanna. Joko mies on parempi?

ON: Sain sitte tänään soitettua ajan kierukan laittoa varten.(Peilistä näkyi niiiin suuret ja mustat silmäpussit, ettei niitä voinu enää ohittaa) Ajattelin, että oon nyt kotona, kunnes kuopus täyttää 3v, sitte töihin ja mietitään asiaa uudestaan. Voihan olla, ettei sitte enää lapsia tuukaan, mutta aika näyttää. Nyt just ei enempään voimat riitä. Ja mieshän on muutenki ollu sitä mieltä, että lapsiluku ois nyt täynnä. Kovasti oon itteäni tsempannu, että näin on nyt tehtävä. Jospa se kierukka mulle sopis eikä haittais imetystä. Meenkin sitte laitattaan sen miehen synttäripäivänä.

Meillä miehellä on menny nuo metästys- ja koirahommat ihan mahdottomaks :( Eilen oli suurimman osan päivästä metällä ja taas piti vaan päästä. Mä olin illalla ihan poikki ja siksi lasten mentyä nukkumaan suorastaan huusin ja manasin (mikä ei tosiaan kuulu mun tapoihin) ja itkin. Mies ensin pahastui taas itekin mun moitteista, mutta sitten passitti mut nukkumaan ja lupas tiskata. Tänään sanoi, että hän voi jatkossa koittaa huolehtia tiskeistä (vihaa ko hommaa), mutta ei välttämättä samana päivänä.

Mä en kertakaikkiaan tajua, miten se voi olla noin paljon pois lasten luota ja jättää kaiken mun kontolle.

Kivaa viikkoa kaikille! Mulla on ohjelmassa siivoamista. Keskiviikkona pienten muskarit ja torstaina perhekerho eli aika tavallinen viikko.

T@hti

Vierailija
10/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yrittää tapansa mukana olla mukana kaikessa ja saan muistuttaa liikkumisrajoitteista.Kun riski tilanteen pahenemisesta on olemassa jos liikaa rasittaa itseään.

Pistinkin sinulle( t@hti yhä=))pyynnön jo tonne taapero puolelle että kerrot sitten kokemuksia kierukasta ja sen laitosta,mulla kun se edessä sitten kesällä.Kummalla puolella kokemuksia tahansa kelpaa=)

L taas

Vierailija
11/47 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna isoisä kyläilemään ja tyttöjen baletit,keskiviikkona treffit siskon kanssa ja poitsun muskari.torstaina ykkösluokkalaisen kouluterveyden hoitajan tapaaminen ja perjantaina tulee siskon poika ja esikon kamu meille ja lauataina tulee pääkaupunkiseudulta vieraita ja sunnuntaina....

Välissä siivoilua ja pyykinpesua maitoa varmaan täytyy joskus loppuviikosta täydentää jääkappiin.Silityshommat seisoo taas,voi kun saisin ne tehtyä...

Siinä nyt ulkomuistista!

Vierailija
12/47 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna valitettavasti mun on tuotettava sulle pettymys, vaikka kuinka yritin en löytänyt materiaalia raskausajan diabeteksen ruokavalioon, kaikkeen muuhun asiaan liityvään..diagnoosin tekemsieen, seurantaan ym..

Öllötysolo jatkuu ja iltaa kohden näyttää pahenevan, eilen en kyennyt lähtemään eskarin vanhempain-iltaan mutta oleellisen tiedon saan kuullema sähköpostiinikin..

Tänä aamuna tein vielä sen varmistustestin Apteekin omalla testillä ja uskottava se on että raskaana olen kun siihenkin kaks viivaa pärähti...

Mietin vaan että Apteekin oma näytti kaksosista plussaa vasta kp 39/36 ja tälläkertaa plussa tuohonkin testiin kp 36/max 35..

Gallupista sen verran, että olen EHDOTOMASTI jouluihminen, tykkään ihan hirveesti koristella ja laittaa joulua, tosin väistämättä siinä stressikin iskee mutta tuskin nytkään maltan odottaa että saan aloittaa...

Nyt on pakko lähtee tekee töitä..

Moikkis ja mukavaa päivänjatkoa !!

Isotikru

Vierailija
13/47 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en muutakaan voi. ON ei muutoksia, tanaan menen gynikselle, etta eikohan sitten olla viisaampia?!

Leannalle tosta kierukka jutusta, etta ma laitoin joka likan valissa kierukan n. 5kk synnytyksesta, aikaisemminkin olis voinu laittaa, mutta kun mulla ei tarvetta ollu sita ennen kun halut havis laitokselle!

Ja ei siis mitaan kummallista ongelmaa oo koskaan ollu, jos oot pillereihin tottunu, niin nyt ainoastaan menkat on kuin niagarat ja kestavat useamman paivan; ainut huono puoli siis. Mutta siihenkin tottuu.

Jouluhmisiin kuulun myos ja taalla kun yksikseni laittelen itselleni ja lapsille (siis tuossa jarjestyksessa) joulua niin haikeen hyva mieli tulee! Jouluaattoaamuna sytytan kynttilan mummolle ja muille taivaan reunalla oleville sukulaisille, kun Suomessa yleensa hautuumaalla kaydaan ja kuuntelen joululauluja suomiradiosta! Jotkut ihanat vanhat joululaulut saa munt jopa itkemaan, onneks paivisin touhuilen enimmakseen yksin, saan rauhassa haikailla!! Varsinkin Mikko Alatalon Hyasinttien laulu-oiskohan ton niminen, siina sanat jotenkin koskettaa ja onhan niita monia! Likoilla on lasten joulucd:ta niita kans lauleskellaan (kuulisittpa vaan niitten sanoja mita ummikkona laulelevat ulkokuulolta, heh!) Ja miehen siskot miehineen tulee meille jouluiltaaterialle ja ' pukkikin' kay paiskaamassa lahjat ulko-oven taa...On se vaan kumma ukkokulta kun ei meille ' oikeesti' ehdi; sanovat lapset!

Mutta se naista!

Jatketaan myohemmin...

Vierailija
14/47 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin jo tehdä kartoitusta lasten toppapuvuista ja kengistä.Uudet tarvitsee oikeastaan kaikki muut paitsi kuopus(ja hällekin ostin uuden puvun jo viime talvena,alennusmyynnistä)

Kuopus on päikyillä joten nyt täytyy taas palata koti-askareiden pariin,saa siivottua ilman kestytyksiä...

Lumina

Vierailija
15/47 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lekurillakin kavin eika varmuutta puoleen tai toiseen saatu... etta karsivallisyytta lisaa meille kaikille!

Muksutkin tulee kohta koulusta ja silloin alkaa taas se senpaivanen hulina! Ekaks lounaalle (kun eivat yksinaan syoneet vaikka valmiina olikin) ja sitten puolpakosta laksyt! On se kumma kun niista pitaa muistuttaa noille kahdelle keskimmaiselle sitten joka paiva, mutta kun alkavat niitten teon ei mitaan ongelmia ole; ovat vaan niin vietavan laiskoja!

Sitten hiukan kotihommia ja ma taidan menna paikkareille, paata alkaa taas sarkea. Viikon ohjelmaa ei mulla sen kummallisemmin ole, joka paiva samaa arkirutiinia; huomenna tulee sisko miehensa ja vauvan kanssa illalliselle! Muuten ei mitaan uutta sinisen aurinkoisen taivaan alla!

Vierailija
16/47 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vain tämän meidän pinon kun oltiin pudottu niin alas...

Suihkunraikkaana lähden nyt viemään koiruuden ulos, seuraavaksi herättelen kuopukset ja päiväkodin kautta töihin.

Öllötysolo eoihan heti herätessäni ollut mutta jo se kerkis hiipiä kimppuuni.

Mukavaa aamua ja hellepäivää jota eilen lupailtiin...

Isotikru

Vierailija
17/47 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitaan uutta, muksutkin viela koulussa ja paikkareille kai olis mentava?! Kuopus tuntuu olevan erittain kerkiavainen tanaan,niin hyvaan kuin pahaankin! Hiukan lakanaoita oon vaihdellu ja nukkumajarjestysta, eipa sen kummallisempia!

Vierailija
18/47 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryn nyt määrättömäksi ajaksi nettipimentoon. Meillä pahahti viemäriputki ja me joudumme lähtemään evakkoon; väki jo pakkailee kamojaan.

Pitäkää te muut tämä pino pystyssä.

Terveisin Kuramyyrä & pesue

Vierailija
19/47 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh. Leanna.. mä luulin, että se on satua.. siis se avaruusseksistä raskautuminen ;) Neljän lapsen äitinä kerron, että meillä on jytyytetty pitkään ja hartaasti 6-12kk aina kutakin muksua.. Ehkä liikaakin yritystä.

T@hti: mä en uskalla testata! Höh, kun mä en tiedä kumpi tulos mua enemmän järkyttää :)

Mä en kyllä tässä kuussa edes tuntenu ovista, päinvastoin kuin normaalisti. Että olisko kuitenki menny hormonit vinksalleen? Eilen mä melkein pyörtyä pätkähdin kun menin herättämään koululaisia. Tosi kamala tunne.

Tänään ei sit ole ollu mitään, ei vilunväreitä, ei väsymystä, ei alavatsakipuja.. Ei yhtään mitään, päinvastoin olen kerrankin elämäni kunnossa ;)

Varmaan vaihdevuodet alkoi ;)

Ostin testin mutta ajattelin vielä pari päivää tässä ihmetellä, jos vaikka lauantaiaamuna sit kokeilis, jos tarvii.

Ruokapöytä kutsuu..

moimoi

Vierailija
20/47 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia tollaset yllärit=(

Neppikselle vielä tuosta avaruus seksistä,vai miten menikin...

Meillä eka tuli ekasta yrityskierrosta(häät oli vietetty ja ehkäisy jätetty heti,monta kertaa touhuiltiin=))

Toinen yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä ja kun kolmatta ei 6 kk yrityksen jälkeen kuulunut,oli valmis myymään maani ja menemään tutkimuksiin.Murehdin ihan hulluna eikö kolmatta enää saada=)

Nelkku ja viitonen samoin kun kakkonen,eikä mitään tietoa hedelmättömyydestä.

Niise vaan on kumma mysteeri miten kaikki voikin tapahtua,yksi kerta riittää joskus monestakan ei saa aikaan mitään=)

No well,Neppis vaan testaamaan!!!!

Leanna jne