Otatteko joka aamu mieheltänne suihin?
Heips!
Mun mies vaatii, että otan joka aamu siltä suihin (ja nielen kaiken tietty).
Alkaa jo vähän väsyttämään kun joka aamu. :(
Mites muut, mies sanoo, että kaikki vaimot niin tekee.
Oikeesti, miten teillä?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"]Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä....
M49
[/quote]
Kertoopa hyvää sinusta, että syy olla pettämättä on tuo eikä esimerkiksi rehellisyys, selkäranka, järjenkäyttö tai kunnioitus vaimoasi kohtaan. Sääliksi käy.
No arkena ei onnistu, kun mä lähden töihin ja hän ei. Viikonloppuaamuina yleensä aina aamuseksiä, mutta jos jostain syystä ei, niin otan suihin. Hän ei pyydä, koska hänen ei tarvi :)
No arkena ei onnistu, kun mä lähden töihin ja hän ei. Viikonloppuaamuina yleensä aina aamuseksiä, mutta jos jostain syystä ei, niin otan suihin. Hän ei pyydä, koska hänen ei tarvi :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"] Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä.... M49 [/quote] Minun puolestani tuollainen mies saisi mennäkin huoriin, pääsisinpä eroon. Minulta on aivan turha odottaa aamulla yhtään mitään ja jos mies sen takia menee bordelliin, niin terve menoa. [/quote] Kukaa ei tommosta hiekkapillua katteliskaan! N20 [/quote] Minulla on takanani pidempi parisuhde, kuin sinä olet ollut elossakaan, tyhjäpää! [/quote] Ja miehelläsi on takana enemmän syrjähyppyjä kuin minulla ikävuosia!
[/quote]
Tuskinpa on, hän ei ole yhtään sen enempää aamuihminen kuin minäkään.
Mutta vähän luulen,että sinun on parasta olla aina valmiina, kun ei sinulla raukalla taida olla mitään muita avuja, joilla mies pidetään. Tai kannattaa ainakin valita mies, joka ei arvosta älyä naisessa!