Otatteko joka aamu mieheltänne suihin?
Heips!
Mun mies vaatii, että otan joka aamu siltä suihin (ja nielen kaiken tietty).
Alkaa jo vähän väsyttämään kun joka aamu. :(
Mites muut, mies sanoo, että kaikki vaimot niin tekee.
Oikeesti, miten teillä?
Kommentit (25)
Sano sille että suostut kunhan hän tekee sinulle saman suulla/sormilla joka aamu.
Enpä usko että tuo kovin yleistä on.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:05"]
Heips!
Oikeesti, miten teillä?
[/quote]
Pyytääkö AP miehes suoraan vai vihjaileeko ? Mulla on sellane ongelma että usein haluaisi suihinoton mutta ei kehtaa sitä suoraan pyytää koska tulee niin suora ja ällö olo pyytää ottamaan suihin ja tuo pyyntö kuulostaa jotenkin alistavalta.Tyttöystävä ottaa suunnilleen joka toinen päivä yleensä illalla suihin. Monesti on olo ettei jaksaisi seksiä mutta jaksaa nuolla ja vastaavasti haluaisi vain rauhallisen ja tunteikkaan suihinoton. Toinen myös nielee yleensä kaiken ja ihme kyllä sanoo usein sperman maistuvan oikein hyvältä vaikka tupakoin. Myös pari aiempaa kumppania on sanonut maistuvan hyvälle että on melkoista yleistämistä että tupakointi aina pahentaisi makua
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:47"]
Joka ilta
n 46
[/quote]
Ihanko ilman seksiä otat vain suihin ? Meillä ei yleensä saa ilman seksiä moisia palveluita
Mielelläni sen tekisin vaikka joka aamu, mutta miehellä on kamala kiire töihin.
Milloin te sitten saatte munaa jos kerran otatte suihin joka aamu? Päiväsaikaan naapurilta?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:05"]
Heips!
Oikeesti, miten teillä?
[/quote]
Pyytääkö AP miehes suoraan vai vihjaileeko ? Mulla on sellane ongelma että usein haluaisi suihinoton mutta ei kehtaa sitä suoraan pyytää koska tulee niin suora ja ällö olo pyytää ottamaan suihin ja tuo pyyntö kuulostaa jotenkin alistavalta.Tyttöystävä ottaa suunnilleen joka toinen päivä yleensä illalla suihin. Monesti on olo ettei jaksaisi seksiä mutta jaksaa nuolla ja vastaavasti haluaisi vain rauhallisen ja tunteikkaan suihinoton. Toinen myös nielee yleensä kaiken ja ihme kyllä sanoo usein sperman maistuvan oikein hyvältä vaikka tupakoin. Myös pari aiempaa kumppania on sanonut maistuvan hyvälle että on melkoista yleistämistä että tupakointi aina pahentaisi makua
[/quote]
Mikä ihmeen tarve ihmisillä on täällä paneutua aina selostamaan sperman nielemisistä ja mauista? Tulee tuollainen "hyvä koira"-vaikutelma kun muistetaan aina mainita miten hyvin vaimo nielee spermat.
En todellakaan:) Pitäisikö? Joka ilta lutkuttamista voisin harkita sen jälkeen, jos mieheni oppisi nuolemaan kunnolla.
N32v
Ottaisin kyllä jos itse sais enemmän kun kolme kertaa vuoteen.
Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä....
M49
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:17"]
En todellakaan:) Pitäisikö? Joka ilta lutkuttamista voisin harkita sen jälkeen, jos mieheni oppisi nuolemaan kunnolla. N32v
[/quote]
Saattaisi miehesi nuollakkin, jos oppisit ottamaan suihin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"]
Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä....
M49
[/quote]
Minun puolestani tuollainen mies saisi mennäkin huoriin, pääsisinpä eroon.
Minulta on aivan turha odottaa aamulla yhtään mitään ja jos mies sen takia menee bordelliin, niin terve menoa.
prkl mihet kirjotttaa naisten nikeillä ja naiset ihmettelee että tommosiiko iskot tosiaan on. säälittävvää..
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"]
M49
[/quote]
Minun puolestani tuollainen mies saisi mennäkin huoriin, pääsisinpä eroon.
Minulta on aivan turha odottaa aamulla yhtään mitään ja jos mies sen takia menee bordelliin, niin terve menoa.
[/quote]
Kukaa ei tommosta hiekkapillua katteliskaan!
N20
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:17"]
En todellakaan:) Pitäisikö? Joka ilta lutkuttamista voisin harkita sen jälkeen, jos mieheni oppisi nuolemaan kunnolla. N32v
[/quote]
Saattaisi miehesi nuollakkin, jos oppisit ottamaan suihin.
[/quote]
Vitut. Nuoleehan se. Jotenkin... Noh, onneksi kompensoi panemalla. Tänäänkään ei raskinut jättää kiimaista vaimoa puutteeseen vaikka on kuumeessa. Otti buranan ja alkoi hommiin. Ihan hyvin se suihinottokin onnistuu.
N32v
Synnärillä oltiin niin kätilö sano että pitää herättää 4 tunnin välein syömää nii vittu mies ymmärsi sen väärin ja nyt on 3 vuotta herättäny mut 4 tunnin välein yölläki nielemään majoneesia:D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"] Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä.... M49 [/quote] Minun puolestani tuollainen mies saisi mennäkin huoriin, pääsisinpä eroon. Minulta on aivan turha odottaa aamulla yhtään mitään ja jos mies sen takia menee bordelliin, niin terve menoa. [/quote] Kukaa ei tommosta hiekkapillua katteliskaan! N20
[/quote]
Minulla on takanani pidempi parisuhde, kuin sinä olet ollut elossakaan, tyhjäpää!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"] Meillä vaimo ottaa suihin aamuin illoin ja saa vastapalvelukseksi kyllä kunnon hoidot heti kun siihen tulee tilaisuus. Suikkarit ei nyt kauaa kestä ja usein on jo kiire töihin tms...mutta vaimoni on sanonut että hän mielellään lähettää minut töihin pussit tyhjänä...samoin aina kun lähden reissuun huolehtii vaimo että kassit on varmaan imetty kuiviin...pakko kyllä myöntää että ei tee mieli lähteä bordelleihin vaikka suurin osa työkavereista niissä reissussa ramppaa , kun tietää että kotona odottaa hyvä hoito...Vastineeksi annan vaimolleni kunnon kielihoidot ja päälle melaa niinpaljon kun haluaa ottaa ja että varmasti nesteet lähtee liikkeelle myös hänellä.... M49 [/quote] Minun puolestani tuollainen mies saisi mennäkin huoriin, pääsisinpä eroon. Minulta on aivan turha odottaa aamulla yhtään mitään ja jos mies sen takia menee bordelliin, niin terve menoa. [/quote] Kukaa ei tommosta hiekkapillua katteliskaan! N20
[/quote]
Minulla on takanani pidempi parisuhde, kuin sinä olet ollut elossakaan, tyhjäpää!
[/quote]
Ja miehelläsi on takana enemmän syrjähyppyjä kuin minulla ikävuosia!
En ota suihin koskaan, oksettaa ajatuskin suihinotosta. En myöksään tykkää itse vastaanottaa suuseksiä
En aamuisin mutta joka ilta kyllä, välillä nielen spermat ja toisinaan en n43p