G: Pesetkö hampaat ennen vai jälkeen aamiaisen?
Kommentit (29)
En pese kuin harvoin. Silloin yleensä ennen.
useimmiten ennen. näin suositellaan.
Ennen, paitsi viikonloppuisin jälkeen.
Jälkeen, koska haluan, että hengitykseni on raikas, kun lähden ulos. Ilmeisesti peseminen ennen aamupalaa olisi terveellisempaa, mutta tähän olen tottunut.
Jälkeen. mutta pidän aamiaisen jälkeen väliä ainakin sen puoli tuntia. hammaslääkärin mielestä hyvä näin.
Minä pesen aamiaisen jälkeen, vaikka ennen taitaisi kyllä olla suositeltu. Olen tottunut tähän.
Riippuu mitä syön. Jos syön sellaista joka tuoksuu hengityksessä tai värjää hampaita niin saatan pestä ennen mutta myös jälkeen uudelleen.
Pesen sitten illalla päivän päätteeksi. Aamulla otan vain purkkaa aamukahvin päätteeksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]
Jälkeen, koska haluan, että hengitykseni on raikas, kun lähden ulos. Ilmeisesti peseminen ennen aamupalaa olisi terveellisempaa, mutta tähän olen tottunut.
[/quote]
Ethän pese heti syömisen jälkeen? puolen tunnin väli pitäisi olla. Muuten sillä ei ole väliä miten pesee, kunhan on tuo väli.
Matkustan paljon työkseni, näin päivinä tietysti ennen aamusuihkun yhteydessä kun lähden suoraan asiakkaalle suoraan aamiaiselta. Muuten yleensä aina jälkeen, riippuu miten pitkälle aamiainen venyy viikonloppuna tai jos lähden ulos aamiaiselle.
Ennen aamupalaa pesen hampaat. Aikaisemmin oli toisinpäin, mutta opettelin tämän suositellun tavan.
Ennen pesin aamiaisen jälkeen. Sitten aloin seurustella mieheni kanssa, joka pesee hampaat ennen aamiaista, ja jotenkin tämä tapa tarttui häneltä minuunkin. Eli nykyään ennen aamiaista.
Ennen aamiaista. Suuvedellä purskuttelen ennen ulko-ovesta poistumista ja autossa nautin vielä xylitolipurkasta.
Ennen ja jälkeen. Pesen 3-4 kertaa päivässä.
Ennen tietysti.