Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhde eroaa siitä minkälainen suhde on lähikaupan myyjään?

Vierailija
26.06.2015 |

Vastaus on: ei mitenkään. (Jos tässä ei siis oteta huomioon yhteistä omaisuutta, jääkaappia ja lapsia.) Tai no, lähikaupan myyjälle kyllä sanotaan kohteliaasti hei ja kiitos. Minulla ei ole puolisoni kanssa mitään sellaista, mitä minulla ei olisi lähikaupan myyjän, bussikuskin tai naapurin vanhan rouvan kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kaupan myyjän pissata naamalleni.

M35

Vierailija
2/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, toivottavasti olet se komea mies jota olen kassan takaa tsiigaillut.
t. lähikaupan myyjä

Vierailija
4/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tee mieli tappaa lähikauppiasta.

Vierailija
5/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:30"]

Mun ei tee mieli tappaa lähikauppiasta.

[/quote]

Aika hyvä pointti muuten. Koskaan kaupassa ei tarvitse pinnistellä, että en tökkäisi puukolla kauppiasta kylkiluiden väliin. Ap

Vierailija
6/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko seksiä lähikaupan myyjän, bussikuskin tai naapurin vanhan rouvan kanssa? Tuskin haikara on niitä lapsia tuonnut.

Vierailija
7/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassa vika: Huono suhde mieheen vai liian hyvä suhde myyjään?

Vierailija
8/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:07"]Harrastatko seksiä lähikaupan myyjän, bussikuskin tai naapurin vanhan rouvan kanssa? Tuskin haikara on niitä lapsia tuonnut.

[/quote]
En harrasta seksiä kenenkään tässä keskustelussa mainitun kanssa. Mutta aivan yhtä hyvin nuo nuo lapset voisi olla silloin 10-15 vuotta sitten siittänyy satunnaispanossa niin kaupan kassa kuin bussikuskikin. Se nyt vaan sattui olemaan kirvesmies. Ap

Vierailija
9/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:50"]kummassa vika: Huono suhde mieheen vai liian hyvä suhde myyjään?
[/quote]
Eos. Kaupan myyjän tapaan 2 kertaa viikossa pari minuuttia kerrallaan ja keskustellaan noin kolme sanaa. Miehen tapaan vähintään viisi kertaa viikossa ja keskustellaan yhteensä ehkä kolme sanaa viikossa. Ap

Vierailija
10/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan myyjä on seksikkäämpi kuin parisuhdekumppani.

Vierailija
11/11 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun parisuhde kyllä eroaa aika paljonkin. Sun suhde ehkä ei, mutta vaikuttaa kyllä siltä, että sun parisuhde ei ole ihan ns. normaali parisuhde. Ehkä olis ollut parempi kirjoittaa kysymykseen, että miten minun parisuhteeni eroaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi