Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinulta on viimeksi kysytty "miten jaksat"?

Vierailija
13.02.2022 |

Jos siis läheisesi tietävät, että elät paineen alaisena.
Ovatko läheisesi kiinnostuneita jaksamisestasi ja tarjoavatkohe he tukea sinulle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kysyi. Sukulaisia ei kiinnosta.

Ystävär katosivat kun sairastuin.

Vierailija
2/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Miesystävä soitti ja kysyi, kun oon koronaa sairastanut. Ai, niin, kaveri soitti eilen ja kysyi, että "Mitäs sinne?" Vähän sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt mieleen tilannetta, että kukaan olisi ikinä kysynyt, ei edes oma hoitava taho psykatrisella puolella aikoinaan. Eikä niitä kyllä kiinnostakaan. Jos yksin ei pärjää niin on pärjäämättä. 

Vierailija
4/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyselty pitkään aikaan. Noilla sanoilla ei varmaan koskaan. Ihmisiä ei paljon mun jaksamiseni kiinnosta.

Vierailija
5/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Mitä sai sinut kysymään? 

Vierailija
6/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, useampikin ihminen. Mulla on nyt korona.

Vierailija
7/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei.  Ei edes vanhemmat. Olisiko perisuomalaista käytöstä...

Vierailija
8/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin kantakoon taakkansa.

Vierailija
9/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kysyi. Sukulaisia ei kiinnosta.

Ystävär katosivat kun sairastuin.

Tämä - todellakin!

Vierailija
10/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi - maailman onnellisin kansa. ??

Vierailija
11/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi - maailman onnellisin kansa. ??

Sepä se 🤷🏻‍♀️

Vierailija
12/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeileva kysymys!

Kysytään: mitä kuuluu? Vastataan: mitäs tässä.

Vierailija
13/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa pari vuotta sitten. Nykyisellä työnantajalla tuon tuostakin käy niin, että HR:n. edustaja tai joku johtavassa asemassa oleva aloittaa keskustelun sanoilla "miten olet voinut" tai "miten jaksat", ja menee sitten vasta asiaan. Hyvin hämmentävää. Vieläkään en ole tottunut tuohon. Mutta kuuluu firman kulttuuriin. IT-ala.

Vierailija
14/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu vanhus kyselee kuulumisia silloin tällöin ja oikeesti kuuntelee vastauksia ja pyytää muksua yökylään että saadaan miehen kanssa välillä olla kahden.

Mies jlskus kyselee kun huomaa että olen vösy/kiukkuinen syyttä. Aika harvoin kuitenkin, yleensä ehdin itse kertoa ennen.

Vierailija
15/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tuollaiset yleismalkaiset kysymykset. Sen sijaan haluaisin että joku joka oikeasti tietää eräistä asioista tulisi kertomaan mitä on tehty ja kysyisi mitä haluaisin itse nyt tehtävän. (Kyseessä eräs varsin outo rikollisen toiminnan muoto ja eräille henkilöille erittäin haitallinen jos tulee ilmi joten asian ratkaisemiseksi ei niin vaan oteta yhteyttä johonkin)

Vierailija
16/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten työkaverini kysyi. Minulla on ollut vaikea kausi töissä ja hän on ollut tukemassa minua.

Vierailija
17/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis älyttömiä tuollaiset kysymykset. Herran jumala multakin yksi joka ei ole edes hoitosuhteessa itseeni kysyi, onko jotain mitä et uskalla kertoa. No kuule kerro sä ensin itse mikä pistää kysymään tuollaisia ja mitä olet siis mahdollisesti kuullut. Sen jälkeen katotaan jos on jotain kerrottavaa. Miksi joku kysyisi tuollaista tuosta vaan.

Vierailija
18/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tuollaiset yleismalkaiset kysymykset. Sen sijaan haluaisin että joku joka oikeasti tietää eräistä asioista tulisi kertomaan mitä on tehty ja kysyisi mitä haluaisin itse nyt tehtävän. (Kyseessä eräs varsin outo rikollisen toiminnan muoto ja eräille henkilöille erittäin haitallinen jos tulee ilmi joten asian ratkaisemiseksi ei niin vaan oteta yhteyttä johonkin)

No mut sun tapauksessa jotkut tietää mikä on homman nimi. Eikä ne kaikki ole niiden pas.....kiaisten puolella.

Vierailija
19/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunkeileva kysymys!

Kysytään: mitä kuuluu? Vastataan: mitäs tässä.

Juuri näin. Suhtaudun skeptisesti tällaisiin aloituksiin. Mikä on motiivina kuulumisten ja lähisuhteiden utelemiseen. Ap ei ole halunnut avata.  

Annan esimerkin. On myös ihmisiä, etenkin netissä, jotka saattavat kysyä asioita kartoittaakseen ihmisten tilanteita ja tehdäkseen johtopäätöksiä. Käyvät kuin ongella ja hymistelevät sitten, aivan niin. Valtaa.

Veetuilija/kiusaaja kysyy kuulumisia, jotta saa valtaa. Tieto on valtaa. Materiaalia parempaan kiusaamiseen, targetoidumpaa kohteeseen. Samalla muu yleisö luulee, että siinäpä mukavaa huomaavaisuutta. 

Vierailija
20/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus ei kai joillekin ole syötetty että kyse nettijutuista. Kaikki alkoi jo kauan ennen nettiä ja kännyjä. Olen ollut aitiopaikalka itse, joten en epäile pätkääkään teorioitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi