Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kassaneitiä pyytää rehveille?

Vierailija
13.02.2022 |

On tosi nätti.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät sen olevan sinkku. Älä kuitenkaan sitten raiskaa sitä jos se sanoo suoraan ei.

Vierailija
2/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyytää. Itse kun olin kassaneitinä, mua pyydettiin pariin otteeseen ja toisen kanssa näistä olen edelleen yhdessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pyydetty. Asiakas jätti minulle lapun jossa oli treffipyyntö ja hänen numeronsa. En ottanut yhteyttä. Mies ei tullut liikkeeseen asioimaan enää sen jälkeen, joten siinä menetettiin sitten yksi asiakas.

Vierailija
4/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kerran pyydetty, tai oikeastaan pyydettiin kissanhoitajaksi, kun kassalla aina kissoistamme puhuttiin. Menin katsomaan kissaa, niin olikin kahvit ja pullat vastassa, ja kissanhoito oli kuulemma vain tekosyy.

Vierailija
5/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisitko lähteä treffeille kanssani?" On selkeä kysymys, johon voi vastata joko kyllä tai ei.

Vierailija
6/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule, ap, kertomaan miten kävi :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
7/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytää.treffeille, koska et sinä oikeasti niitä treffejä halua vaan pimperoa.

Vierailija
8/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Anna sen tehdä työnsä rauhassa.

Vierailija
9/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenenkään ammatti voisi olla este sille?

Ei tosin duunissa kannata kokeilla.

Vierailija
10/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Ostat kondomipaketin ja kysyt moneltako kassaneidin vuoro loppuu 😎

M35

Vierailija
11/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat "rehvit"? Jos ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea, on parempi jättää suomalaiset naiset rauhaan, oli ihonväri mikä tahansa.

Harva kaupunkilaisnainen ainakaan haluaa tapailla mitään kouluttamatonta junttia, joka käy "rehveillä" ja hoitelee äfäärejä.

Vierailija
12/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä jossain muualla hänet tavatessasi, mutta jätä rauhaan hänen ollessa töissä. Ja uskot sitten myös, jos kieltäytyy, etkä ryhdy vainoamaan häntä jatkuvilla ehdotuksillasi käydessäsi kaupassa. 

Vierailija
13/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä. Ei ole mitään kiusallisempaa kuin asiakas, joka käy liian tuttavalliseksi. Ei siinä edes pitäisi olla mitään kiusallista, eihän s emun syy ole jos joku musta pitää, mutta jostain syystä tämmöiset tilanteet on sellaisia että mieluusti jättäisin välistä.

Vierailija
14/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eli sä oot 50v setämies kysymässä 20v kassaneitiä ulos? älä kiitos tee sitä.

Vierailija
15/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä jossain muualla hänet tavatessasi, mutta jätä rauhaan hänen ollessa töissä. Ja uskot sitten myös, jos kieltäytyy, etkä ryhdy vainoamaan häntä jatkuvilla ehdotuksillasi käydessäsi kaupassa. 

Ja jossain muualla vain siinä tapauksessa, että oikeasti sattumalta häneen törmäät. Älä ala stalkkaamaan hänen liikkeitään työajan ulkopuolella, äläkä odota liikkeen ulkopuolella että lähtee kotiin. Se olisi karmivaa.

Vierailija
16/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin eli sä oot 50v setämies kysymässä 20v kassaneitiä ulos? älä kiitos tee sitä.

Tämä.

Vierailija
17/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tosi nätti."

Olethan itsekin hyvännäköinen, ja samaa ikäluokkaa kuin tuo nainen? Vai meinasitko lähteä varmoja pakkeja kalastamaan?

Vierailija
18/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielellään ei. Treffipyyntöjä tuli muutamia ollessani kaupan kassalla nuorempana töissä ja aina niistä seurasi vaivaantuneisuutta tai mies jopa vaihtoi kauppaa kun häntä nolotti jälkeenpäin. Todella moni tulkitsee iloisen kassahenkilön normaalin toimimisen kiinnostukseksi mikä on aivan hölmöä. Me teemme vain työtämme. 

Vierailija
19/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olessani ruokakaupan kassalla töissä yksi asiakas pyysi jos olisin ryhtynyt hänelle alastonmalliksi. Olisi halunnut maalata minut ja oli ihan tosissaan.

Vierailija
20/68 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jossain muualla vain siinä tapauksessa, että oikeasti sattumalta häneen törmäät. Älä ala stalkkaamaan hänen liikkeitään työajan ulkopuolella, äläkä odota liikkeen ulkopuolella että lähtee kotiin. Se olisi karmivaa.

Juuri näin! Minua odotti kerran ihan tavalliselta ja mukavalta vaikuttanut asiakas hisseillä joiden kautta pääsin kotiin. Oli ilmeisesti tarkkaillut reittiäni hyi että!!