Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassut/oudot deittien peruuntumiset

Vierailija
13.02.2022 |

Kerro kuinka hassusti tai oudosti treffisi peruuntuivat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti lähetti paljon vietteleviä kuvia itsestään, puhuttiin puhelimessa tuhmia ja että koska nähdään, niin sitten kun olin lähtöä tekemässä, nainen meni hysteeriseksi itkun kanssa, että olen tulossa hänen luokseen ja perui koko homman...

Mikä lie tuli, mutta outo keissi.

Vierailija
2/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen itkupilli tuli deiteille, mutta ei siitä osannut ottaa tolkkua, onko kyseessä shit test, vaiko muu red flag, niin ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi puhkesi kesken matkan, niin nainen totesi, että tekosyy, eikä halua nähdä.

Vierailija
4/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli innokkaasti viestien perusteella tulossa ensitreffeille mutta treffipäivän koittaessa olikin tullut paha olo koronapiikistä ja sen jälkeen ei vastannut enää viesteihin vaikka luki jokaikisen viestin vaikken niitä enää montaa viitsinyt lähettää.

Vierailija
5/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, mutta ihmettelen kyllä.

Vierailija
6/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin seksitreffit miehen kanssa, annoin osoitteenikin ja kerroin juuri ottaneeni lasagnen uunista. Ei näkynyt eikä kuulunut, ei vastannut puhelimeenkaan. Poistin sitten hänen numeronsa ja jatkoin elämääni normaalisti.

...Kunnes parin viikon päästä hän lähetti minulle itsesääliä ja uhriutumista uhkuvan kilometriviestin, lähinnä toisteli siinä kuinka minun olisi pitänyt tietää että hänellä on erektio-ongelma... Huoh 😅

Vierailija
7/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhjenneet kumit ovat vaarallisia, niistä voi seurata elatusmaksuvelvollisuus.

Vierailija
8/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti lähetti paljon vietteleviä kuvia itsestään, puhuttiin puhelimessa tuhmia ja että koska nähdään, niin sitten kun olin lähtöä tekemässä, nainen meni hysteeriseksi itkun kanssa, että olen tulossa hänen luokseen ja perui koko homman...

Harhaanjohtamista parhaimmillaan.

Vierailija
9/21 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit peruuntuivat kun aviomies päätti tulla päivän etuajassa työmatkalta kotiin.

Vierailija
10/21 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Vierailija
11/21 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Mietipä vähän: viettele toinen kiihkoon ja dumppaat sitten.

Vierailija
12/21 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään omituista, mitä nyt nainen ei yleensä tule sovituille treffeille ja ei enää vastaa puhelimeen tai viesteihin.

Vierailija
13/21 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa näitä kyllä riitti, kun muutamankin kerran vaivauduin treffejä yrittämään. Ekalla kerralla taisi joku sukulainen sattumoisin hyökätä lapsineen kylään just silloin joten ei käynyt. Muita en muista mutta viimeisellä kerralla oltiin viemässä jo lastakin sairaalaan jolloin totesin, että tämä saa nyt riittää.

Vierailija
14/21 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Tätäkin sattuu, mutta miesten pitäisi silti hillitä tunteensa.

Vierailija
15/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Tätäkin sattuu, mutta miesten pitäisi silti hillitä tunteensa.

Niin, tai naisten olla lähettämättä niitä nudeja ja tuhmia viestejä, jotka antavat ymmärtää toisin.

Vierailija
16/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki peruuntuneet treffit jotain seksitreffejä toisen kotona?

Mä oon varmaan outo, kun kuvittelen, että treffeille mennään esimerkiksi kahvilaan.

Vierailija
17/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pyörä meni rikki niin ei päässyt treffeille koska pyörä piti viedä huoltoon. Ei ehdottanut korvaavaa päivää ja ymmärsin yskän.

Luulen, että tämä johtui siitä kun kerroin hänelle juuri ennen peruutusta, että missä olen töissä.

Vierailija
18/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt tuli yllättävä työkokous niin en pääsekään treffeille, nähdään sitten paremmalla ajalla!"

Vierailija
19/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit, mies ilmoittaa että on juuri lähdössä, vajaa tunti menee kun on täällä. Ei ole vielä näkynyt, varmaan vuosi sitten tämä.

Vierailija
20/21 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista oudoin oli se kun nainen peruutti treffit ja alkoi vuodattamaan, että hänellä on käyttämätön hääpuku ullakolla. En tiedä, että oliko tuo ihan vain outo tekosyy vai yrittikö nainen selittää, että ei ollut päässyt vielä yli ex miehestä. Veikkaan että tämäkin peruutus liittyi siihen että työpaikkani ei miellyttänyt naista koska ennen sitä tietoa keskustelu oli kulkenut hyvin.