Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat!! Vaalennuspesu+hopeashampoo

Vierailija
26.06.2015 |

Uskallanko sekoittaa hopeashampoota tuohon mömmöön mihin Laitan vaalennusjauhetta ja hapetetta?

Värinä Paletten raidoituspakkaus
Ja hopeashampoo on Paul mitchelin

Auttakaa olen epätoivoinen :-D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!

Vierailija
2/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:13"]Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!
[/quote]

Vaalennuspesuun lisätään aina shampoota näin myös kampaamoissa, et taida olla kampaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekoittaa? Ensin värjäys, sitten pesu shampoolla.

Vierailija
4/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LUOJA TEIDÄN KANSSA OTTAKAA ENSIKSI SELVÄÄ MIKÄ ON VAALENNUSPESU

Vierailija
5/6 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sekoittaa! :) Kokeile kuitenkin ensin huomaamattomaan kohtaan pieneen osioon, miltä tulee näyttämään, ennenkuin laitat sen koko päähän

Vierailija
6/6 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!

Eihän vaalennuspesuja valmiina missään pakkauksessa ole, vaan ne sekoitetaan vaalennusaineesta, shampoosta ja vedestä itse. Nämä käsittelyt on varsinaista värinpoistoa tai vaalennusta hellävaraisempia hiukselle. 

Ap: Itse en laittaisi hopeashampoota, syystä että kun se vaalennusjauhe hapertaa hiusta, voi shampoon hopeisuus tarttua liikaakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi