Kampaajat!! Vaalennuspesu+hopeashampoo
Uskallanko sekoittaa hopeashampoota tuohon mömmöön mihin Laitan vaalennusjauhetta ja hapetetta?
Värinä Paletten raidoituspakkaus
Ja hopeashampoo on Paul mitchelin
Auttakaa olen epätoivoinen :-D
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:13"]Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!
[/quote]
Vaalennuspesuun lisätään aina shampoota näin myös kampaamoissa, et taida olla kampaaja?
Miksi sekoittaa? Ensin värjäys, sitten pesu shampoolla.
VOI LUOJA TEIDÄN KANSSA OTTAKAA ENSIKSI SELVÄÄ MIKÄ ON VAALENNUSPESU
Kyllä voi sekoittaa! :) Kokeile kuitenkin ensin huomaamattomaan kohtaan pieneen osioon, miltä tulee näyttämään, ennenkuin laitat sen koko päähän
Vierailija kirjoitti:
Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!
Eihän vaalennuspesuja valmiina missään pakkauksessa ole, vaan ne sekoitetaan vaalennusaineesta, shampoosta ja vedestä itse. Nämä käsittelyt on varsinaista värinpoistoa tai vaalennusta hellävaraisempia hiukselle.
Ap: Itse en laittaisi hopeashampoota, syystä että kun se vaalennusjauhe hapertaa hiusta, voi shampoon hopeisuus tarttua liikaakin.
Älä lisää mitään muuta kuin paketissa sisältyneet (ja ko pakkauksen ohjeenmukaiset) ainesosat!