Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat naiset on niin ilkeitä somessa?

Vierailija
13.02.2022 |

Ihan omalla nimelläkin kirjoitellaan ihan älyttömiä kommentteja ja sitten uhriutuvat, kun saavat kakkamyrskyn niskaansa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi itse yhteyttä ikään tämän ongelman kohdalla.

Vierailija
2/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut somessa, ja ihmetellyt myös, että mistähän se johtuu. Usein ne on ne tietyt, ja usein myös naispuoliset julkisuuden henkilöt jotka ovat kuin punaisia vaatteita näille vanhemmille naisille, ja kun heitä koskeva juttu somessa julkaistaan, niin jo alkaa haukkumista tulla. Näitä ovat mm Erika Vikman, Pia Nykänen, Nina Mikkonen, Maria Veitola, Pääministeri Marin, ja moni muu naispuolinen julkkis, ja kaikki poliitikot myös. Usein käyttävät myös melko alatyylisiä nimityksiä kuten ämmä, tyrkky, turhake.

Mistähän tämä voisi johtua? Päteekö tässäkin sanonta nainen on naiselle susi, vai onko syynä turhautuminen omaan elämään? Sitten on varmasti näitäkin, joidenka elämäntehtävä on ruotia yhteiskunnan ja julkisuuden asioita, ja heidän mielestähän yhteiskunnassa kaikki on pielessä. Tuntuisi ainakin, että ikä opettaisi siihen että miten käyttäydytään, mutta ei näköjään näin ole. Aina puhutaan nuorten ja lasten kiusaamisesta, mutta vanhemmat ihmisetkin sitä tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat liian ahtaasti. 

Vierailija
4/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut somessa, ja ihmetellyt myös, että mistähän se johtuu. Usein ne on ne tietyt, ja usein myös naispuoliset julkisuuden henkilöt jotka ovat kuin punaisia vaatteita näille vanhemmille naisille, ja kun heitä koskeva juttu somessa julkaistaan, niin jo alkaa haukkumista tulla. Näitä ovat mm Erika Vikman, Pia Nykänen, Nina Mikkonen, Maria Veitola, Pääministeri Marin, ja moni muu naispuolinen julkkis, ja kaikki poliitikot myös. Usein käyttävät myös melko alatyylisiä nimityksiä kuten ämmä, tyrkky, turhake.

Mistähän tämä voisi johtua? Päteekö tässäkin sanonta nainen on naiselle susi, vai onko syynä turhautuminen omaan elämään? Sitten on varmasti näitäkin, joidenka elämäntehtävä on ruotia yhteiskunnan ja julkisuuden asioita, ja heidän mielestähän yhteiskunnassa kaikki on pielessä. Tuntuisi ainakin, että ikä opettaisi siihen että miten käyttäydytään, mutta ei näköjään näin ole. Aina puhutaan nuorten ja lasten kiusaamisesta, mutta vanhemmat ihmisetkin sitä tekevät.

Teston määrä elimistössä noussut.

Käyttäytyvät kuin miehet, röyhkeästi.

Elimistö ja mieli käy stressikierroksilla monta vuotta, ei ole mikään ihme että näkyy käyttäytymisessä.

Vierailija
5/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoruutensa on hymyillyt, ei jossain vaiheessa enää viitsi.

Vierailija
6/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naiset, kun suurin osa tällä palstalla saa paskaa niskaan miehiltä. Esim nyt vaikka Sanna Marin. Sannan tolkuton nettikiusaaminen miesten taholta alkoi sillä sekunnilla kun hänestä tuli pääministeri. Hän ei ollut ehtinyt tehdä ensimmäistäkään päätöstä. Sannan nettikiusaaminen on ollut tälläkin palstalla täysin tolkutonta.

Vierailija
7/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ajatusmaailmaan tuli tietynlainen tylyys kun minua oli satutettu liikaa luottamus petetty liian monta kertaa ja olin jäänyt yksin (kun kaipaisin tukea) liian monta kertaa. Ennen oli paljon pehmeämpi ja ymmärtäväisempi. En tästä ylpeä ole ja yleensä pidänkin suuni sitten kiinni. Toivon että jossain vaiheessa saan elämän kolhut käsiteltyä niin että lempeys palaa.

Vierailija
8/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia feministejä, kuten Marin.

Vierailija
9/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia feministejä, kuten Marin.

Feministeistä puheen ollen, siinä taas yksi miehisen kiusaamisen kohde. Tälläkin hetkellä palstalla pyörii ketju, jossa puhutaan suomalaisen firman mainoskampanjasta jossa on naisia yläosattomissa. Ketju kuitenkin yhdistää ketjuun asiattomalla tavalla feministit, ja lisäksi luultavasti ketjun ap esiintyy ketjussa feministinä.

Vierailija
10/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputtaisin Vikmanin tuolta listalta. Vikman kyllä reagoi juttuihin, muttei mollaa muita ihmisiä.

Vierailija
11/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yleistämään lähdetään niin sanon samaa miehistä, ikään katsomatta. Iltalehden kommenteissa ja lehtien facesivuilla, ain kun jutun aiheena on nainen, tulee tosi rumaa kommenttia yleensä ulkonäöstä. Vaikka olisi ihan hyvännäköinen nainen, puhumattakaan jos sattuu olemaan pari liikakiloa tai ikää yli 40. Ja vaikka jutun aiheena oleva nainen olisi ydinfyysikko. Osoittaa selvästi, että tietty ihmisryhmä ei ole koskaan päässyt puhe-etäisyydelle naisen kanssa, ja pitää naisia jonain epäihmisinä, joiden tehtävä on olla pelkästään miehen himojen kohde.

Vierailija
12/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs syrjitä omaa, tai muita sukupuolia.

Empatiaa enemmän!

Vierailija
13/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten vihervassareiden kohtelu täällä? Viimeksi eilen mies teki tänne ketjun halustaan lähteä ulos hakkaamaan joku random kadulla vastaan tuleva vihervassari nainen.

Vierailija
14/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakohan sukupuolta tämä kirjoittaja on, esittäkää arvauksia

Homon ajaminen itsemurhaan

sosiopaatti

klo 15:52 | 6.12.2022

Onko täällä muita ihmisiä jotka ovat olleet mukana ajamassa homoa itsemurhaan? Siitä tulee ihan fantastinen fiilis ja 100% kontrolli tunne. :D

Mies

Vierailija
15/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti olen miettinyt miten kurjaa olisi yh:na lukea kaikkea sitä 💩 mitä miehet heistä kirjoittaa tänne. Perustilanne on se että mies on lähempänä neljääkymmentä ja kokee henkilökohtaisena loukkauksena sen, että oman ikäisellä naisella on jo lapsia. Kaikki yh:t niputetaan samaan nippuun vaikka naisella ei välttämättä ole ollut sananvaltaa siihen onko lapsen isä kuvioissa vai ei.

Vierailija
16/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä puhutaan 35+ naisista. Kai se ilkeys tulee kun elämä ja ulkonäkö alkaa olla ohi kun kolmekymmentä saavutetaan.

Tässä on ehkä yleisin miestyyppinen kiusausviesti tällä foorumilla. Ihan prototyyppi. Ehkä lihavien naisten kisaaminen voi olla vielä yleisempi.

Vierailija
17/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ajatusmaailmaan tuli tietynlainen tylyys kun minua oli satutettu liikaa luottamus petetty liian monta kertaa ja olin jäänyt yksin (kun kaipaisin tukea) liian monta kertaa. Ennen oli paljon pehmeämpi ja ymmärtäväisempi. En tästä ylpeä ole ja yleensä pidänkin suuni sitten kiinni. Toivon että jossain vaiheessa saan elämän kolhut käsiteltyä niin että lempeys palaa.

Jotain tämän tyylistä olen aina epäillytkin näillä ilkeillä tai tylyillä naisilla olevan.

Vierailija
18/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näkisi itse yhteyttä ikään tämän ongelman kohdalla.

Jep, tuo koskee kaikkia naisia

Kun lukee Facebookin tai uutissivujen kommentteja, ilkeimmät ja kamalimmat kommentit tulevat aina miehiltä.

Vierailija
19/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvat liian ahtaasti. 

Jaa. Paljonko pitää olla lebensraumia ettei käy noin? Mulla on itselleni 74 m2.

Vierailija
20/48 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja entä sitten nämä? "Mitä löysävittuiset perseeseen asti revenneet sillivitut tekee näin Itsenäisyyspäivänä?" Poikalapsihullu ainoana naisena kykenee samantapaiseen kommunikaatioon ja NAISET ovat ristineet hänet hulluksi ja yrittävät kaikin keinoin saada hänet lopettamaan miesten kiusaamisen. Onko palstamies vielä koskaan yrittänyt saada tätä lopettamaan?

Poikalapsihullu on mies.