Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheiden isät niin usein nollaavat viikon vetämällä kännit?

Vierailija
13.02.2022 |

Paljon harvemmin se on äiti joka tekee niin.
Eikö isät pohjimmiltaan koe niin suurta vastuuta lapsistaan? Uskaltavat olla "taju kankaalla" vaikka perheessä pieniäkin lapsia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äidi... vaimot mahdollistavat sen.

Vierailija
2/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No minä olen äiti ja tissuttelen iltaisin. Myös viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on sellainen mielenterveysongelma. He piilottavat sitä ja se purkautuu noin.

Vierailija
4/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lapsiperhettä sulla tässä tutkimuksessa oli?

Vierailija
5/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies, enkä tajua. Itse en ikinä uskaltaisi humaltua jos lapset on kotona.

Vierailija
6/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äidi... vaimot mahdollistavat sen.

Näinhän tämä valitettavasti on. Eräs mies meinasi ryhtyä viikonloppujuopoksi, vaimonsa katseli aikanaan, yritti puhua nätisti ja yritti puhua rumasti, että mies tajuaisi lopettaa. Muutaman kuukauden katseli menoa ja teki sitten lasun, ja kummasti tämän jälkeen löytyi mieheltäkin tahtoa käyttää alkoholia kohtuudella.

Vierailija
7/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies pitää saada aina viikonloppuisin kaljaa. Ja asia on ollut jo 20 yhteisen vuoden ajan näin.  Sanoo, että hänen pitää nollata tilanne.  Minä en ole oikein saanut ikinä nollattua tilannetta, kun ei kalja ja muu alkoholi maistu. Mutta miehellä se toimii ja aina on selvinny maanantaiaamuna töihin. Eri asia tykkäänkö minä tästä tilanteen nollaamistavasta. Lapsille on "normaalia" että isä vähän kaljoittelee, ihan sama kuin ottaisi jotain lääkettä.

Vierailija
8/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta kaveripiiristä kyllä tunne tällaisia.

Vierailija
9/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo se on viikonloppujuoppokin.

Vierailija
10/11 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies pitää saada aina viikonloppuisin kaljaa. Ja asia on ollut jo 20 yhteisen vuoden ajan näin.  Sanoo, että hänen pitää nollata tilanne.  Minä en ole oikein saanut ikinä nollattua tilannetta, kun ei kalja ja muu alkoholi maistu. Mutta miehellä se toimii ja aina on selvinny maanantaiaamuna töihin. Eri asia tykkäänkö minä tästä tilanteen nollaamistavasta. Lapsille on "normaalia" että isä vähän kaljoittelee, ihan sama kuin ottaisi jotain lääkettä.

Mikä ihmeen tilanne? Jos työ ja perhe ahdistaa noin paljon niin miksi hän ei muuta elämäänsä?

Vierailija
11/11 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää...ottaa kohtuudella...ei mitään tipaton pakkomielle ilmiöitä...joskus enemmän joskus vähemmän...lipsahtelee ollessaan tai ei...pinkkinä kieltäytyy...jos kieltäytyy...erittäin yksilöllstä THC...kaljaa ois...!