Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geisha-kuula asiaa äideille

Vierailija
25.06.2015 |

Olen 27 ja odotan ensimmäistä lastani. Kuulin että geisha-kuulat auttavat lantiopohjalihaksia palautumaan. Onko kenelläkään kokemuksia? En kuitenkasn halua harjoittaa niitä liikaa, jolloin mahdollinen seuraava synnytys on (kuulemma) yhtä kivulias kuin ensimmäinenkin. Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä raskausaikana treenaa ja aloita vasta jälkitarkastuksen jälkeen jos lääkäri antaa luvan. Itse sain lievän laskeuman korjaantumaan ahkeralla treenillä joten voin suositella. Aloitin melko isoilla kuulilla ja siitä sitten pienensin pikkuhiljaa kokoa sekä painoa. Lopulta pysyi jo hyvin pienet ja painavat kuulat ilman että tarvitsi puristella ollenkaan joten lopetin siihen. Nykyään jumppaan ilman. Muista myös alavatsatreeni ym. Mutta tosiaan vasta jälkitarkastuksen jälkeen.

Vierailija
2/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee nyt vaikka se lapsi ensin ja katsele sitten. Ps. Treenatut lantionpohjanlihakset pikemminkin helpottavat synnytystä, ei päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnytyksen jälkeen treenaillut  ihan ilman kuulia tai muita painoja ja hyvin on palautuneet. Olen kyllä ajatellut hankkia kuulat avuksi että saisin vielä vähän parempaan kuntoon. En ole koskaan kuullut että lantionpohjanlihasten kunto muka vaikuttaisi synnytyksen kivuliaisuuteen. En kyllä sitä pelkää.

Vierailija
4/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajattelinkin juuri palautumisvaiheessa eli juuri jälkitarkastuksen jälkeen! Kiitos vastauksesta. :) AP

Vierailija
5/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä gynellä (kokenut ja erittäin pätevä) ja hän kehotti välttämään geishakuulia. Lantionpohjalihaksia pitää treenata, mutta kuulia siihen ei tarvita.

Vierailija
6/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä raskausikana on haittaa. Mua ainakin neuvolassa kannustettiin aloittamaan ajoissa ja jatkamaan synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/9 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:22"]

Kävin yksityisellä gynellä (kokenut ja erittäin pätevä) ja hän kehotti välttämään geishakuulia. Lantionpohjalihaksia pitää treenata, mutta kuulia siihen ei tarvita.

[/quote]

Miksi niitä pitää välttää? Miksi treeni kuulilla on huono asia?

Vierailija
9/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up