Hitto että v*tuttaa tuo mies ja seksin puute
Makaan sängyssä suihkun raikkaana, p*llu sheivattuna, seksikäs asu päällä. Mitä tekee mies? Makaa vierashuoneen sohvalla katsomassa jotain dvd:tä. Kävin ensin vihjailemassa ja kun se ei toiminut sanoin suoraan mitä mielessäni oli, mutta ei, katsoo mielummin sitä dvd:tä. Ja ennen kuin joku sanoo, ei, en ole ylipainoinen (Ei sillä ettäkö olisin jotenkin parempi ihminen, mutta yleensä av:lla syy miehen haluttomuuteen on automaattisesti naisen ylipaino).
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:27"]
Katselin kerran yksin olohuoneessa elokuvaa, jossa tuli yllättäen kuuma rakastelukohtaus. Mieheni oli silloin sängyssä lukemassa kirjaa, pihdannut jo pitkään.
Ajattelin, että ei hitto! Menin makkariin, en sanonut sanaakaan, laitoin nätisti miehen kirjan pois, hieman hän ensin vastusteli, enemmänkin ihmetteli... vedin häneltä hitaasti housut alas, otin suihin, kiipesin päälle, otin mitä halusin... mies oli täysillä mukana koko ajan, sai myös...
Nostin kirjan hänelle takaisin, edelleenkään sanomatta sanaakaan palasin takaisin katsomaan elokuvaa, hymyilin miehelle vain... ;)
[/quote]Jos joskus eroat niin tule minulle vaimoksi:D
[/quote]
Kiitos kommentista, ihana! :D
Nr 17
[/quote] :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:51"]
Katselin kerran yksin olohuoneessa elokuvaa, jossa tuli yllättäen kuuma rakastelukohtaus. Mieheni oli silloin sängyssä lukemassa kirjaa, pihdannut jo pitkään.
Ajattelin, että ei hitto! Menin makkariin, en sanonut sanaakaan, laitoin nätisti miehen kirjan pois, hieman hän ensin vastusteli, enemmänkin ihmetteli... vedin häneltä hitaasti housut alas, otin suihin, kiipesin päälle, otin mitä halusin... mies oli täysillä mukana koko ajan, sai myös...
Nostin kirjan hänelle takaisin, edelleenkään sanomatta sanaakaan palasin takaisin katsomaan elokuvaa, hymyilin miehelle vain... ;)
[/quote]
Nr 17
[/quote]Onpahan varasulhanen ainakin;D..harvinainen vaimo olet kyllä++++++ yleensä nämä yllätykset ovat toisinpäin olleet ainakin minun elämässäni:(
Se ei vaan nyt jaksa ja/tai ei huvita. Miksi sen miehen pitäisi aina olla into piukealla panemassa kun toinen ehdottaa?
Kasvakaa aikuisiksi..
Voisiko joku selittää miksi naisen ei tarvii haluta aina mutta miehen pitää?
ja joo oon nainen ja ite ymmärrän että aina ei vaan huvita oikeesti niinkuin ei itseänikään...
Eriasia on jos mies olisi pihdannut kauanaikaa
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:10"]
Mä oon ylipainonen ja mun miehen haluissa mua kohtaa ole mitää ongelmaa.. Anna nyt toisen kattoo dvdsä loppuu, ei ne miehetkää kokoaikan ajattele seksiä ja haluu tai jaksa..
[/quote] Sama. Ja reilusti. Ja meillä on reilusti seksiä. Tänäänkin.
[/quote] Olikin muuten taivaallista seksiä. Yksi parhaista emätinorkuista koskaan. Huh!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:07"]Makaan sängyssä suihkun raikkaana, p*llu sheivattuna, seksikäs asu päällä. Mitä tekee mies? Makaa vierashuoneen sohvalla katsomassa jotain dvd:tä. Kävin ensin vihjailemassa ja kun se ei toiminut sanoin suoraan mitä mielessäni oli, mutta ei, katsoo mielummin sitä dvd:tä. Ja ennen kuin joku sanoo, ei, en ole ylipainoinen (Ei sillä ettäkö olisin jotenkin parempi ihminen, mutta yleensä av:lla syy miehen haluttomuuteen on automaattisesti naisen ylipaino).
[/quote] ei sitä vuosikausia jaksa kukaan panna toista. Kiimoitu vähemmän ja rauhotu.
kyllästynyt. ei se naiminen oikee mikskää muutu sen muutaman kerran jälkeen.
Miten täältä löytyyki näitä pihtaavia miehiä? Ite en oo yhtäkään tavannu. En tosin oo naimisissa, mut aina parisuhteessa ovat halunneet aivan mahdottomasti. Kerran ex 40 asteen kuumeessa kieltäyty, mut sen ymmärtää. Nykyinen haluis koko ajan, ei tartte ku vähän vihjasta sinne päin, niin heti on mukana. Kerran vihjaisin puoli vitsillä ku olin ruokaa laittamasa, tuloksena kärtsänneet sipulit :D.
Mut ei varmaan helppoa ap:llä. Eihän miehellä ole masennusta tai mielialalääkitystä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:07"]
Makaan sängyssä suihkun raikkaana, p*llu sheivattuna, seksikäs asu päällä. Mitä tekee mies? Makaa vierashuoneen sohvalla katsomassa jotain dvd:tä. Kävin ensin vihjailemassa ja kun se ei toiminut sanoin suoraan mitä mielessäni oli, mutta ei, katsoo mielummin sitä dvd:tä. Ja ennen kuin joku sanoo, ei, en ole ylipainoinen (Ei sillä ettäkö olisin jotenkin parempi ihminen, mutta yleensä av:lla syy miehen haluttomuuteen on automaattisesti naisen ylipaino).
[/quote]
No entäs sen seksin ja sen tarjoajan laatu? Oletko pannut monenkin kanssa aikaisemmin, paljon irtosuhteita? Onko ollut useita pitkiä suhteita ennen nykyistäsi? Kyllä, nämä asiat syövät miestä aivan helvetisti.
Ja seksin laatu, onko lähetyssaarnaajaa? Otatko peppuun, nieletkö lastit? Kasvoille?
Jos nyt rumasti sanotaan, niin jonkun puhkinussitun lähetyssaarnaajan vain-pimppiin voittaa monesti oma käsi.
No, aloittakaa jo se alapeukutus, koska teistähän nainen saa tehdä mitä tahansa aikaisemmassa elämässään ja "järvi ei soutamalla kulu" ja miehellä ei ole mitään tietoa / oikeutta loukkaantua / olla pitämättä aikaisemman elämän teoista.
... Niin varmaan :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:03"]
Miten täältä löytyyki näitä pihtaavia miehiä? Ite en oo yhtäkään tavannu. En tosin oo naimisissa, mut aina parisuhteessa ovat halunneet aivan mahdottomasti. Kerran ex 40 asteen kuumeessa kieltäyty, mut sen ymmärtää. Nykyinen haluis koko ajan, ei tartte ku vähän vihjasta sinne päin, niin heti on mukana. Kerran vihjaisin puoli vitsillä ku olin ruokaa laittamasa, tuloksena kärtsänneet sipulit :D. Mut ei varmaan helppoa ap:llä. Eihän miehellä ole masennusta tai mielialalääkitystä?
[/quote]
Lihavoituna syy, miksi miehiäsi on vielä haluttanut.
naiset, haukutte pihtaaviksi jos mies joutuu kinuamaan ja annatte 1 10 tapauksista.. sitten kun ootte valmiina nin kainyt halut menee jos 9 kerta saanu kieltävän vastaukksen
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:52"]naiset, haukutte pihtaaviksi jos mies joutuu kinuamaan ja annatte 1 10 tapauksista.. sitten kun ootte valmiina nin kainyt halut menee jos 9 kerta saanu kieltävän vastaukksen
[/quote]
Olet väärässä, minä en kieltäydy lähes koskaan, mies kieltäytyy 60% kerroista.
Viimekin yönä laitoin mieheni käden märkään jalkoväliini mutta hän vain jatkoi nukkumista niin jouduin menemään vessaan runkkaamaan. Moniko muu mies olisi tehnyt samoin kuin mieheni?(Moni mies varmaan joutuu tekemään samoin kuin minä.)
N20
Tämä on niin surullista luettavaa. Itsellä on mies, joka jaksaa panna samaa, puhkipantua lorttoa vuodesta toiseen. Olen kyllä onnekas.
N32v
[/quote]
Nr 17