Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unta vai seksiä?

Vierailija
10.05.2011 |

Siis onko muille naispuolisille ihmisille käynyt niin että mies on nukahtanut kesken kaiken...alkulämmittelyn tai oikean aktin aikana? Meillä kävi näin viimeksi vkl:na ja kyllä siinä tunti itsensä taas niin halutuks!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meinaan ole ja mies teki aloitteenkin niin aika äijä. En uskoisi moisen olevan mahdollista selvinpäin eli onneksi olkoon ja pidä miehestä kiinni, olet löytänyt harvinaisuuden!

Vierailija
2/3 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan. =) Kerran yhden miehen tahti hidastui ja hidastui - ja sitten kuului tasainen zzzzz... Kännissähän tuo oli. Huvitti aika vähän! =D

Nykyinen mies on kerran nukahtanut kesken käsileikin; mä en ollut saanut ja oman orgasminsa jälkeen mies päätti antaa mulle oman osuuteni. No, se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti... siis ennen kuin mies nukahti! =D No, häntä alkaa aina kovasti unettaa seksin jälkeen, en suuttunut. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, alkulämmittelyjen aikana on mies nukahtanut.. tai sammunut ehkä oikeammin :)

molemmat oltiin kännissä, mies enemmän minä vähemmän.. sinänsä oli melkein helpotus että tuo sammui, koska koko homma oli sellaista sähläystä ettei siitä mitään olisi kuitenkaan loppupeleissä tullut, jos mies ei ois sammahtanut niin luultavasti olisin sen tehnyt itse pari minuuttia myöhemmin.. meni oma keskittyminen lähinnä hereillä pysymiseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan