Hitto että v*tuttaa tuo mies ja seksin puute
Makaan sängyssä suihkun raikkaana, p*llu sheivattuna, seksikäs asu päällä. Mitä tekee mies? Makaa vierashuoneen sohvalla katsomassa jotain dvd:tä. Kävin ensin vihjailemassa ja kun se ei toiminut sanoin suoraan mitä mielessäni oli, mutta ei, katsoo mielummin sitä dvd:tä. Ja ennen kuin joku sanoo, ei, en ole ylipainoinen (Ei sillä ettäkö olisin jotenkin parempi ihminen, mutta yleensä av:lla syy miehen haluttomuuteen on automaattisesti naisen ylipaino).
Kommentit (36)
Kysy siltä suoraan miksei halua panna :)
Runkkaa itselles äänekäs orgasmi ja kun mies vihdoin saapuu paikalle niin sanot kauniisti hyvää yötä :)
Mä oon ylipainonen ja mun miehen haluissa mua kohtaa ole mitää ongelmaa..
Anna nyt toisen kattoo dvdsä loppuu, ei ne miehetkää kokoaikan ajattele seksiä ja haluu tai jaksa..
Nam. Käy laittamassa miehelles kuulokkeet päähän ja vierashuoneen ovi kiinni. Voin tulla vähän nuolemaan sua jos vaikka auttaisi ensihätiin ;-). M32
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:10"]
Mä oon ylipainonen ja mun miehen haluissa mua kohtaa ole mitää ongelmaa.. Anna nyt toisen kattoo dvdsä loppuu, ei ne miehetkää kokoaikan ajattele seksiä ja haluu tai jaksa..
[/quote] Sama. Ja reilusti. Ja meillä on reilusti seksiä. Tänäänkin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:10"]Mä oon ylipainonen ja mun miehen haluissa mua kohtaa ole mitää ongelmaa.. Anna nyt toisen kattoo dvdsä loppuu, ei ne miehetkää kokoaikan ajattele seksiä ja haluu tai jaksa..[/quote] Juu, en minä sitä epäilekkään etteikö ylipainoinenkin voisi olla haluttava. Av:lla vain useimmiten lynkataan nainen heti 400 kiloiseksi sotanorsuksi jos mies on haluton, muita syitä useimmiten ei ole av:n mukaan. ap
Sano sille, että jos ei nyt irtoo intohimoista seksiä, niin sulla tulee olemaan erittäin hauskaa etsiä korvikkeita. Kyllä sulle sopii, että elätte kuin kämppikset, et kuitenkaan suostu elämään puutteessa.
Naisten on todella helppoa saada seuraa melkein mistä vaan. Ei tarvitse tyytyä välinpitämättömään mieheen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:07"]
Makaan sängyssä suihkun raikkaana, p*llu sheivattuna, seksikäs asu päällä. Mitä tekee mies? Makaa vierashuoneen sohvalla katsomassa jotain dvd:tä. Kävin ensin vihjailemassa ja kun se ei toiminut sanoin suoraan mitä mielessäni oli, mutta ei, katsoo mielummin sitä dvd:tä. Ja ennen kuin joku sanoo, ei, en ole ylipainoinen (Ei sillä ettäkö olisin jotenkin parempi ihminen, mutta yleensä av:lla syy miehen haluttomuuteen on automaattisesti naisen ylipaino).
[/quote]Olen pahoillani.
-Mies 29v + 1v-
No niin, ap on varmaan joku pientissinen ortorektikko-anorektikko-luukasa. Kuka nyt sellasta haluaa. Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni... AV:n lihavilla on aina sikakomea mies, jonka kanssa peitto heiluu vähintään kolmesti päivässä.
Vaihda miestä.
Osa miehistä on pihtareita.
Törppö nainen yrittää täällä saada mieheen yhteyden ja sheivttuna tai ei.
Tai Putin n.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:15"]Sano sille, että jos ei nyt irtoo intohimoista seksiä, niin sulla tulee olemaan erittäin hauskaa etsiä korvikkeita. Kyllä sulle sopii, että elätte kuin kämppikset, et kuitenkaan suostu elämään puutteessa.
Naisten on todella helppoa saada seuraa melkein mistä vaan. Ei tarvitse tyytyä välinpitämättömään mieheen.
[/quote]
No ollaanpas nyt dramaattisia, ei se mieskää varmaa jaksa aina ja heti samalla hetkellä innostua pillusta jos varsinki on joku hyvä leffa kesken. Relaa aapee.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:16"]
No niin, ap on varmaan joku pientissinen ortorektikko-anorektikko-luukasa. Kuka nyt sellasta haluaa. Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni... AV:n lihavilla on aina sikakomea mies, jonka kanssa peitto heiluu vähintään kolmesti päivässä.
[/quote] 162cm/52kg/75c tiedä sitten onko se joku pienitissinen ortorektikko-anorektikko luukasa. Pitääkö tässä nyt alkaa lihottamaan jotta peitto alkaa heilumaan kolmesti päivässä? ap
Katselin kerran yksin olohuoneessa elokuvaa, jossa tuli yllättäen kuuma rakastelukohtaus. Mieheni oli silloin sängyssä lukemassa kirjaa, pihdannut jo pitkään.
Ajattelin, että ei hitto! Menin makkariin, en sanonut sanaakaan, laitoin nätisti miehen kirjan pois, hieman hän ensin vastusteli, enemmänkin ihmetteli... vedin häneltä hitaasti housut alas, otin suihin, kiipesin päälle, otin mitä halusin... mies oli täysillä mukana koko ajan, sai myös...
Nostin kirjan hänelle takaisin, edelleenkään sanomatta sanaakaan palasin takaisin katsomaan elokuvaa, hymyilin miehelle vain... ;)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:27"]
Katselin kerran yksin olohuoneessa elokuvaa, jossa tuli yllättäen kuuma rakastelukohtaus. Mieheni oli silloin sängyssä lukemassa kirjaa, pihdannut jo pitkään.
Ajattelin, että ei hitto! Menin makkariin, en sanonut sanaakaan, laitoin nätisti miehen kirjan pois, hieman hän ensin vastusteli, enemmänkin ihmetteli... vedin häneltä hitaasti housut alas, otin suihin, kiipesin päälle, otin mitä halusin... mies oli täysillä mukana koko ajan, sai myös...
Nostin kirjan hänelle takaisin, edelleenkään sanomatta sanaakaan palasin takaisin katsomaan elokuvaa, hymyilin miehelle vain... ;)
[/quote]Jos joskus eroat niin tule minulle vaimoksi:D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:40"]
Ap todennäköisesti on vaan ruma.
[/quote]
Kokemus puhuu?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:16"]
[/quote] 162cm/52kg/75c tiedä sitten onko se joku pienitissinen ortorektikko-anorektikko luukasa. Pitääkö tässä nyt alkaa lihottamaan jotta peitto alkaa heilumaan kolmesti päivässä? ap
[/quote]
tule mun kanssa tänne? Voidaan paneskella koko yö ja minua ei kiinnosta mitkään vitun hepenet.
oma akka on pihtari ja seksiä on säälistä pari kertaa kuussa,silloinkaan ei edes koske muhun.
Kaappihomo?