Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka itsekäs voi exä olla?

Vierailija
24.09.2006 |

Olen juuri tullut kotiin vierailultani ex-puolisoni luota. Poikani soitti illalla ja itki puhelimeen kuinka ikävä hänellä on. Lähdin sitten välittömästi katsomaan poikaani, ja hän ilahtuikin suunnattomasti kun saavuin paikalle.

Hetken aikaa istuskeltiin iltapalapöydässä, ja sitten kysäisin exältä, että onhan ok, jos asennan hänen tietokoneeseensa webcamin, jotta voimme pojan kanssa soitella kuvapuheluita, kun en ihan aina pääse tulemaan paikalle, jos olen jossakin kauempana.

Puolisoni reaktio oli tyrmistyttävä;" No voihan sen aluksi laittaa, mutta jos se alkaa mua häiritä niin sitten laitetaan pois."

Anteeksi mitä? En vaan kykene ymmärtämään, miten noin tulitikkuaskin kokoinen nettikamera _voi_ häiritä ketään millään tavalla.

Semminkin kun puolisoni kotona on tuhansien eurojen tietokoneet, jotka minä olen hänelle hankkinut ilmaiseksi. Jostain syystä ne eivät kuitenkaan häiritse millään tapaa, mutta se, että minä voisin nähdä oman lapseni, ja lapseni minut, tuntuu häntä suuresti haittaavan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai provoako tässä kehittelet?

Vierailija
22/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai provoako tässä kehittelet?

Vierailija
24/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa ex-vaimosi on kyllä aika idiootti. Sietäisi hävetä. Ehkä se ajatteli että poitsu rupeaa harrastamaan sillä kameralla jotain epämääräisiä juttuja.

Vierailija
25/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exä haluaa vain pitää omastakin yksityisyydestään huolta tarkoittamalla sillä sen enempää. Eikö ole pääasia että suostui ainakin aluksi :)

Vierailija
26/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuhan ne taustaäänet täältäkin päästä. Ja eipä tuota nyt tarkoitus olekaan pitää päällä 24/7.

ap

Vierailija
27/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kuolisin ikävästä, jos lapsesta joutuis eroon. Ihme, että niinkini suuri osa avioliitoista päätyy eroon. Kyllä siinä on varmaan tosi paljon surua ja ikävää miestenkin puolella, vai onko? Ei siitä puolesta kyllä kovin paljon näe keskustelua. Että onko ne miehet vaan sitten niin vapauden huumassa ettei ehdi surra lapsia, kun pitää pörrätä baareissa ja järjestellä deittipalstojen kautta kaikenlaista säätöä?

Vierailija
28/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä tippa oli linssissä kun poika soitti. Ja viime yönä kun nukuimme vierekkäin ja katselin tuhisevaa junioria. Mutta jaksan uskoa, että näin on kuitenkin pojan kannalta parempi.

ap

Vierailija
29/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisikohan tehdä säännötä vähän selkeimmiksi. meinaatteko istua jatkossa uusien puolisoiden kanssa kaikki samassa pöydässä?

ja kyllä nettikamera voi häiritä yksityisyyttä! minua ainakin ahdistaisi olla toisen ulottuvilla koko ajan. mua häiritsee sekin, että skypessä kaikki näkee koko aan, olenko kotona ja missä tilassa. pidänkin paljon pois päältä.

Vierailija
30/30 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän " pääset" niiden kotiin vain soittamalla. En muista kerroitko lapsesi iän... sekin vaikuttaisi. Myös se missä tietokone on. Jos kone + kamera on keskeisellä paikalla ja linja onkin auki äidin tietämättä, mä en henk koht tykkäisi. Ex on kuitenkin valmis kokeilemaan, hienosti varoitti, ettet sitten harmistu, jos ostamasi cam otetaankin jostain syystä pois. Idea on hyvä, mutta miten sitten käytännössä. Teidän pitää sopia säännöt sen käytöstä.