Rakkausyllätys Linnan juhlissa! Sebastian Tynkkysen Alan-rakas toivoo kosintaa ja 5 lasta
IL: Jättiyllätys IL:n haastattelussa: Sebastian Tynkkynen sai luvan kosia rakastaan
Sebastian Tynkkynen (ps) hämmästyi rakkaansa ulostuloa.
Sanat saivat Tynkkysen haukkomaan henkeään.
-Rakas, tämä on ensimmäinen kerta, kun kuulen tästä, ja se tapahtuu suorassa lähetyksessä. Olet rohkea, Tynkkynen hämmästeli.
-Kiitoksia teille (toimittajille). Nimittäin nyt te onnistuitte kaivamaan jotain, mitä hän ei ole koskaan ennen sanonut minulle.
-Nyt minulla on virallinen naimalupa kosia häntä. Mutta en olisi ikinä uskonut, että se tapahtuu tällaisissa olosuhteissa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f0385ee0-0900-410f-8e80-c23c7f…
Kommentit (166)
IhQ! Hilirimpsis mssuluut! Ihan cauheet miten ihanaa, tulee ihan pyllyreicäki herkälle tuulelle.
On kaunista, että linnan juhlissa homot ja lesbot saivat rauhassa juhlia raikkaimpansa kanssa!
Nyt on Sebulla paineita kosia ja sormuksen täytyy maksaa 3x kuukausipalkan verran.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Sebulla paineita kosia ja sormuksen täytyy maksaa 3x kuukausipalkan verran.
Plus 5 lehmää ja kolme vuohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan paljastaa haastattelussa jäävänsä koti-isäksi ja perustavansa leipomiseen ja ruoanlaittoon keskittyvän TikTok-tilin.
Ja sitten hanimoon lomalle, muiskis maiskis
Mitä EU poliitikoille maksetaan? Jotain 10-15k€ kuussa, eli sormus olisi sitten 30-45k€. Ihan kivan rinkulan voi saada tuolla budjetilla.
Miksei kummankaan persun ulkkispuoliso ole oppinut suomea?
Siis Tynkkysen ja vigeliuksen?
Sehän piti oppia määräajassa.
Eikö Jussi ole vieläkään tehnyt sitä mitä lupasi jo 10 vuotta sitten?
Minä oon aina kuvitellut, että se on Sebu, ketä tuupataan, kun jututkin on kuin naisilla. Mutta onhan sukupuoliakin vaikka kuinka monta.
Siinä saa Sepa painaa tosissaan, että saa pirttiviljelmän alulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan paljastaa haastattelussa jäävänsä koti-isäksi ja perustavansa leipomiseen ja ruoanlaittoon keskittyvän TikTok-tilin.
Onkohan Sebu tehnyt jo raskaustestin - rakkaustestinhän se jo läpäisi 🥰
Tradwife trendaa. Pimpeli pompeli🤗
Vierailija kirjoitti:
onx nää nyt niitä woketyyppejä
Värillisiä ja homoja. Kamalaa woketusta se yle kyllä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jussi ole vieläkään tehnyt sitä mitä lupasi jo 10 vuotta sitten?
Mikäs tämä juttu on? Onko mestari luvannut vihkiä Tynkkysen ja Alan-rakkaan?
Romantiikan, haaveiden ja satukirjojen veroisten rakkaustarinoiden aika ei ole ohitse.
Vuonna 2024 linnassa tumma mies Madagaskarilta antaa luvan perussuomalaisille kosia itseään, siinä missä ennen kuningas on antanut prinssille prinsessan käden.