Ajateltiin järjestää yllätyshäät
Heti tälle kesää. Pidettiin viime kesänäkin kesäjuhlat uuden talon kunniaksi joten samalla syyllä saatais nytkin lähisuku ja ystävät koolle.
Ei hirmuista stressiä kaikesta meille eikä vieraiden tarvi pohtia lahjaa tms sen kummemmin.
Oliskohan tuhoon tuomittu idea. Ihan vasta miehen kanssa tuli tämmönen ajatus. Miten itse reagoisitte tämmösiin?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:19"]Ihan kiva idea:)mutta riski on,että tuttusi eivät pääse lyhyellä varoitusajalla.
[/quote]
Siis loppukesästä vasta olisi tarkotus, ei heti ens viikolla :D
Varaudu myös siihen, että tällaiset juhlat on hätä helpompi jättää väliin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:23"]Varaudu myös siihen, että tällaiset juhlat on hätä helpompi jättää väliin.
[/quote]
Siis kutsuttaisiin vaan lähisuku ja ystävät, kyllä heillä on ollut tapana paikalle kutsuttaessa ilmestyä kunhan ei mitään ihmeellisempää tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:26"]Paljonko porukkaa tulisi?
[/quote]
Lähisukua reilu parisenkymmentä, ystäviä kymmenkunta. Eli reilu 30 ihmistä, lapsia ei lähisuvussa eikä ystävillä kovin (vielä) ole joten se helpottaa huomattavasti juhlajärjestelyitä :)
Itse olemme suunnitelleet vähän samanlaisia. Sulu jollaim syyllä kasaan, ja vasta paikalla paljastetaam, että olemme menneet naimisiin.
Itse tykkäisin. Ei turhaa nipottamista :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:32"]Itse olemme suunnitelleet vähän samanlaisia. Sulu jollaim syyllä kasaan, ja vasta paikalla paljastetaam, että olemme menneet naimisiin.
Itse tykkäisin. Ei turhaa nipottamista :)
[/quote]
Iskikö halvaus?
Ihan kiva idea:)mutta riski on,että tuttusi eivät pääse lyhyellä varoitusajalla.