mies. koska sinua hävettää olla mies?
millaisissa tilanteissa sinua hävettää olla mies? esim jos joku muu mies käyttäyytyy oudosti alkaako hävettää?
Kommentit (30)
Ei milloinkaan. Jokainen vastaa omista tekemisistään. Korjaa niistä sadon ja satovahingot.
Sillon kun miehet puhuu jakorasioista. En ymmärrä miksi jotkut miehet pitävät huonona asiana halukasta ja kokenutta naista.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]Ei kai ketään miestä hävetä olla mies, vaan voi hävetä vain ja ainoastaan omasta puolestaan, jos on tehnyt jotain typerää esim.! Pitäisikö naistakin hävettää olla nainen siksi, että vaikka Tuksu on mikä on?
[/quote]
Anteeksi nyt vain mutta mua kyllä hävetti olla nainen kun katoin sen "kannut kaakkoon, kiekot reppuun" kannustusvideon leijonille. :'D
Syntymässä kun kätilö ihastelee kikkeliäni.
En muista ikinä hävenneeni olevani mies. Joskus on hävettänyt kun on itse mokannut jotain mutta sekin unohtuu vartissa.
Minua hävettää olla häiriköimään nainen huutelemassa miehelle kampissa ja yrittää kovasti puhua edellä puhuu panikoimaan.
Sellaiselle täytyy olla julma.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:28"]
Silloin, kun joku mies kertoo maksaneensa seksistä. Kenenkään miehen ei pitäisi tehdä niin ja alentaa koko sukupuoli jonnekin apinan tasolle.
[/quote]
Täytyy riikinkukkoilla illallisten ja sen sellaisten viihdytysten kanssa, maksumiehen roolissa silloinkin, mutta jos kysyntä ja tarjonta ilman ylimääräistä hienostelua kohtaavat, on se hirveän rumaa!!! Bää bää!
Ei koskaan. Ei siinä ole mitään hävettävää.