Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies. koska sinua hävettää olla mies?

Vierailija
25.06.2015 |

millaisissa tilanteissa sinua hävettää olla mies?  esim jos joku muu mies käyttäyytyy oudosti alkaako hävettää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:43"]

Minua hävettää olla häiriköimään nainen huutelemassa miehelle kampissa ja yrittää kovasti puhua edellä puhuu panikoimaan. Sellaiselle täytyy olla julma.

[/quote]

Anteeksi nyt en ymmärtänyt, saisko hieman selkeämmin? Siis häiriköikö nainen miestä vai mies naista?

Vierailija
2/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:13"]

En tiedä onko häpeä oikea sana, mutta läheisyyteen ja seksiin liittyviä häpeäaiheita on kyllä ollut. Aiemmin liittyi esim.rintaan, joka ei ollut kovin maskuliininen (oli gynekomastia). Naisellahan voi olla A-kuppi tai D-kuppi ja miehet eivät välitä mitään, mutta minua pilkattiin pienestäkin nöpötyksestä ja kyseltiin käytänkö rintaliivejä.

Myös naisten usein ilkikurinen ja hurskasteleva suhtautuminen miehen sukuelimiin ja varsinkin kiveksiin on aiheuttanut komplekseja.

Kaikki näistä on helpottaneet ainakin osittain, mutta ei täysin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Elämme ilmeisesti eri planeetalla. 

Ainakin täällä missä itse elelen, naista jolla on A-kupin rinnat pidetään usien jollain tavalla epänaisellisena verrattuna vaikka D-kupin omaaviin. 

Eikä ole ikinä tullut vastaan sellaista, että nainen suhtautuisi ilkikurisesti tai hurskastelevasti miehen sukupuolielimiin. Mitä tällä edes tarkoitetaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]Ei kai ketään miestä hävetä olla mies, vaan voi hävetä vain ja ainoastaan omasta puolestaan, jos on tehnyt jotain typerää esim.! Pitäisikö naistakin hävettää olla nainen siksi, että vaikka Tuksu on mikä on? [/quote] Anteeksi nyt vain mutta mua kyllä hävetti olla nainen kun katoin sen "kannut kaakkoon, kiekot reppuun" kannustusvideon leijonille. :'D

[/quote]

En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi sinua hävetti olla nainen tuolloin? Sen ymmärrän, jos ihmettelet miksi joku nainen voi tehdä tuollaista, mutta miksi se hävettäisi? "Kun naiset aina alentuu tuollaiseen ja mäkin olen sellainen..." niinkö?

Vierailija
4/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:58"]

En tiedä onko häpeä oikea sana, mutta läheisyyteen ja seksiin liittyviä häpeäaiheita on kyllä ollut. Aiemmin liittyi esim.rintaan, joka ei ollut kovin maskuliininen (oli gynekomastia). Naisellahan voi olla A-kuppi tai D-kuppi ja miehet eivät välitä mitään, mutta minua pilkattiin pienestäkin nöpötyksestä ja kyseltiin käytänkö rintaliivejä.

Myös naisten usein ilkikurinen ja hurskasteleva suhtautuminen miehen sukuelimiin ja varsinkin kiveksiin on aiheuttanut komplekseja.

-Mies 29v + 1v-

Ainakin täällä missä itse elelen, naista jolla on A-kupin rinnat pidetään usien jollain tavalla epänaisellisena verrattuna vaikka D-kupin omaaviin. 

Eikä ole ikinä tullut vastaan sellaista, että nainen suhtautuisi ilkikurisesti tai hurskastelevasti miehen sukupuolielimiin. Mitä tällä edes tarkoitetaan? 

[/quote]c

http://aijaa.com/q9wDZW

http://aijaa.com/h1NHMp

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen saunaillan pienin norsu

Vierailija
6/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:58"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]c

http://aijaa.com/q9wDZW

http://aijaa.com/h1NHMp

-Mies 29v + 1v-

[/quote]http://aijaa.com/uZIi7G

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29, hei ihan oikeasti, et kai oikeasti ota itseesi jostain vauvapalstan kanalauman pallikommenteista? Sun täytyy nyt mennä reaalimaailmaan ja tajuta, että täällä naiset tappelevat ja lyöttäytyvät leireihin ja sanovat mitä sylki suuhun tuo. Ne eivät ole mikään viite siitä, mitä tapahtuu reaalimaailmassa, varsinkaan kun ollaan seksiin ryhtymässä. Jotkut ovat idiootteja joo, mutta älä nyt hyvä ihminen noista välitä! 

Vierailija
8/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:43"]

Minua hävettää olla häiriköimään nainen huutelemassa miehelle kampissa ja yrittää kovasti puhua edellä puhuu panikoimaan. Sellaiselle täytyy olla julma.

[/quote]

mitä kieltä tämä on?

Vierailija
9/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina

Vierailija
10/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edessä oleva 50 vuotias koittaa flirttailla kassaneidille.

Vierailija
11/30 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seisoo

Vierailija
13/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Miksi pitäisi?

Vierailija
14/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun pelaan naishahmoa netissä jossain pelissä ja minua luullaan naiseksi.

Vierailija
15/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun joku valkoritari mies esittää kunnioittavansa naisia päästäkseen niiden housuihin. Ei yksikään mies sisimmässään kunnioita muita naisia, kuin omaa äitiään.

Vierailija
16/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuukerit raiskailee, ryöstelee ja tappailee ja seurauksena vihervasuriukot saa hysteriakohtauksen rasssssismista!

Vierailija
17/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ketään miestä hävetä olla mies, vaan voi hävetä vain ja ainoastaan omasta puolestaan, jos on tehnyt jotain typerää esim.! Pitäisikö naistakin hävettää olla nainen siksi, että vaikka Tuksu on mikä on?

Vierailija
18/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hävetä, olen ennemminkin ylpeä uros.

Vierailija
19/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun joku mies kertoo maksaneensa seksistä. Kenenkään miehen ei pitäisi tehdä niin ja alentaa koko sukupuoli jonnekin apinan tasolle.

Vierailija
20/30 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"]Sillon kun pelaan naishahmoa netissä jossain pelissä ja minua luullaan naiseksi.
[/quote]
Ihana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi