Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla aseksuaali?

Vierailija
25.06.2015 |

Joko on liian nuori tai huijaa vain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:07"]No eihän sellaisia oikeasti olekaan. Jos olisi, se geeni olisi kuollut sukupuuttoon miljoonia vuosia sitten. Aseksuaalit ovat yleensä vain hyvin epäviehättäviä ja on helpompaa sanoa, että seksi ei muka kiinnosta, kuin myöntää, että ei ole ottajia.   -totuuden torvi- [/quote] Kun ei paneta, niin ei paneta. Ottaa varmaan koville?

[/quote]

Joillain tämä mekanismi on varmasti ulkoistettu aivojen tiedostomattomalle alueelle. Syvä psykoanalyysi paljastaisi kuitenkin varmasti alla piileviä epävarmuuksia omasta seksuaalisesta markkina-arvosta.

-totuuden torvi-
[/quote]
No onhan syrjäytyneilläkin halut, miksi heillä on ne, jos he kerran eivät kelpaa kellekään? Olet varmaan yksi heistä.

Vierailija
22/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:25"]

Mä olen. Olen 46v enkä ole ikinä ymmärtänyt sekstailun tarkoitusta (muuten kuin lapsenteon takia). Elämässä on paljon asioita, joihin voi käyttää aikansa ja kiinnostuksensa, seksi ei kuulu niihin.

[/quote]

Haluun sua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän ne halut vähene ihan keskitason libidon ihmisilläkin pitkässä suhteessa."

No, ei todellakaan kaikilla vähene. Joku haluaisi kerran-pari viikossa alussa ja 15 vuoden jälkeen. Ja sitten on tuollainen ihanasti ja itsekeskeisesti aseksuaali kumppani, jolle riittäisi muutama kerta vuoteen. -12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan