Juoruilevatko miehet?
Olen miettinyt sitä, että kun itse tulee jaettua läheisten ystävien kanssa lähestulkoon kaikki elämästä, niin ilot kuin surutkin, puhumattakaan miessuhteista, niin tekevätkö miehet samoin? Tietysti asia on yksilökohtaista, mutta noin kärjistetysti ja yleisesti ottaen?
N20
Kommentit (32)
Juoruavat ja puukottavat toisiaan selkään minkä ehtivät. Terveiset alalta, jossa miehiä 99%.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:34"]
Kärjistetysti mitä miehekkäämpi äijempi mies, sitä kovempi juoruaja. t. mies
[/quote]
Riippuu vähän kenen kanssa juoruilee ja mistä. Muuten naurettava ämmä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:43"]
Juoruavat ja puukottavat toisiaan selkään minkä ehtivät. Terveiset alalta, jossa miehiä 99%.
[/quote]
Tuosta selkäänpuukottamisesta muuten... aina huvittaa, kun sanotaan, että naiset ovat selkäänpuukottajia ja miehet reiluja ja rehtejä. Ovatkohan ne ihmiset, jotka tätä hokevat, koskaan lukeneet yhtään historiankirjaa? Ketkäköhän vaikkapa keskiajallakin ihan kirjaimellisestikin puukottivat toisiaan selkään? Naisetko? Just joo.
Juu kyllä. Kuulen mieheltäni kaupungin mehukkaimmat juorut. Kiitos huoltoaseman äijäringin:) Välillä täytyy miestä toppuuttella, että älä nyt ihan kaikkee usko:)
Juoruilee kyllä mutta eivät kieroile puukkoa toisen selkään kuten naiset !
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:52"]
Juoruilee kyllä mutta eivät kieroile puukkoa toisen selkään kuten naiset !
[/quote]
Se johtuu tosin siitä, että turpaanveto-ulottuvuus pitää miesten käytöksen hallittuna. Naisilla tätä mekanismia ei ole, ja siksi voidaan olla pohjattoman ilkeitä. Miehillä se onnistuu vain vahvimmilta.
Ei. Miehet puhuvat vain asiaa keskenään. Jos etsit nokkelaa keskusteluseuraa, haluat puhua politiikasta, filosofiasta tai tieteestä, hakeudu miehen seuraan. Jos haluat puhua siitä Jamesista joka on niinq tosi ihq komee ja Kim Kardashianista, hakeudu naisen seuraan.
Totisesti juoruilevat! Minun ex-mies kertoi kaiken veljelleen, jopa meidän keskinäiset asiat. Mikään ei pysynyt salassa. Toisaalta mies juoruili minulle veljensä asioista mm. veljensä naisissa käymisestä Venäjällä, veli oli tuolloin naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:35"]
Etpä tyttö miehiä taida paljon tuntea. Miehet on paljon pahempia juoruakkoja kuin naiset koskaan.
[/quote]
Kovasti tuntuu palstan mammat tietävän että miehet on kovia juoruilemaan. Pistäkää nyt vähän esimerkkiä pöytään vai onko tää vain niitä juttuja mitkä tiedetään sillä "naisen vaistolla"?
[/quote]
Kummasti edellisessä työpaikassani miesjohtajat ties kaikki yksityiskohtaiset juorut esim. mun yksityiselämästä. Olivat kyllä vähän naismaisia, ja naismaisella alalla.
Juoruilee. Meidän kylällä oli ennen sellanen nokisutari, joka levitti juorut talosta taloon kulkiessaan. Siitä oikein varoiteltiin.
Miehet juoruilee kyllä, vaikka eivät sitä tunnustakaan. Omista asioistaan eivät kertoile kaveriporukassa kuten naiset saattavat tehdä, mutta toisten asiat leviävät usein hieman väritettynä versiona melkoisen joutuin. Kuka ostanut millaisenkin auton/moottoripyörän/veneen/talon jne. Ja paljonko maksoi (yleensä aivan ylihintaan ja huonolaatuinen vehje). Ja kuka tehnyt mitäkin ja kenen kanssa, yleensä tyyliin ketä muijaa kukanenkin on päässyt panemaan ja millanen se oli. Ja ilkeintä läppää lentää yleensä siitä joka ei ole paikalla. Naiset saattaa pohtia ihmisten motiiveja, kuka teki miksi jotain, miehet keskittyy enemmän vain siihen toimintaan ja sille naureskeluun. Tämmöinen kokemus mulla on ihmisten juoruilusta, mutta tietenkään kaikki miehet tai naiset eivät juoruile.
Ainakin panoista juoruillaan.