Onko tapanasi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen?
Kuinka usein ja minkälaisia summia?
Itse olen tehnyt lahjoituksen viimeksi kymmenen vuotta sitten Thaimaan tsunamin uhreille, summa oli muistaakseni 20 euroa.
Kommentit (26)
Rahaa en halua lahjoittaa, mutta teen paljon neuletöita, jotka SPR tomittaa eteenpäin (toivottavasti sinne, missä tarvitaan)
Hurstin ruokajonolle lahjoitan jatkuvasti. Auttoivat minuakin ennen. Ja käyn hoitamassa yh-kaverin lapsia ilmaiseksi. On sekin auttamista.
On tapanani, kohde vähän vaihtelee. Eläimille pääasiassa. Jouluisin menee yleensä 100 € Hesylle, nyt muutaman kuukauden olen lahjoittanut 100 €/kk Viipurin koirille. Niin ja osallistuin juuri 30 €:lla Makkarakampanjaan eli lahjoitus menee Save The Dogs -järjestölle Espanjan katukoirien hyväksi. On mulla myös Planin kautta kummipoika Intiassa, sinne menee 20 €/kk.
Lahjoitan säännöllisesti 15e/kk Unicefille. Lisäksi lähes tulkoon aina kun näen lipaskeräyksen, lahjoitan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:13"]Hurstin ruokajonolle lahjoitan jatkuvasti. Auttoivat minuakin ennen. Ja käyn hoitamassa yh-kaverin lapsia ilmaiseksi. On sekin auttamista.
[/quote]
Ja Hesyn kirppikselle olen antanut tavaraa, sekä rahaa Pelastusarmeijalle.
Hyvin harvoin, pakko myöntää. Silloin tällöin, viimeksi osallistuin Joulupuukeräykseen parin kympin lahjalla.