Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapanasi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
25.06.2015 |

Kuinka usein ja minkälaisia summia?

Itse olen tehnyt lahjoituksen viimeksi kymmenen vuotta sitten Thaimaan tsunamin uhreille, summa oli muistaakseni 20 euroa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, pakko myöntää. Silloin tällöin, viimeksi osallistuin Joulupuukeräykseen parin kympin lahjalla.

Vierailija
22/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa en halua lahjoittaa, mutta teen paljon neuletöita, jotka SPR tomittaa eteenpäin (toivottavasti sinne, missä tarvitaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurstin ruokajonolle lahjoitan jatkuvasti. Auttoivat minuakin ennen. Ja käyn hoitamassa yh-kaverin lapsia ilmaiseksi. On sekin auttamista.

Vierailija
24/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapanani, kohde vähän vaihtelee. Eläimille pääasiassa. Jouluisin menee yleensä 100 € Hesylle, nyt muutaman kuukauden olen lahjoittanut 100 €/kk Viipurin koirille. Niin ja osallistuin juuri 30 €:lla Makkarakampanjaan eli lahjoitus menee Save The Dogs -järjestölle Espanjan katukoirien hyväksi. On mulla myös Planin kautta kummipoika Intiassa, sinne menee 20 €/kk. 

Vierailija
25/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan säännöllisesti 15e/kk Unicefille. Lisäksi lähes tulkoon aina kun näen lipaskeräyksen, lahjoitan.

Vierailija
26/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:13"]Hurstin ruokajonolle lahjoitan jatkuvasti. Auttoivat minuakin ennen. Ja käyn hoitamassa yh-kaverin lapsia ilmaiseksi. On sekin auttamista.
[/quote]
Ja Hesyn kirppikselle olen antanut tavaraa, sekä rahaa Pelastusarmeijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi