Pitäskö sheivata käsivarret?
Rusketuin ulkomaanmatkalla kunnolla ja nyt entistäkin vaaleammat ihokarvani loistavat käsivarsissani. Pitäisikö sheivata vai annanko olla? Sääret sheivaan kyllä.
Kommentit (9)
Anna olla! Ei niitä kukaan muu huomaa.
Mulla on vaalea iho ja tummat karvat, todellakin poistan ne. Mukavampi tunne iholla ilman karvoja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Ei kannata käsivarsia sheivata. Alkaa kasvaa vielä rajummin se karva.
[/quote]
Höpö höpö.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Ei kannata käsivarsia sheivata. Alkaa kasvaa vielä rajummin se karva.
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Tavallaan totta. Se sänki on jotain niin järkyttävää ja karvat kasvaa takasin niin ne näyttää pahemmilta koska ne ei oo kuluneet vaan vahvat ja uudet. Epiloi tai vahaa!!!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"]Mulla on vaalea iho ja tummat karvat, todellakin poistan ne. Mukavampi tunne iholla ilman karvoja.
[/quote]
Mulla taas tumma iho ja vaaleat karvat....
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Ei kannata käsivarsia sheivata. Alkaa kasvaa vielä rajummin se karva.
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Ei muuten ole mitään höpöhöpöä! Mulla oli teininä pehmeitä vaaleita karvoja käsivarsissa ja niitäki vähän. Menin idioottina ajelemaan, ei ole enää pehmeitä eikä niin vaaleitakaan olli sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"]Mulla on vaalea iho ja tummat karvat, todellakin poistan ne. Mukavampi tunne iholla ilman karvoja.
[/quote]
Sama, mutta en todellakaan poista. Ei haittaa pätkääkään. Olen kerran ajellut käsivarsista karvat ja se tapahtui yläasteella, eli noin 26 vuotta sitten. Tajusin tämän jälkeen kuinka typerää se on.
Yksikään huippumalli ei sheivaa käsivarsiaan.
Ei kannata käsivarsia sheivata. Alkaa kasvaa vielä rajummin se karva.