Tyttären kevytkenkäisyys
Tyttäreni on siis aikuinen, asuu nyt kesän kotona töiden takia. Viime viikkoina hän on ollut paljon öitä poissa, käyttää kotona jatkuvasti Tinderiä ja lähtee treffeille ilmeisesti eri miesten kanssa ja lähettää vasta yömyöhään viestin ettei tule kotiin yöksi. Tytär on siis pian 22 eikä me voida hänen menoihin varsinaisesti puuttua mutta vähän surettaa jos hän jyystää menemään eri miehiä joka ilta. En vain tiedä miten ottaa tämä puheeksi ilman että vaikutan nalkuttavalta natsiäidiltä.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:16"]Mitäs pahaa seksissä on?
[/quote]
Se kuuluu AVIOLIITTOON!
En tiiä onko tää provo vai ei, mutta oma äitini on tuominnut mun moraalikäsityksen tähän asiaan liittyen ja musta tuntuu että se on tuominnut myös mut. Voin kertoa sen verran, että olen vähän vanhempi kuin ap:n tytär, mutta äitini konservatiivisuuden takia olemme etäisiä, enkä kerro hänelle enää asioistani kuin ihan pinnallisesti. Jos siis haluatte etääntyä lapsistanne, paras keino on tuomita heidän valintansa.
Onko tämä jotain miehen logiikkaa, että valitetaan naisten helppoudesta, mutta samaan hengenvetoon mussutetaan pihtaamisesta ja milloin mistäkin poikaraukkojen syrjäytymisestä pillun puutteen vuoksi. Naisen seksuaalisuus vaikuttaa aina olevan väärin ja vääränlaista. Kiinnostaisi tietää, minkälaisista perusteluista tällainen kaksinaismoralismi kumpuaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:15"]
Onko tämä jotain miehen logiikkaa, että valitetaan naisten helppoudesta, mutta samaan hengenvetoon mussutetaan pihtaamisesta ja milloin mistäkin poikaraukkojen syrjäytymisestä pillun puutteen vuoksi. Naisen seksuaalisuus vaikuttaa aina olevan väärin ja vääränlaista. Kiinnostaisi tietää, minkälaisista perusteluista tällainen kaksinaismoralismi kumpuaa.
[/quote]
Jep. Onneksi olen yhdessä ihanan miehen kanssa, joka arvostaa sitä, että voimme rennosti puhua seksistä ja siihen liittyvistä asioista, keskustella asiallisesti ehkäisystä ja ennen kaikkea nauttia toisistamme täysillä. Mieheni on huomaavainen kumppani minulle kuten minä hänelle. Hän ei todellakaan ole kiinnostunut kuulemaan yksityiskohtia aiemmista (seksi)suhteista, muttei ole taatusti olettanut, että olisin joku nunna ollut. Emmekä ole naimisissa, mutta parisuhteemme on silti vakaa ja hyvinvoiva. Siis tervetuloa 2010-luvulle!
Hyvä että olet löytänyt kelvollisen miehen. 2010-luvusta huolimatta ollaan valitettavasti kaukana tasa-arvosta, kun asenneilmapiiri on edelleen tällainen.
No eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Kunhan vaan suojautuu niin eipä siinä mitään, kyllä sitä seksiä saa harrastaa.