Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären kevytkenkäisyys

Vierailija
25.06.2015 |

Tyttäreni on siis aikuinen, asuu nyt kesän kotona töiden takia. Viime viikkoina hän on ollut paljon öitä poissa, käyttää kotona jatkuvasti Tinderiä ja lähtee treffeille ilmeisesti eri miesten kanssa ja lähettää vasta yömyöhään viestin ettei tule kotiin yöksi. Tytär on siis pian 22 eikä me voida hänen menoihin varsinaisesti puuttua mutta vähän surettaa jos hän jyystää menemään eri miehiä joka ilta. En vain tiedä miten ottaa tämä puheeksi ilman että vaikutan nalkuttavalta natsiäidiltä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:54"]Mitä muuta pitäisi tehdä kun on 22, sä olet nuori ja hyvännäköinen vain kerran? Sitten voisi olla aihetta huoleen jos olisi perheetön 32 ja sama meno vaan jatkuis [/quote] Seurustella? Miksi horoilla joka suuntaan?

[/quote]

Mitä väliä jos yksi kesä menee noin? Harva 22 vielä sitä aviokumppania löytää.
[/quote]
Tuskin jää yhteen kesään...
[/quote]
No mulla jäi. Ja kaikilla kavereillakin. Kaksikin vuotta tuota elämää on jo aika kuluttavaa.

Vierailija
42/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:54"]Mitä muuta pitäisi tehdä kun on 22, sä olet nuori ja hyvännäköinen vain kerran? Sitten voisi olla aihetta huoleen jos olisi perheetön 32 ja sama meno vaan jatkuis [/quote] Seurustella? Miksi horoilla joka suuntaan?

[/quote]

Mitä väliä jos yksi kesä menee noin? Harva 22 vielä sitä aviokumppania löytää.
[/quote]
Tuskin jää yhteen kesään...
[/quote]
No mulla jäi. Ja kaikilla kavereillakin. Kaksikin vuotta tuota elämää on jo aika kuluttavaa.
[/quote]
Onko kaikilla naisilla tuollainen lutkailukesä? Meni kyllä kiinnostus naisiin jos näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :D

Vierailija
44/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kaikki naiset on eräänlaisia pyhiä Birgittoja, luotuja äidiksi ja sitä rataa. Eihän meitä nyt sellainen eläimellinen asia, kun seksi voi kiinnostaa, no hyi!

Vierailija
45/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Antakaa nyt aikuisten ihmisten panna jos niitä huvittaa. Ei, sitä toimintaa ei ole pakko itse harrastaa eikä ole pakko ottaa "lutkaa" vaimoksi jos ette halua, mutta lakatkaa nyt tuommoinen toisten asioihin puuttuminen.

Kunhan kortsu on käytössä oman ja muiden terveyden suojaksi niin ei kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista.

t. itse parisuhteessa (uskollisessa) oleva 22-vuotias myös, mutta tekisin varmasti samaa kuin AP:n tytär jos seurustelukumppania tai sopivaa kandidaattia ei olisi näkyvissä. Seksi on vaan liian mukavaa puuhaa, ei orgasmit pala loppuun vaikka niitä saisi 10 päivässä joten en tajua miksi jotkut yrittää toisilta vaatia että pitäis istua jalat ristissä ja säästää itseään jollekin tulevalle?

Vierailija
46/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:31"]

Kunnon horon oot kasvattanut. Voi olla, että ottaa rahaa, että saa hankittua kalliita veskoja.

[/quote]

Miksi ottaisi? Eihän se huoraaminen mitään nautinnollista seksiä ole. Vai tarkoitatko ettei nainen muka voisi naimisesta nauttia vaan sitä pitää aina kompensoida rahalla?

Vierailija
47/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:05"]No mistä sen seurustelukumppanin voi löytää, jos ei käy treffeillä? [/quote] Aina yön yli treffeillä...

[/quote]

niin mitä sitten? Tollahan voi helposti savustaa lassukat ulos, jotka ei hyväksy naisen normaalia seksuaalisuuta;)

Vierailija
48/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa kevytkenkäisyydessä on?

Vierailija
49/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tyttäresi on siis kertakäyttökamaa, kuin muovilusikka.

Vierailija
50/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi testaa miehiä. Vielä ei ole löytynyt aviomiesmateriaalia kun kaikki ovat antaneet ensitreffeillä.

Vierailija
51/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:14"]Mitä pahaa kevytkenkäisyydessä on?
[/quote]
Joku tykkää, suurin osa ei.

Vierailija
52/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä ole noin käyttäytynyt, nyt olen 23. En usko että kaikki muutkaan naiset noin tekee :) ja en edes seurustele joten turha "syyttää" sitä syyksi

Vierailija
53/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi käy huorissa.

Vierailija
54/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tyttäresi vaikuttaa? Ja minkänäköinen/ikäinen

kyseleepi mies tinderistä.

Vierailija
55/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti käsitä yhtään näitä paheksuvia kommentteja! Mitä väärää ja pahaa seksissä muka on, jos se tapahtuu kahden aikuisen keskinäisestä halusta ja suostumuksesta + ehkäisytä on huolehdittu? Vastatkaa tähän. Millä tavalla tarkalleen se, että tapaa vaikka päivittäin uuden ihmisen ja menee sänkyyn tämän kanssa, kertoo huonosta luonteesta? Edellyttäen siis, että aina kumpikin osapuoli tietää, ettei hommassa ole kyse parisuhteen rakentamisesta tai pitkäaikaisesta tapailusta eikä kummallakaan ole vääriä oletuksia kohtaamisen luonteesta. En vain suostu tajuamaan, mitä paheksuttavaa tyttären toiminnassa on. Miksi on sääli, että selvästi sinkkuvaiheessa oleva nainen harrastaa seksiä? Miksi? Eri asia on, mikäli henkilö on addikti tai itse kokee yrittävänsä seksillä täyttää jotakin tyhjiötä elämässään, mutta jos henkilö itse kokee toimintansa mukavaksi ja nautintoa tuottavaksi, mikä on ongelma?

Sitten tietty kun on kylässä jonkun muun luona, on selvää, että oleskelun ei pidä häiritä isäntäväkeä. Esimerkiksi myöhäiset tulemiset ja menemiset eivät ole kivoja, jos isäntävki niistä häiriintyy. Tästä ei kuitenkaan ollut kysymys aloituksessa, joten en voi kuin ihmetellä teidän asenteitanne!

Vierailija
56/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:54"]Mitä muuta pitäisi tehdä kun on 22, sä olet nuori ja hyvännäköinen vain kerran? Sitten voisi olla aihetta huoleen jos olisi perheetön 32 ja sama meno vaan jatkuis [/quote] Seurustella? Miksi horoilla joka suuntaan? [/quote] Mitä väliä jos yksi kesä menee noin? Harva 22 vielä sitä aviokumppania löytää. [/quote] Tuskin jää yhteen kesään... [/quote] No mulla jäi. Ja kaikilla kavereillakin. Kaksikin vuotta tuota elämää on jo aika kuluttavaa. [/quote] Onko kaikilla naisilla tuollainen lutkailukesä? Meni kyllä kiinnostus naisiin jos näin on.

[/quote]

Nyt helvetti! tämä keskustelu saa minut kiehumaan! Voisitko ystävällisesti kertoa, mitä lutkamaista (sananvalinta kertoo paljon sinusta ihmisenä) on siinä, että kaksi ihmistä harrastaa yhteisestä sopimuksesta seksiä niin, ettei kumpikaan osapuolista ole varattu ja niin että molemmat tietävät, ettei tarkoitus ole jatkaa tapailua? MITÄ väärää tässä on? Haluan asiallisia ja loogisia perusteluja näiden ihmeellisten huorahuutelujen sijaan. Minua oksettaa tämä naisten seksuaalisuutta demonisoiva asenneilmapiiri, joka tuosta viimeisimmästä viestistä oikein huokuu. Huh-huh.

Vierailija
57/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:46"]Mä en kyllä ikinä ole noin käyttäytynyt, nyt olen 23. En usko että kaikki muutkaan naiset noin tekee :) ja en edes seurustele joten turha "syyttää" sitä syyksi
[/quote]
Mukava tietää, että on vielä olemassa kunnon naisia. Löytyisi sellainen vain minullekin :)
M25

Vierailija
58/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo 22 joten et sä sille mitään mahda.

Vierailija
59/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:14"]Mitä pahaa kevytkenkäisyydessä on? [/quote] Joku tykkää, suurin osa ei.

[/quote]

Miks kaikkien pitäis tykätä? Miksi kenenkään ylipäätään pitäis tykätä? Jos itse tykkää eikä vahingoita muita niin miksi se hiertää noin paljon jotain ulkopuolista?

Ps. musta on aina herttaista kuinka aina netissä tietyt arvot/mieltymykset omaavat miehet tietävät jonkun pyhän yhteyden kautta että "suurin osa miehistä tykkää tällaisesta"

"Suurin osa miehistä tykkää kyllä et naisella on vähän mistä ottaa kiinni!"

"Suurin osa miehistä tykkää kyllä et nainen on neitsyt!"

jne

Vierailija
60/67 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:58"]

En ihan oikeasti käsitä yhtään näitä paheksuvia kommentteja! Mitä väärää ja pahaa seksissä muka on, jos se tapahtuu kahden aikuisen keskinäisestä halusta ja suostumuksesta + ehkäisytä on huolehdittu? Vastatkaa tähän. Millä tavalla tarkalleen se, että tapaa vaikka päivittäin uuden ihmisen ja menee sänkyyn tämän kanssa, kertoo huonosta luonteesta? Edellyttäen siis, että aina kumpikin osapuoli tietää, ettei hommassa ole kyse parisuhteen rakentamisesta tai pitkäaikaisesta tapailusta eikä kummallakaan ole vääriä oletuksia kohtaamisen luonteesta. En vain suostu tajuamaan, mitä paheksuttavaa tyttären toiminnassa on. Miksi on sääli, että selvästi sinkkuvaiheessa oleva nainen harrastaa seksiä? Miksi? Eri asia on, mikäli henkilö on addikti tai itse kokee yrittävänsä seksillä täyttää jotakin tyhjiötä elämässään, mutta jos henkilö itse kokee toimintansa mukavaksi ja nautintoa tuottavaksi, mikä on ongelma?

Sitten tietty kun on kylässä jonkun muun luona, on selvää, että oleskelun ei pidä häiritä isäntäväkeä. Esimerkiksi myöhäiset tulemiset ja menemiset eivät ole kivoja, jos isäntävki niistä häiriintyy. Tästä ei kuitenkaan ollut kysymys aloituksessa, joten en voi kuin ihmetellä teidän asenteitanne!

[/quote]

Jotenkin vaikuttaa siltä että täällä päivittelee yksi naisten kevytkenkäisyydestä tuohtunut ihminen, kirjoittaa monia viestejä eri ihmisiksi naamioituna ja massa-alapeukuttaa raivokkaasti kaikkia tyttären puolella olevia viestejä siten että varmaan alkaa sormetkin sattumaan jo siitä kliketikliketikliketistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi