Tyttären kevytkenkäisyys
Tyttäreni on siis aikuinen, asuu nyt kesän kotona töiden takia. Viime viikkoina hän on ollut paljon öitä poissa, käyttää kotona jatkuvasti Tinderiä ja lähtee treffeille ilmeisesti eri miesten kanssa ja lähettää vasta yömyöhään viestin ettei tule kotiin yöksi. Tytär on siis pian 22 eikä me voida hänen menoihin varsinaisesti puuttua mutta vähän surettaa jos hän jyystää menemään eri miehiä joka ilta. En vain tiedä miten ottaa tämä puheeksi ilman että vaikutan nalkuttavalta natsiäidiltä.
Kommentit (67)
olen iloinen, että naiset ovat alkaneet harrastaa seksiä yhtä helposti, kuin miehet.
helppoa seksiä kaikille, tosin samalla kyllä laskee määrä mahdollisiin tyttöystäväehdokkaisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:59"]
olen iloinen, että naiset ovat alkaneet harrastaa seksiä yhtä helposti, kuin miehet. helppoa seksiä kaikille, tosin samalla kyllä laskee määrä mahdollisiin tyttöystäväehdokkaisiin.
[/quote]
Miksi se, että nainen seksuaalisen aktiivisuuden suhteen käyttäytyy kuin mies, vähentäisi naisen potentiaalia olla hyvä seurustelu- ja elämänkumppani? Mikä sinua naisen seksuaalisuudessa inhottaa tai pelottaa? Perustele.
Olen suunnilleen samanikäinen kuin tyttäresi ja olen ollut sitoutunut (ja tulen myös olemaan) yhteen mieheen jo vuosia. Olen kirjaimellisesti yhden miehen nainen. Kaikki siis tyylillään.
Tietenkään ei voi välttyä ajatukselta, mitä tyttärestäsi esimerkiksi ajatellaan muiden naisten tai miesten keskuudessa. Nähdäänkö hänet esimerkiksi ''helppona naisena'' jolta saa helposti...
Onko tyttäresi myös sen verran fiksu, että muistaa käyttää kondomia oikeaoppisesti jokaisen seksikumppanin kanssa? Sukupuolitaudit kun eivät ole mikään vitsi nykyään, vaan karua todellisuutta. Yhdestä kerrasta, esim. suuseksistä, voi saada sen kaikista kamalimman taudin. Suosittelisin tyttärellesi käyntiä esimerkiksi sukupuolitautiklinikalla testeissä varmuuden varalta.
Sukupuolitautien lisäksi vaarana on ei-toivottu raskaus... Seksuaalisiin kontakteihin tuntemattomien tai puolituttujen ja erityisesti alkoholin vaikutuksen alaisina olevien kanssa liittyy myös kohonnut väkivallan, esimerkiksi seksuaalisen väkivallan riski. Toivottavasti fiksuna äitinä olet tästäkin häntä valistanut.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:11"]
Olen suunnilleen samanikäinen kuin tyttäresi ja olen ollut sitoutunut (ja tulen myös olemaan) yhteen mieheen jo vuosia. Olen kirjaimellisesti yhden miehen nainen. Kaikki siis tyylillään.
Tietenkään ei voi välttyä ajatukselta, mitä tyttärestäsi esimerkiksi ajatellaan muiden naisten tai miesten keskuudessa. Nähdäänkö hänet esimerkiksi ''helppona naisena'' jolta saa helposti...
Onko tyttäresi myös sen verran fiksu, että muistaa käyttää kondomia oikeaoppisesti jokaisen seksikumppanin kanssa? Sukupuolitaudit kun eivät ole mikään vitsi nykyään, vaan karua todellisuutta. Yhdestä kerrasta, esim. suuseksistä, voi saada sen kaikista kamalimman taudin. Suosittelisin tyttärellesi käyntiä esimerkiksi sukupuolitautiklinikalla testeissä varmuuden varalta.
Sukupuolitautien lisäksi vaarana on ei-toivottu raskaus... Seksuaalisiin kontakteihin tuntemattomien tai puolituttujen ja erityisesti alkoholin vaikutuksen alaisina olevien kanssa liittyy myös kohonnut väkivallan, esimerkiksi seksuaalisen väkivallan riski. Toivottavasti fiksuna äitinä olet tästäkin häntä valistanut.
[/quote]
Jospa koittaisit päästä eroon noista pakkoajatuksistasi sen sijaan, että pidät niitä jonain välttämättömyytenä. Ei se ole mihinkään kiveen kirjoitettu asia, että elämästään nauttivat naiset pitäisi tuomita, se on sinun kaltaistesi ihmisten aikaansaannosta.
''Jospa koittaisit päästä eroon noista pakkoajatuksistasi sen sijaan, että pidät niitä jonain välttämättömyytenä. Ei se ole mihinkään kiveen kirjoitettu asia, että elämästään nauttivat naiset pitäisi tuomita, se on sinun kaltaistesi ihmisten aikaansaannosta.''
Missä kohdassa tekstiä mielestäsi suhtauduttiin tuomitsevasti toisiin ihmisiin? Jos joku haluaa esimerkiksi paljaana panna pitkin kyliä (sinä?), niin siitä vaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Kyse onkin siitä, että henkilö olisi sen verran tevejärkinen jotta osaisi pitää omasta hyvinvoinnistaan huolta seksiä harjoittaessaan.
Piilota tyttäresi kenkiin lyijypainot!
Ei ole omena kauas puusta pudonnut....
Älä nyt herranjestas puutu aikuisen naisen seksielämään. Ei kuulu sinulle joten suu suppuun.
Kunnon horon oot kasvattanut. Voi olla, että ottaa rahaa, että saa hankittua kalliita veskoja.
Tartuta tyttärellesi herpes. Ei varmasti innosta irtoseksiin tuntemattoman kanssa kumpaakaan osapuolta.
muistuta vaan kondomeista, tinderi on lisännyt sukupuolitautien leviämistä!
Mistä sinä tiedät mitä siellä tapahtuu?
Tee niin kuin tyttäresi tekee sinun seksielämäsi suhteen: älä ajattele sitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:30"]Ei ole omena kauas puusta pudonnut....
[/quote]No meillä ei ole mitään omenapuita.
Ihan normi tyttö ikäisekseen, tähän on tyttöjä kannustettu ja kasvatettu. Ulkomaalaisetkin tietävät mikdi Suomessa ei ole bordelleja. Maa täynnä huoria, jotka eivät edes maksa mitään.
Monissa tutkimuksissa Helsinki on ollut helpoin paikka saada yhden yön naisseuraa. En edes muista mikä maa oli seuraavana.
Satuin näkemään että äiti palstailee olkkarissa ja kävin vilkaisemassa mitä mielenkiintoista se nyt löysi kun naama ruudussa lukee. Että terkkuja sinne olkkariin äiti, käytän kyllä aina kumia ja tulen vastaisuudessakin "jyystämään" ihan niin montaa kuin huvittaa :D
T. Se horatsu tytär joka palstailee myös
Saisinko tyttäresi numeron? Panettaa...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:37"]Satuin näkemään että äiti palstailee olkkarissa ja kävin vilkaisemassa mitä mielenkiintoista se nyt löysi kun naama ruudussa lukee. Että terkkuja sinne olkkariin äiti, käytän kyllä aina kumia ja tulen vastaisuudessakin "jyystämään" ihan niin montaa kuin huvittaa :D
T. Se horatsu tytär joka palstailee myös
[/quote]
Hyi, olet vastenmielinen olento!
Kunhan ei hae hyväksyntää tai muuta seksin kautta, ettei tule vaan käytetyksi kiltteyttään.
Nimim. kokemusta on.