Kaukosuhteesta parisuhteesta
Mulla ja yhdellä miehellä vahingossa syttyi tunteet netin kautta. Ihan kuin sielunkumppani olisi löytynyt. Välimatkaa vaan isot 7600 kilsaa.
Pidetään yhteyttä päivittäin nonstoppina chattaillen ja aina kun mahdollista kiireiltä ja aikaerolta, otetaan 2-4h puhelu ja lyhyitä videopuheluita. Suunnitteilla on tapaaminen muutaman kk päästä. Hän tulee suomeen mua tapaamaan.
Kysyisinkin nyt muilta saman kokeneilta hiukan neuvoja, tarinoita ja näkemyksiä siitä kuinka helposti sitä voi rakentaa parisuhdetta etänä. Kummallekaan meille ei ole ongelma muuttaa toisen luokse jos näin halutaan, ei ole lapsia edellisistä liitoista yms. mutta en usko että yhteenmuutto nyt heti mahdollistuus jos tapaaminen synnyttääkin suuren rakkauden. Hän on maailman positiivisin ihminen ja ottaa ongelman kerrallaan mutta itse haluan jo vähän puntaroida etukäteen mahdollisuuksia ja vaikeuksia. On varmasti jotain jota emme huomioi 😅
Ikää meillä on molemmilla on jo yli 40 joten sellanen nuoruuden viattomuus on jo pois eletty ja ollaan kyllä toiveinemme samalla kartalla eikä eletä 'harhoissa'.
Olis kiva kuulla miten teillä järjestyi asiat ja mikä oli helppoa/vaikeaa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu onnistuu
Ja miks ei?
Vaikeaa on, mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Meillä tosin matkaa ”vain” 700km. Molemmilla on lapsia, kaikkea muuta säätöä.
Ikävä on jatkuva, mutta toisaalta yhdessä vietetyt hetket niin ihania. Ei ole sitä arkea, haisevia hikisukkia jne. Mutta kaipaisin kyllä silti jo yhteen muuttamista. Kohta 2 vuotta jo mennyt näin.
Tapaamme 1-2kk välein, päivittäin yhteydessä tunteja.
Olemme myös 40 v tietämissä molemmat. Toinen vähän yli ja toinen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on, mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Meillä tosin matkaa ”vain” 700km. Molemmilla on lapsia, kaikkea muuta säätöä.
Ikävä on jatkuva, mutta toisaalta yhdessä vietetyt hetket niin ihania. Ei ole sitä arkea, haisevia hikisukkia jne. Mutta kaipaisin kyllä silti jo yhteen muuttamista. Kohta 2 vuotta jo mennyt näin.
Tapaamme 1-2kk välein, päivittäin yhteydessä tunteja.
Olemme myös 40 v tietämissä molemmat. Toinen vähän yli ja toinen alle.
Aivan huippua et olette päässeet noin pitkälle. Meillä homma on ihan alkukantimissa kun ei olla tavattu livenä vielä mutta yhteyttä ja puheluita on ollut satojen tuntien edestä. Tuntuu kuin toinen olisi ollut siinä aina. Olemme lisäksi persooniltamme ihan samantyyppisiä. Eka kertaa elämässäni tutustun itseni tyyppiseen ihmiseen ja tuntuu hemmetin inspiroivalta. Boostaamme ikäänkuin toisiamme yli totutun positiivisuuden ja rakentelemme pilvilinnoja 😂 päivät on yhtä leikkimistä.
Häneltä tuli ehdotus siitä jos asuisimme 6kk suomessa ja 6kk hänen maassaan mikäli kuulostaa tosi lystiltä mutta voi olla hiven vaikea järjestää mikäli työnantajat eivät puhalla yhteen hiileen. Kaikennäköisiä ideoita otetaan vastaan tosiaankin.
Afganistanin veteraanieverstikö se siellä taas naisille soittelee nettipuheluita?
Ei ole vielä outoja rahaan liittyviä pyyntöjä tullut?
Vierailija kirjoitti:
Afganistanin veteraanieverstikö se siellä taas naisille soittelee nettipuheluita?
Ei oo tullut. Ihan jenkistä kyse ja tyyppi tavattu harrastepalstalta eikä deittisivulta joten jospa se ihan aito valkoihoinen ihminenon niin kuin olen videochatissa todennut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut. Ihan jenkistä kyse ja tyyppi tavattu harrastepalstalta eikä deittisivulta joten jospa se ihan aito valkoihoinen ihminenon niin kuin olen videochatissa todennut..
Nyt kun mietin niin oikeestaan toisinpäin. :D Se on yrittänyt tyrkyttää mulle synttärirahaa jotta saisin ostettua paremman puhelimen. En oo suostunut.
Missä päin? Minne on 7600 kilsaa?
Vai oliko tää keksitty aloitus? Lol
Vierailija kirjoitti:
Missä päin? Minne on 7600 kilsaa?
Vai oliko tää keksitty aloitus? Lol
Sen asian olen maininnut jo tuolla ylhäällä. Miksi jaksaisin keksiä tällaista? Ottaisin paljon raflaavamman aiheen kuin pettäminen tjs pitäisi trollailla.
Itse olen ollut 6 vuotta kaukosuhteessa. Vajaa 3000km välissä.
Nähdään kerran kuukaudessa viikonlopun verran ja sitten lomat tietty yhdessä. Hyvin toimii, eikä tarkoitusta sulkea välimatkaa ainakaan lähitulevaisuudessa. Ehkä sitten eläkeiässä, jos sine asti päästään :)
Nauti tuosta tunteesta!
Suosittelen tapaamaan niin pian kuin mahdollista :)
Sen enempää menemättä siihen että vasta pidempiaikainen yhdessä olo näyttää kuka on kuka, haluaisin ottaa esille sen, että ikävän kotimaahan ymmärtää vasta kun on ulkomailla. Ja siitäkin pääsee yli.
Toivon todella että tapaatte!
Ei tuu onnistuu