Olen niin mielettömän rakastunut omaan aviomieheeni!
Muita yhtä onnellisia palstalla?
Katselin tänään vanhoja valokuvia ajalta, jolloin tapasimme mieheni kanssa. Ja hän on niin komea! Olisin voinut vain tuijottaa niitä kuvia, upea, ihana mies! Ja on sitä edelleen<3 Olen niin onnellinen:')
Kommentit (36)
Toivottavasti aloittajan mies ajattelee yhtä kauniisti vaimostaan ja toivon todellakin että rakkautenne kestää.
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat, joista hillo valmistetaan, on mieheni anoppi omin käsin poiminut. Näin olemme tehneetvjo 18 vuoden ajan.
Mekin olemme yhä edelleen syvästi rakastuneita. Uskon, että kestävän rakkauden tärkein edellytys on yhteinen hyvä aamiainen. Graham-puuro yhdistää.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat, joista hillo valmistetaan, on mieheni anoppi omin käsin poiminut. Näin olemme tehneetvjo 18 vuoden ajan.
Mekin olemme yhä edelleen syvästi rakastuneita. Uskon, että kestävän rakkauden tärkein edellytys on yhteinen hyvä aamiainen. Graham-puuro yhdistää.
Ihana ajatus !
Vierailija kirjoitti:
Muistaka hoitaa vaihdevuosioireet ajoissa kuntoon niin miehet kuin naiset. Se ikä tuo yllätyksiä.
Ah, niin ihanan kateellista, mutta katkeraa.
Itse neuvoisin nauttimaan onnesta niin kauan kuin sitä riittää.
Puolet liitoista päätyy eroon, että onnea vaan teille. Mies kuitenkin pettää sinua jossain vaiheessa.
VOI kun ihanaaa, varmaan ihan parasta ;') 😗😙😚😍😘💏💑❤
Olette niin onnekkaita ja onnellisia.
Moni mies pettää niin, että nainen ei tiedä. Tuo on ongelmana, jos ottaa hyvännäköisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies pettää niin, että nainen ei tiedä. Tuo on ongelmana, jos ottaa hyvännäköisen miehen.
Hyvännäköinen mies tietää olevansa hyvännäköinen ja käyttää tilaisuudet hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
middleaged kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei ole noin onnekkaita.
Toivon koko sydämestäni, että te kaikki löytäisitte samanlaisen onnen.
Ajattelin samalla tavalla vielä noin 5 vuotta sitten. Pidin puolisoani ja liittoani maailman parhaimpana. Olin onnellinen ja luulin, että olemme yhdessä lopun elämäämme.
Suurin onni, lyhyin onni on sanonta. Se piti paikkansa, kun sain viestin tuntemattomalta, että mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa. Suhdetta oli jatkunut selkäni takana vuoden päivät.
Nyt olen eronnut ja asun yksin.
Tämä taitaa ikävä kyllä olla nykypäivää:(
Minulla ei tällä hetkellä pelkoa, tietysti kaikki on aina mahdollista. Mutta tapahtui mitä hyvänsä, ei näitä 15 onnen vuotta voi kukaan minulta viedä.
Miehelläsi noihin 15 onnen vuoteen voi sisältyä useampi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa tulee 25 vuotta täyteen. 12 vuoden kohdalla jätin tosin mieheni, mutta (tämäkin vielä!) erosimme ystävinä ja n. 5 vuotta sitten oltiin taas täysin in ❤ Minkäs teet, kun yhteen kuulutaan.
Ei teillä tule 25 vuotta täyteen, jos olette välillä eronneet.
Jos ap viettäisit enemmän aikaa miehesi kanssa ja vähemmän täällä palstalla, niin onnellisuuden perusta voisi kestää pidempään.
Joo on ihanaa kun on löynyt kunnollinen mies ja yhdessä oltu jo 17 vuotta. Ei kännejä, ei naisvihaa, ei epätasa-arvoa, ei ulinaa eikä Per S u1lua tai muuta palstamoskaa vaan omilla jaloillaan seisova rehellinen, aito, keskusteleva ja tunteitaan ilmaiseva mies.
On paljon kateellisia löytänyt tiensä tänne.
Meillä samoin. Raskasta lapsiperhe-, uranedistämis- ja rakennusvaihetta eletään. Mutta silti ollaan todella onnellisia ja rakastuneita. Yhdessä kohta 22vuotta, eli yli puolet mun elämästä. ❤️
Jos tulee huolia, kun muita ihania pariskuntia ja perheitä hajoaa ympärillä. Mutta koska onnen kestoa ei voi kukaan tietää, pitää vaan nauttia tästä hetkestä.