Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin mielettömän rakastunut omaan aviomieheeni!

Vierailija
12.02.2022 |

Muita yhtä onnellisia palstalla?

Katselin tänään vanhoja valokuvia ajalta, jolloin tapasimme mieheni kanssa. Ja hän on niin komea! Olisin voinut vain tuijottaa niitä kuvia, upea, ihana mies! Ja on sitä edelleen<3 Olen niin onnellinen:')

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei ole noin onnekkaita.

Vierailija
2/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa joku uskovaisten invaasio. Pitää vähän kiillottaa taas kilpeä, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hienoa, että ap on. :)

Vierailija
4/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon koko sydämestäni, että te kaikki löytäisitte samanlaisen onnen.

Vierailija
5/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on menossa joku uskovaisten invaasio. Pitää vähän kiillottaa taas kilpeä, miksi?

En ole uskovainen. Enkä halua kiillottaa mitään kilpeä.

Ehkä jotenkin ajattelin, että täällä olisi muitakin, jotka ymmärtävät, miten syvästä onnen tunteesta voi olla kyse, kun 15 avioliittovuoden jälkeen tunnet olevasi aivan oikean ihmisen kanssa. Sinun silmissäsi edelleen komeimman, ihanimman ja rakkaimman ihmisen kanssa.

Vierailija
6/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samalla tavalla vielä noin 5 vuotta sitten. Pidin puolisoani ja liittoani maailman parhaimpana. Olin onnellinen ja luulin, että olemme yhdessä lopun elämäämme.

Suurin onni, lyhyin onni on sanonta. Se piti paikkansa, kun sain viestin tuntemattomalta, että mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa. Suhdetta oli jatkunut selkäni takana vuoden päivät.

Nyt olen eronnut ja asun yksin.

Vierailija
7/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa AP! Olen iloinen puolestasi ja ihanaa aina kuulla näitä.

Minäkin olen edelleen kuin vastarakastunut mieheni. Yhdessä ollaan oltu 20v. ja meillä menee koko ajan vaan paremmin.

Kiitollinen olen tästä rakkaudesta.

Vierailija
8/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

middleaged kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samalla tavalla vielä noin 5 vuotta sitten. Pidin puolisoani ja liittoani maailman parhaimpana. Olin onnellinen ja luulin, että olemme yhdessä lopun elämäämme.

Suurin onni, lyhyin onni on sanonta. Se piti paikkansa, kun sain viestin tuntemattomalta, että mieheni pettää minua työkaverinsa kanssa. Suhdetta oli jatkunut selkäni takana vuoden päivät.

Tämä taitaa ikävä kyllä olla nykypäivää:(

Minulla ei tällä hetkellä pelkoa, tietysti kaikki on aina mahdollista. Mutta tapahtui mitä hyvänsä, ei näitä 15 onnen vuotta voi kukaan minulta viedä.

Vierailija
9/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa AP! Olen iloinen puolestasi ja ihanaa aina kuulla näitä.

Minäkin olen edelleen kuin vastarakastunut mieheni. Yhdessä ollaan oltu 20v. ja meillä menee koko ajan vaan paremmin.

Kiitollinen olen tästä rakkaudesta.

Ihana kuulla! Meillä aivan sama juttu, koko ajan menee vain paremmin. Sitä luulisi, että jossain vaiheessa tulee raja, kun asiat ei enää parane, mutta ei ole vielä tullut!

Kiitollinen olen minäkin tästä onnesta

Vierailija
10/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskovainen. Enkä halua kiillottaa mitään kilpeä.

Ehkä jotenkin ajattelin, että täällä olisi muitakin, jotka ymmärtävät, miten syvästä onnen tunteesta voi olla kyse, kun 15 avioliittovuoden jälkeen tunnet olevasi aivan oikean ihmisen kanssa. Sinun silmissäsi edelleen komeimman, ihanimman ja rakkaimman ihmisen kanssa.

Ei täällä saa mitään positiivista omasta elämästään sanoa, kun se on aina pois joltain toiselta, sinun onnesi.

Samoin ei kannata erehtyä kertomaan mahdollisista hyvistä puolistaan, vaikka niitä erikseen kysyttäisiinkin. Se on kaikkein pahinta.

Ja minäkin luulin, että olen onnekas, kunnes mies alkoi sikailemaan muiden naisten kanssa. Palstan neuvo tähän on laihduttaminen. 

Iloitse vaan onnestasi, onneksi joillain sitä on.

Vierailija
11/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

middleaged kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Tiedän miltä on tuntunut. On kuin ei sais happea. 

Vierailija
12/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällaisia hyviä juttuja uutisankeuden keskelle!

Vierailija
13/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

middleaged kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi samoin, päätin silti jatkaa, ja nyt ärsyttää enemmän vaan koko ajan.

Vierailija
14/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla! ❤ Onnea teille. Voi, kunpa noin olisi muillakin. Valitettavasti monesti totuus on toinen.

Vierailija
16/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan jonkin sortin synti nykyään?

Vierailija
17/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä käy ilmi, että ap olisi uskovainen. Aika usein myös maalliset ihmiset menevät naimisiin...

Vierailija
18/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan miestäni niin paljon. En vaihtaisi häntä toiseen. Yli kymmenen vuotta yhdessä ja hyvin pyyhkii.

Vierailija
19/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa tulee 25 vuotta täyteen. 12 vuoden kohdalla jätin tosin mieheni, mutta (tämäkin vielä!) erosimme ystävinä ja n. 5 vuotta sitten oltiin taas täysin in ❤ Minkäs teet, kun yhteen kuulutaan.

Vierailija
20/36 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaka hoitaa vaihdevuosioireet ajoissa kuntoon niin miehet kuin naiset. Se ikä tuo yllätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi