Akti Linnanmäen maailmanpyörässä VIDEO
Kommentit (53)
Mua kuvottaa kaikki yleisissä paikoissa paneskelijat. Pahin mitä oon kuullut, niin kylpylän porealtaassa. Ole siinä sitten, kun spermaklimppi ui naamasi ohi. Yök!
Ei toi mikään akti ole. Ei ole seksiä lainkaan.
t. Clinton
Mua kuvottaa nää videoiden kuvaajat, jotka lähettelee ne vielä iltapäivälehtiin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:17"]
Mua kuvottaa nää videoiden kuvaajat, jotka lähettelee ne vielä iltapäivälehtiin.
[/quote]Itse kukin voi toki miettiä puuhiensa seurauksia ja mihin ne voivat päätyä. Tuonkin olisi voinut tehdä ilmaiseksi jossain muualla.
Oltais nyt näytetty naamat kanssa. Voi varmasti olla ylpeä itsestään tämä pari. Mun mielestä kuvaaminen on mautonta, mutta kyllä tästä saa syyttää vain itseään. Mitenköhän vanhemmat on selittäneet asian lapsilleen? Saa olla aika luova :)
Linnanmäki on kuitenkin pääasiassa lasten ja nuorten paikka niin pervot voi mennä paneskelemaan jonnekin muualle! Noloa touhua :O
Siis luin kokoajan että Aki Linnanahde maailmanpyörässä VIDEO mitä vittua :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:15"]
Ei toi mikään akti ole. Ei ole seksiä lainkaan.
t. Clinton
[/quote]
:D
Voin kuvitella että toikin voi olla jonkun fantasia, mutta kuvottavaa toteuttaa varsinkin tollaisella paikalla missä on paljon lapsiakin. On varmaan mennyt muutama bissekin ennen tuota aktia, ei sillä että se olisi mikään tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Kuten minä myös. Ihmettelin että onpa siinä uutinen. :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:14"]
Mua kuvottaa kaikki yleisissä paikoissa paneskelijat. Pahin mitä oon kuullut, niin kylpylän porealtaassa. Ole siinä sitten, kun spermaklimppi ui naamasi ohi. Yök!
[/quote]
Juu ja höyrysauna on myös suosittu paikka. Lähdin pois, kun huomasin eräät täydessä touhussa. Yhtään ei ajatella muita.
Noloa noloa noloa. Olis edes seksikästä mutta tollasta hätäsen näköstä nylkytystä jossa ei varmaan kukaan nauti.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Sama, aina uudestaan, vaikka tiedän jo mitä siinä oikeasti lukee.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:17"]
[/quote]Itse kukin voi toki miettiä puuhiensa seurauksia ja mihin ne voivat päätyä. Tuonkin olisi voinut tehdä ilmaiseksi jossain muualla.
[/quote]
Kaikki pitää olla julkista ja kaikkien nähtävillä 24/7 eikä mitään saa sensuroida. Haluan nähdä julkista seksiä, tappamista, ryöstöjä, raiskauksia ja kaikkea mahdollista mitä tapahtuu. Ihme hyssytteleviä sosiaalitanttoja täälläkin kaikki.
Iha uskomattoman säälittävää mut noi onki rebel ja valittajat on hiekkapillui. Haukkumalla muut kertoo vaa omasta epävarmuudesta ja et ei se oikeesti ollu niin cool teko.
Tämä kaveri ei kyllä ole edes minuuttimuna vaan valmis sekunneissa jos yläkierroksen aikana saa hommat hoidettua.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:14"]
[/quote]
Siksi se kuuluukin niellä. Sen verran pitää kanssaihmisiä ajatella.
Siis onko tuossa kaksi miestä, mies päällä vai suihinottotilanne? En saa mitään selvää, ja päällä nytkähtelevä olio vaikuttaa mieheltä. Kuitenkin allaolevalla on sukkahousut. Wtf?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:08"]
Siis onko tuossa kaksi miestä, mies päällä vai suihinottotilanne? En saa mitään selvää, ja päällä nytkähtelevä olio vaikuttaa mieheltä. Kuitenkin allaolevalla on sukkahousut. Wtf?
[/quote]
Wtf?
Kun mikään ei riitä...