Mikä syy saisi sinut katoamaan tai onko joku läheisesi kadonnut?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1435049543443.html
Linkissä isästä ja pojasta, jotka ovat kadonneet. Raskasta omaisille.
Kommentit (7)
Haaveilin ennen miestä ja lapsia ajavani helsingin lentokentälle, ojentavani puhelimen ja auton avaimet ensimmäiselle vastaantulijalle joka niitä näyttäisi tarvivan (tässä vaiheessa sim-kortti toki hävitetty ja kaikista mahdollisista pikavippifirmoista vedetty rahat pois) ja ottavani ekan lennon sinne, mikä kuulostaa kivoimmalta. Ehkä usa, helppo maa hankkia väärät paperit, jotta jatkossakin voisi vaihtaa maata. Tehdä pimeänä hanttihommia ja kierrellä maailmaa. Jäi toteuttamatta...
Nykyään katoaminen ei ole vaihtoehto. Eikä tarvikkaan, onneksi. Ainoa syy taitaisi olla hengenvaara itselleni tai lapsille.
Mä luulen, että tässä tapauksessa on joku hankala läheinen, jota paetaan yhdessä. Poliisin kommentit antavat viitteitä siitä. Tulee mieleen, että eräs tuttavani voisi kadota samalla tavalla pojan kanssa heti kun poika tulee samoihin ikiin kuin tuo poika, kun äiti koettaa kaikin voimin estää tapaamiset. Luulen, että ovat häipyneet ulkomaille, sillä jollainhan heidän pitää elää. Kuitenkin poliisin kommenteista saa rivien välistä sen kuvan, että tietävät heidän olevan hengissä.
Ei mulla vaan tuu mitään mieleen miksi katoaisin. Kyllä sen pitäisi olla jotain tosi vakavaa.
Jos mies pitäisi vankina ja vallassaan, tai joku muu. Tietäisin paikankin mihin voisin kadota ja elää siellä helposti tovin aikaa.
Tätä olen itse asiassa joskus miettinyt. Voisin kadota jos nykyisellä asuinpaikkakunnallani olisin hengenvaarassa ja saisin pelätä päivästä toiseen. Tai jos tekisin hiton ison vakuutuspetoksen, rahat ja akka häviäisi aika nopeasti johonkin kiven alle : D