Uskaltaisitko muuttaa taloon, jossa on tehty murha?
Uskaltaisitko muuttaa sellaiseen taloon, jossa tietäisit tapahtuneen murhan tai itsemurhan? Tietysti millä tahansa talolla voi tietämättämme olla karu historia noiden osalta, mutta vaikuttaisiko tuollaiset asiat ostopäätökseesi?
Kommentit (23)
Olen asunut asunnossa jossa edellinen asukas teki itsemurhan. Kyse oli kaupungin vuokra-asunnosta. Vielä hengissä olen..:)
Miksi en uskaltaisi? En kyllä muuttaisi, koska ajatus on oksettava.
Ei ole ensimmäinen juttu mitä talosta miettisin, jos muuten ok. Niin ehkä. Mutta en näe tuota minään etuna, kuin ehkä ostaessa ja hintaa tingittäessä.
Mulla on sen verran vilkas mielikuvitus, ettei tulisi kuuloonkaan. Kuulisin ja näkisin varmaan omiani enkä uskaltaisi olla hetkeäkään yksin kotona.
No en mielellään. Siis siinä pon pari syytä: 1.) se historia mikä siihen liittyy ja 2.) hrrrrr......uskon yliluonnollisiin asioihin! Tämä ei kaivanne lisäselittelyjä? Tietämättäni asuinki muuten 90-luvun lopulla yhessä kerrostalossa juuriki sellasessa kämpässä jossa nuori äiti oli tappanut vauvansa!! JA tään sain tietää vasta myöhemmin, ja ei tuntunu kivalta vaan vtun kolkolta sen jälkeen. Ja sitä inhottavaa tunnetta vaan lisäsi se, että siellä kämpässä tapahtu outoja. Uskokaa tahi älkää mutta näin oli. Joten vastaus kymysykseen - en uskaltas.
Appivanhempani asuvat vanhassa saattokodissa keskellä metsää enkä melkein uskalla olla sielläkään yötä, vaikka talossa tapahtuneet kuolemat ovatkin olleet luonnollisia. En siis uskaltaisi.
asun tälläkin hetkellä. vanha okt 30-luvulta ja tiedän kahdesta tässä talossa tehdystä itsemurhasta
Mä oon murhannut noin sata turkiskuoriaisen toukkaa.
En ikinä. Liikaa kauhuleffoja yhdistettynä supermielikuvitukseen. No thanx, en nukkuisi koskaa siinä kämpässä.
Mulla tulee joistain taloista huono fiilis, sellaiseen en muuttaisi. Jos taas murhatalosta tulisi hyvä fiilis, muuttaisin. Jos huono, en.
No ei se ainakaan positiivisesti ostopäätökseen vaikuttaisi!
No kyllä, se olisi jopa plussaa jos on kiinnostava historia. (Aina löytyy se yksi sekopää...)
Ja joku ihmettelee, miksi naisten euro on 80 senttiä.
Minun asuntoni ensimmäinen asukki teki täällä itsemurhan. Ei vaikuta minun asumiseeni. Välissä ovat yhdet muut asukkaat, ja he remppasivat asunnon melko täydellisesti, normisyistä.
Ei vittu mitä idiootteja on olemassa... :(
Murha ei tartu, ihan tiedoksi vaan.
Tietysti ostaisin ja muuttaisin ja asuisin. VAI onko tämä jokin huijaus, että kohta ap ilmoittaa sen murhaajan asuvan siinä talossa edelleen?