Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko muuttaa taloon, jossa on tehty murha?

Vierailija
25.06.2015 |

Uskaltaisitko muuttaa sellaiseen taloon, jossa tietäisit tapahtuneen murhan tai itsemurhan? Tietysti millä tahansa talolla voi tietämättämme olla karu historia noiden osalta, mutta vaikuttaisiko tuollaiset asiat ostopäätökseesi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talossa olisi tapahtunut joku ns. "mediaseksikäs" henkirikos (tyyliin Ulvilan surma, siis sellainen josta löytyy tietoa helposti ja on ollut näkyvillä mediassa), en muuttaisi. Ihan vaan sen takia, että koska olen hyvin kiinnostunut rikosjutuista, ahmisin varmasti kaiken tiedon ko. tapauksesta ja sitten en voisi olla ajattelematta että "tuohon kohti uhri surmattiin, veriroiskeita oli jopa tuolla asti..." jne. Olen aivan varma että ajatus ahdistaisi minua ihan liikaa, olen kuitenkin aika herkkä ihminen.

Itsemurha ei ostopäätökseeni vaikuttaisi millään lailla, paitsi jos kyseessä olisi asunto, jossa joku läheiseni olisi riistänyt itseltään hengen.

Vierailija
22/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaista se riippuu, miten talossa eletään. Oikeasti minua vähän saattaisi pelottaa, jos kyse olisi jonkun levottoman alueen kerrostalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikissa vanhoissa kerrostaloissa ole tapahtunut vähintään yksi itsemurha.