Millä nimityksellä kutsut pilluasi?
Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro!
Kommentit (125)
Spermajätteen loppusijoituspaikka tai lyhesti vaan spermatunkio.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:35"]Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro! [/quote] Olen sinkku. Jos haluan miehen, menen sen luokse ja sanon: Mulla on xxxxxxxxxx. Aina ovat mukaan lähteneet. ;)
[/quote]
En tajunnut. Sanot siis että "Mulla on äksäksäksäksäksäksäksäksäks" ja ne lähtevät mukaan?
[/quote]En mäkään ihan ymmärtänyt mut ilmeisesti just noin. Voi kun kaikki ne naiset jotka valittaa etteivät ole koskaan "saaneet" ketään miestä lukis tän ketjun kun se kerran noin yksinkertaista on :D ja ilmeisesti saa just sen miehn jonka haluaa :O
[/quote]
Aina olen saanut sen jonka olen halunnut, aika usea on ollut naimisissa? Siis paljastunut jälkikäteen, syy on kuulema: oma akka on inhottava ja minä ihana. No, otan sen minkä tarvitsen ja jatkan matkaa. Perään ne itkee, mutta se on voi, voi!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:14"]NO MÄ AINAKI KUTUU KAIKKII NAISTE VÄRKKEI SILLIREI'IKSI KOSKA NE TOOSAT TUPPAA HAISEEN SILLILLE AIKA-AJOTTAIN JA JOILLAKI IHAN ALVARIISA JOPA. NIIN ELI TEILLÄ ON SILLIREIKÄ [/quote] EI VITTU KUSIN HOUSUUN KUN LUIN TÄN KOMMENTIN XDDDD
[/quote]
tää oli paras, kahvit lensi näppikselle, kiitos vaan. meillä se on vaan kyllä pillu.
Pandoran lipas.
ansakuoppa
aseluola
vittu
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta useimmin käytössä on horovittu, lortto, toosa, nakkipiilo tai lypsykone ja kalun syöjä (miehen nimityksiä).
N32v
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:39"]
Mitä se sulle kuuluu, pervo? Ittelläs on varmaan nakilles nimi, onko se Nyrkki-Kyllikki? Vai Iso-Soturi? Mee pois.
[/quote]
Mee sie pois tästä pahentamasta humoristista ketjua tosikko ala kukkahattu. Ei taida kovin montaa vakavaa vastausta olla sillä epäilen että kukaan nainen sanoo pilluaan rämemajavaksi. Ollaan tyttöystävän kans tultu siihen pisteeseen tässä asiassa ettei pillulle ole oikein arkista nimitystä toisin kuin munalle
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:39"]
Mitä se sulle kuuluu, pervo? Ittelläs on varmaan nakilles nimi, onko se Nyrkki-Kyllikki? Vai Iso-Soturi? Mee pois.
[/quote]
Mee sie pois tästä pahentamasta humoristista ketjua tosikko ala kukkahattu. Ei taida kovin montaa vakavaa vastausta olla sillä epäilen että kukaan nainen sanoo pilluaan rämemajavaksi. Ollaan tyttöystävän kans tultu siihen pisteeseen tässä asiassa ettei pillulle ole oikein arkista nimitystä toisin kuin munalle
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:36"]
Rupelokuoppa ja sen opetti isäni aikoinaan.
[/quote]
kirjottaako täällä sama henkilö näitä fiktiivisiä nimiä mitä kukaan ei todellisuudessa käyttäisi ? Kertokaa nyt aitoja nimityksiä ?
Kiimaviiva
Runkkureikä
hillosilmä
voisilmä
Nuo on ne eniten käyttämäni
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:36"]
Rupelokuoppa ja sen opetti isäni aikoinaan.
[/quote]
kirjottaako täällä sama henkilö näitä fiktiivisiä nimiä mitä kukaan ei todellisuudessa käyttäisi ? Kertokaa nyt aitoja nimityksiä ?
[/quote]
Aika moni kyllä ihan oikeasti käyttää humoristisia nimityksiä vituistaan.
Sellainen vinkki vielä, jollei joku ole itse tajunnut, niin räplätkääpä se limalompakkonne märäksi
Lapsille sanon vauvaluukku, ukolle spermakuilu, itselleni römpsä ja muille pillu.