Millä nimityksellä kutsut pilluasi?
Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro!
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:14"]
NO MÄ AINAKI KUTUU KAIKKII NAISTE VÄRKKEI SILLIREI'IKSI KOSKA NE TOOSAT TUPPAA HAISEEN SILLILLE AIKA-AJOTTAIN JA JOILLAKI IHAN ALVARIISA JOPA. NIIN ELI TEILLÄ ON SILLIREIKÄ
[/quote]Miksi sinä huudat noin kauheasti?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:35"]Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro!
[/quote]
Olen sinkku. Jos haluan miehen, menen sen luokse ja sanon: Mulla on xxxxxxxxxx.
Aina ovat mukaan lähteneet. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:14"]
NO MÄ AINAKI KUTUU KAIKKII NAISTE VÄRKKEI SILLIREI'IKSI KOSKA NE TOOSAT TUPPAA HAISEEN SILLILLE AIKA-AJOTTAIN JA JOILLAKI IHAN ALVARIISA JOPA. NIIN ELI TEILLÄ ON SILLIREIKÄ
[/quote]Miksi sinä huudat noin kauheasti?
[/quote]
NOKU MUN VIESTIN PITÄS MEN PERILLE NIILLE MILJOONILLE SILLIREIÄN OMISTAJILLE NII SIKS MÄ KOROSTAN ÄÄNTÄ
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:35"]Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro! [/quote] Olen sinkku. Jos haluan miehen, menen sen luokse ja sanon: Mulla on xxxxxxxxxx. Aina ovat mukaan lähteneet. ;)
[/quote]
En tajunnut. Sanot siis että "Mulla on äksäksäksäksäksäksäksäksäks" ja ne lähtevät mukaan?
Vittu. Ja kerran kuussa menkkavittu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:22"]
Nanna
[/quote]Ai kamala, toi on mun lempinimi :O siis mun eikä mun alapään
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:43"]
Alakerta
[/quote]
Sama
Permuudan kolmio
sikstuksen kappeli
viemäri
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:35"]Vai vältätkö puhumasta siitä ja käytät kiertoilmauksia kuten "se". Esim. "Mun 'sitä' kutittaa." vai sanotko "Mun tuheroa kutittaa" vai jotain muuta. Kerro! [/quote] Olen sinkku. Jos haluan miehen, menen sen luokse ja sanon: Mulla on xxxxxxxxxx. Aina ovat mukaan lähteneet. ;)
[/quote]
En tajunnut. Sanot siis että "Mulla on äksäksäksäksäksäksäksäksäks" ja ne lähtevät mukaan?
[/quote]En mäkään ihan ymmärtänyt mut ilmeisesti just noin. Voi kun kaikki ne naiset jotka valittaa etteivät ole koskaan "saaneet" ketään miestä lukis tän ketjun kun se kerran noin yksinkertaista on :D ja ilmeisesti saa just sen miehn jonka haluaa :O
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:29"]
Permuudan kolmio sikstuksen kappeli viemäri
[/quote]Käytätkö tätä ilmaisua myös gynekologilla käydessäsi?
Semmoinen hassu varmadti yksi vanhimmidta muinaisgermaanisista lainasanoista suomeen eli silleen jännästi sanon että VITTU
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:29"]
Permuudan kolmio sikstuksen kappeli viemäri
[/quote]Käytätkö tätä ilmaisua myös gynekologilla käydessäsi?
[/quote]
Lapsille käytän permuudan kolmio, gynekolookilla sikstuksen kappeli ja avio miehelle viemäri
Toosa.