Subutex + Lyrica aiheuttanut ehkä kymmeniä nuorten neliraajahalvauksia Suomessa
Jotkut toipuu, monet ei.
Kommentit (119)
Sekakäytössö riskit kasvavat mutta niin kasvavat myös huvit
Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä
Subutex on suuri huijaus koko juttu. Varmasti kieltävät koko kaman pian.
Tiedän erään jolle kävi noin. Oli luokkakaverini koko kouluajan. Aluksi meni liikuntakyky melkein kokonaan mutta ei voinut silti lopettaa, ensin vielä toipui vähän ja lopulta oli pyörätuolissa jota puhallettiin eteenpäin. Sitten menehtyi.
Oli kaunis nainen ja mukava kaveri ja ihan normaaliperheestä. Tuo loppuaika oli ihan hirveää kun olin silloin opiskelijana torilla myyjänä tuon tytön viimeisen kesän ja nuo narkomaanit aina istui siellä torinlaidalla. Tuo tyttö aina puhalteli tuomionsa siihen juttelemaan ja puhuimme paljon. Hän kertoi että hänen poikaystävänsä pistää häneen ne huumeet kun ei enää itse pystynyt. Se poikaystävä oli paljon vanhempi vankiloissa istunut venkula, olen aina ajatellut että pistiköhän lopulta tahallaan liikaa kun aina riitelivät.
Totta se on, tunnen itsekin ihmisen jolle tämä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä
:(
Lapsi käyttää noitakin. Tai siis ei nyt kun kuivilla, mutta käytti
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan aiheuta tekkeni ja lyriikat mitään tuollaista :D
Ne aiheuttaa sitä kautta, että henkilö nukahtaa huonoon asentoon esimerkiksi työpöydän ääreen ja huumeista johtuen ei kipuhermot viestitä, että nyt on aika vaihtaa asentoa vaan henkilö on tässä hermoja vaurioittavassa asennossa esimerkiksi 15 h. Sitten kun joku tulee vihdoin siirtämään henkilön muualle, niin vahinko on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis narkannut sen verran pitkään ettei lukeminen tahdo enää onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Ei silloinkaan jos kyseessä olisi sun oma lapsi?
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos se on entinen koulukiusattu eikä voi itselleen mitään x)
Polkupyörät säilyvät jatkossa paremmin oikeilla omistajilla kun pyörävarkaat istuvat pyörätuolissa?
Kauhean kalliiksi nuo tulee yhteiskunnalle jos jäävät henkiin.
Sairaanhoito kuormittuu. Neliraajahalvauksen hoito on erittäin kallista. Veronmaksajat maksavat jo nämä huumeet eli subut.
Ja eräät haluaisivat laillistaa nämä ja vielä veronmaksajien piikkiin huoneet ja kaikki. Uskomatonta touhua.
Lyrica on turvallinen yksistään käytettynä. T. Reumasairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloinkaan jos kyseessä olisi sun oma lapsi?
No ei varsikaan silloin. Jos on niin tyhmä että alkaa narkiksi niin ihan sama. Ei onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään jolle kävi noin. Oli luokkakaverini koko kouluajan. Aluksi meni liikuntakyky melkein kokonaan mutta ei voinut silti lopettaa, ensin vielä toipui vähän ja lopulta oli pyörätuolissa jota puhallettiin eteenpäin. Sitten menehtyi.
Oli kaunis nainen ja mukava kaveri ja ihan normaaliperheestä. Tuo loppuaika oli ihan hirveää kun olin silloin opiskelijana torilla myyjänä tuon tytön viimeisen kesän ja nuo narkomaanit aina istui siellä torinlaidalla. Tuo tyttö aina puhalteli tuomionsa siihen juttelemaan ja puhuimme paljon. Hän kertoi että hänen poikaystävänsä pistää häneen ne huumeet kun ei enää itse pystynyt. Se poikaystävä oli paljon vanhempi vankiloissa istunut venkula, olen aina ajatellut että pistiköhän lopulta tahallaan liikaa kun aina riitelivät.
Puhalteli tuomionsa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ajatella näin, mutta kyllä musta tuntuu kurjalta että nuoret ihmiset menettää liikuntakyvyn, vaikka olisikin oman töppäilyn seurauksena.